~2 Za co kocham Japonię?

 Witam!
 Wybrałam taki temat, bo niedawno zainteresowały mnie filmiki pewnego vlogera, który zamieszcza od niedawna codzienne filmiki ze swojego wyjazdu do Japonii. Pomyślałam sobie: "Wow! Kurde, ile ja bym dała, żeby być teraz na jego miejscu? Zobaczyć te wszystkie miejsca, które poznałam tylko dzięki filmom podróżniczym, książkom..." Do niedawna Japonia była dla mnie tylko zwykłym krajem, który leży gdzieś w Azji, otoczony z każdej strony wodą, w którym mówi się po japońsku. Krajem Kwitnącej Wiśni zainteresowałam się dość niedawno, głównie dzięki anime i mandze. Takie lekkie ograniczenie z mojej strony, więc od razu wyjaśniam, że Japonia dla mnie, to nie tylko miejsce narodzin m&a, ale kraj, do którego gdy tylko będę mieć okazję od razu się wybiorę!

 Why do I love Japan?
  • Przede wszystkim, jedzenie. Japońska kuchnia najbardziej do mnie przemawia, ze wszystkich innych narodowych specjałów. Uwielbiam owoce morza. W dodatku, japońskie dania nie tuczą!
  •  Język! Uwielbiam japoński, niektórych mogą odstraszać te wszystkie znaczki, ale gdy już nauczymy się hiragany* i katakany*, japoński wcale nie jest trudny! Uczę się tego języka samodzielnie. 
  •  Zabytki i architektura. Nic mnie tak nie urzeka, jak te wszystkie japońskie budowle!
  • Słodyczom pozostawiam osobną kategorię. ^^ Ze względu, iż mam dostęp do tamtejszych smakołyków, napiszę ze szczerością, że codziennie mogłabym jeść Pocky*!
  • Ludzie! Głównie ich mentalność. W Japonii ma się duży szacunek do innych osób, do rodziny, do pracy i do władzy. Nie spotkałam się z "niemiłym" Japończykiem*.
  • W końcu: anime i manga. \(*^*\) Po prostu zakochałam się w tym stylu rysowania, nie wiem dlaczego. Tak bardzo chcę mieć własny, ale jakoś podświadomość zawsze podpowiada mi, aby narysować mangowe oczy moim postaciom.. -_-
  • Wspominałam już, że kocham spamować japońskimi emotkami? aww *3*
 Lista mocno okrojona i jak najbardziej subiektywna. ;-;
 Napiszcie co wy lubicie w tym kraju, a jeśli nie lubicie, to napiszcie czemu. : )

*hiragana - jeden z dwóch japońskich systemów pisma sylabicznego kana.
*katakana - jeden z dwóch japońskich systemów pisma sylabicznego kana. Drugim z nich jest hiragana.
*Pocky - paluszki zbożowe.
*chodzi mi o kontakt poprzez maile i listy.

                                                                                                                                         Aria.

Komentarze

  1. Dziękuję. Masz ciekawego bloga, ładnie napisany post:))
    www.tusiaczekbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za komentarz!
    Świetny i bardzo ciekawy blog! :)

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty

stylowanka na Instagramie