kwietnia 22, 2014

~11 Mint and white coat

Mam nadzieję, że pogoda u Was jest tak samo piękna, jak u mnie. Dzisiaj dosłownie musiałam wyjąć moje, schowane gdzieś w szufladzie okulary. Niestety przerwa świąteczna się kończy i trzeba będzie ponownie zacząć wstawać rano do szkoły. Dla mnie największym problemem jest właśnie wstawanie! Dziś z siostrą i mamą postanowiłyśmy, że skorzystamy z ostatniego wolnego dnia i pójdziemy poszukać jakichś fajnych ciuszków. Uwielbiam takie zakupy! Niestety moje ukochane okulary, o których wcześniej wspomniałam, uległy zniszczeniu. Musiałam zatem poszukać nowych i... znalazłam!
Dzisiejsza notka jest przeze mnie nieplanowana, wymyśliłam sobie wczoraj, ze fajnie by było dodać jakąś stylizację na bloga, no i proszę! Dzisiaj stylizacja już trafia na bloga, w dodatku z płaszczykiem, który dopiero co kupiłam. : )
Mam nadzieję, że Wam się spodoba!

Dzisiaj modelką będzie moja siostra, która w sumie ma lepsze pojęcie w buszowaniu po sklepach i modzie. 
Oczywiście ja również uwielbiam modę!
Moja siostra prowadziła kiedyś dwa blogi modowe, ale jak twierdzi, wyszła z wprawy w pozowaniu. ^^
Sami oceńcie jak nam wyszło. : )















28 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia <33
    Może Obserwacja za Obserwacje? Zaobserwuj mój blog i zostaw komentarz a ja odwdzięczę się tym samym :) juliandjuliet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszło naprawdę świetnie!! Uwielbiam kolor miętowy ♥

    >Mój blog!<

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie wyglądasz <3 spodnie bardzo ładne!

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne zdjęcia. Twoja siostra wcale nie wyszła z wprawy ;) przeciwnie świetna z niej modelka :D
    Pozdrowienia


    http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczny płaszczy :)
    Jak i modelka
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie piękne zdjęcia! *-* Śliczna torebka ;3

    Obserwujemy? :)
    Mój blog [KLIIK]

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale piękne tło, ah wiosna :) Bardzo ciekawy styl ubrania, śliczna torebeczka, aj wszystko śliczne :) Dodaje do obserwacji.
    Zapraszam do siebie sart-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Mówiłaś na moim blogu że uwielbiasz Emmę Roberts, więc jeśli jeszcze tego nie widziałaś, to proszę : https://www.google.pl/search?q=emma+roberts+collage+tumblr&client=firefox-a&hs=fO4&rls=org.mozilla:pl:official&channel=fflb&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=EBJYU-KxO6vt4gSkhIB4&ved=0CC0QsAQ
    Mam nadzieję że ci się spodobają, jakbyś mogła odpisz u mnie na blogu :)

    http://littleworldnessy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. prześliczne zdjęcia. Bardzo podoba mi się cały zestaw, a torebka jest cudowna ;)
    świetny blog!!!

    obserwuję i będzie mi bardzo miło, jeśli także mnie zaobserwujesz ;)

    positivelittlethink.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne spodnie i buty!
    Ślicznie wyglądasz :)

    Zapraszam - jeśli Ci się spodoba zaobserwuj, z chęcią się odwdzięczę :)
    www.seeelow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wyglądasz :) poluję na takie wzorzyste spodnie :)

    http://maadeleinefashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Modnie ubrana<3
    I LIKE IT
    Obserwacja za obserwację? Daj znać na moim blogu<3
    Zapraszam na bloga, to nie jest reklama tylko zaproszenie
    http://do-wyboru-do-koloru-projekty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Też nie mam ochoty na wstawanie wcześnie rano. Mogliby nam przedłużyć wolne chociaż na kilka dni :D siostra wcale nie wyszła z wprawy, świetna z niej modelka;) stylizacja śliczna, cudowny płaszczyk *-*
    zero-letters.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Zazdroszczę pogody :) Ja na szczęście nie mam problemów ze wstawaniem rano, szczególnie teraz gdy na zewnątrz jest już jasno. Twoja siostra ma bardzo ładne buty :)

    Pozdrawiam
    mokkakahvi.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  15. . Bardzo podoba mi się ten post :) Uważam , że Twój blog jest ciekawy !
    Zapraszam także na mojego bloga :) Może ZAOBSERWUJESZ ? ( na pewno się odwdzięczę )
    key-tina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna stylizacja :) Masz cudne włosy, sama sobie czasem robię grzywkę, ale ja w niej nie wyglądam za dobrze ;/

    Pozdrawiam,
    kawaiiania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. siostrzyczka jest bardzo ładna :)
    i styl też ma dobry :)
    masz wspaniałego bloga
    moze zgodzisz sie na wspólną obserwację?
    lubię mieć kontakt z pozytywnymi osobami :)
    pozdrawiam cieplutko was obie ;*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyszło świetnie :) i siostra ma super buty :)
    Zapraszam do mnie
    http://lexilux.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne zdjęcia :) Piszesz strasznie małą czcionką i jest to trochę niewygodne do czytania.
    http://operacja-kojot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładne zdjęcia :) Jak dla mnie czcionka za mała :> http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękuję Wam dziewczyny za zwrócenie uwagi na czcionkę. :) Zmienię ją.

    OdpowiedzUsuń
  22. Przekaż siostrze, że świetnie wygląda i wcale nie wypadła z wprawy w pozowaniu ;DD

    Zapraszam do mnie.. ;**
    http://kappa-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawy post, miło się czyta. :-)
    Zapraszam do nas - Review-cosuins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne zdjęcia : ) Zgadzam się z Klaudiom L. twoja siostra nie wyszła wcale z prawy .
    Bardzo podoba mi się ta stylizacja .
    Jeśli będziesz mieć czas będzie mi miło gdybyś poklikała w linki w moim ostatnim poście będę wdzięczna .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. B.ładne zdjęcia :) http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. świetna stylizacja, a przedostatnie zdjęcie fenomenalne!
    nataliasworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

INSTAGRAM

Copyright © 2016 lady-aria.blogspot.com , Blogger