marca 25, 2014

~5 Bo gotowanie jest kreatywne! Czyli co jadłam na obiad i przepis na muffiny.

Dzisiaj bez rysunku, chyba, że później dodam, bo mam kilka w zanadrzu. ^^

Dzisiaj zrobiłam kawę dla mojej rodzinki, oczywiście tato nie chciał, bo pije tylko czarną.
Moim zdaniem lepiej jest zrobić taką kawę samemu, niż płacić 10 złotych za kawę w jakiejś kawiarni. Może i jest lepsza, ale przecież smakuje podobnie!
 Tak wyglądały przed dodaniem bitej śmietany.
 Marchewkowe muffiny jeszcze w piekarniku.
Eksperymentalny rozmiar zdjęcia mojego kota.
 Racuszki na obiad zawsze spoko.
 Muffiny! Już gotowe i przepyszne!

Podzielę się z Wami bardzo prostym przepisem na nie!

280 g mąki
2 łyżeczki proszku do pieczenia
150 g cukru
1/2 łyżeczki cynamonu
220 g marchewek
100 g wiórków kokosowych
2 jajka 
1 cytryna
1 łyżeczka miodu
180 ml oleju

Najpierw należy zetrzeć marchewki. Mieszamy składniki suche, w osobnej miseczce mokre. Na końcu dodać marchewkę. Następnie miksujemy wszystkie składniki razem. Ciasto wlewamy do foremek na 3/4 wysokości. Pieczemy w 180 stopniach Celsjusza przez ok. 25 minut. 
Z całości wyjdzie nam ok. 20 babeczek.
Całkiem proste, prawda? W dodatku nie miałam nic słodkiego, a do sklepu nie chciało mi się iść, więc takie babeczki na pewno są zdrowsze i w dodatku pysznie smakują!
 Kupiłam sobie jeszcze gazetę Elle. Bardzo lubię ją czytać, po za tym, podobają mi się zdjęcia! Wszystkie fotografie są bardzo profesjonalne, cóż, muszę zacząć zbierać na lepszy aparat. ^^
Anja Rubik na okładce! Oglądacie może Projekt Runway? Ja oglądam w przerwie na Sherlocka, bo pech chciał, że emitują je w tym samym czasie..
 Ze wszystkich zdjęć jakie mam, wybrałam chyba to najgłupsze. Cóż, oficjalnie demonstruję moje upokarzające zdjęcie. \(*_*\) Nie wykorzystajcie go przeciw mnie!
Niedawno zmieniłam kolor włosów, ogólnie nie mam pojęcia jaki sobie zostawić.
Nie patrzcie na moje kreski! Wróciłam ze szkoły i makijaż się trochę zmył...

Do zobaczenia!

32 komentarze:

  1. wszystko wygląda pysznie *.* śliczne zdj ^^
    http://julka-paulinaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak to pieknie wyglada, chyba skorzystam z twojego przepisu heh ;3
    Pozdrawiam ;3
    http://limonii1010.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowity blog. Cieszę się, że tutaj trafiłam. Mam nadzieję, że w przyszłości uda mi się wykorzystać Twój przepis. :)

    Pozdrawiam.

    http://duo-jessie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny blog ;3
    zapraszam do mnie https://www.love-your-life-mate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. MNIAM! ależ mi narobiłaś apetytu! ostatnio szukałam jakiegoś przepisu na słodkości :D idzie wiosna będę częściej wypadać na weekendy po Hiszpanii :D fajnie jest mieć coś przygotowanego w domu na drogę :) dzięki!
    ps: fajny kociaaaaak :D jak się zwie ???
    pozdrawiam cieplutko z Hiszpanii :*
    www.thegrisgirl.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  6. Ajajaj ;) 22_28, a mi sie tu chce jesc . Haha

    http://marsdziwnnosci.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  7. i am loving thoses yummy yummy muffins.. wish i could have them right now
    keep in touch sweets

    http://glamforgood.blogspot.in/

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam muffiny *.* i jeść i robić, dobrze się przy tym bawie i chyba jest to pewnego rodzaju oderwanie sie od szkolnej rzeczywistosci :P
    http://volleyball-dreamer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. wszystko wygląda pysznie ! ja oglądam Project Runway , świetny program :) a Anja jest świetną modelką bardzo ją lubię :)
    fashion-madam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. mniaaam :) +ładne zdjecie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nominuje ciebie do LBA!
    Więcej szczegółów u mnie :)

    http://dusiowata-dusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. dziękuję za komentarz :) Super wyszła ci ta kawa i muffinkii, fakt, po co placic nie wiadomo jakie ceny w kawiarnii za coś prawie identycznego! pozdrawiam i zapraszam do obserwacji!

    www.blondeallaround.blogspot.com

    www.facebook.com/blondeallaround

    OdpowiedzUsuń
  13. ale bym zjadła coś takiego !
    zapraszam do mnie i do obserwacji jeśli Ci się spodoba :)
    http://fashionkludi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak smakuje marchewka w takich ciasteczkach haha ryzykowny przepis

    zapraszam do mnie! www.rosy--flowers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. też uwielbiam kawę domowej roboty! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Twój blog jest tak pozytywny że chce się go czytać, po za tym ciekawy i kolorowy, dzięki ze mi przypomniałaś o kolejnym odcinku project runway, masz talent do rysowania!
    Pozdrawiam i dołączam do grona wiernych obserwatorów. Wpadnij czasem do mnie też :) http://claudetta14.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Hi,

    Lovely post! Your blog looks amazing! <3

    Check out my Black Crochet Blouse GIVEAWAY :
    http://thatgirlfromcolombo.blogspot.com/2014/03/international-giveaway-romwe-black-lace.html

    would you like to follow each other on GFC & Bloglovin?
    Let me know.. x

    Love,
    ThatGirlFromColombo

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo tu cieplutko u Ciebie, zadomowię się na dłużej :D
    obserwacja za obserwacje? :)

    eleeyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo tu cieplutko u Ciebie, zadomowię się na dłużej :D
    obserwacja za obserwacje? :)

    eleeyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Robię sobie taką kawkę codziennie w domku i też uważam, że głupotą jest płacić jakieś wygórowane sumy za kawę w kawiarni skoro można taką przyrządzić samemu :) Chociaż nie powiem, bo bywam w kawiarniach od czasu do czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny post :)
    Zapraszam:
    mystersdaria.blogspot.com
    Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj, a z pewnością zrobię to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Same pyszności! Ja rzadko oglądam telewizję tak szczerze mówiąc, ale pamiętam jak oglądałam jeszcze amerykański project runaway, zawsze to uwielbiałam :) Chętnie bym obejrzała w sumie powtórki polskiego, słyszałam, że jest ciekawe.

    Pozdrawiam,
    Ohmfh.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. ale pysznie to wygląda :)

    http://lilac-fleur.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Sweet blog ;D

    Wanna follow each other? Let me know x

    www.drownedinfashiondreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. babeczki <3 mniam
    jaka słodka kicia!

    OdpowiedzUsuń
  26. wypiłabym taką kawę! :) a muffinki uwielbiam piec, wczoraj robiłam ze snickersem :)

    poklikasz w link w ost. poście? daj znać, z góry dzięki, Mała Mi. :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Super przepis : ) w wolnej chwili upiekę sobie te babeczki
    Uwielbiam oglądać projekt runway i Anie Rubik zresztą też .
    Masz fajny kolor włosów .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajny przepi:) sweet kociak! obs=obs?

    http://dance-life-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. apetycznie ;d
    co powiesz na wzajemną obserwację:) ?

    OdpowiedzUsuń
  30. oo matko ale wyglądają pysznie..;) A co powiesz na wspólną obserwację? Jak się zgadzasz, daj znać w komentarzu u mnie na blogu, żebym mogła się odwdzięczyć :*

    OdpowiedzUsuń

INSTAGRAM

Copyright © 2016 lady-aria.blogspot.com , Blogger