kwietnia 02, 2014

~6 Nowe pomysły i kilka głupich faktów o mnie.

Łyk i herbaty i zaczynamy!^^
Dość długo nic nie pisałam, dlatego dziś jest świetna okazja, by to nadrobić! W planach mam długaśną notkę z milionem zdjęć o Postcrossing, dlatego ta będzie trochę króciutka.
Może zacznę od "Kilku głupich faktów o mnie."? >_<
1. Jestem wielką wypijaczką herbaty, właściwie gdyby na świecie nie było herbaty, nie miałabym po co żyć. :o
2. Uwielbiam czekoladę.
3. Gdy byłam mała, uwielbiałam węże. Zbierałam wszystko, co z nimi związane.
4. Nie cierpię, gdy ktoś otwiera wiadomość, a nie odpisuje. -_-
5. W młodości chciałam zostać weterynarzem, aktorką, adwokatem lub prezydentem. Jedno może się spełnić!
6. Lubię jeździć pociągami.
7. Kocham zapach skoszonej trawy i migdałów.
8. Ostatnią książką, która wywarła na mnie dobre wrażenie jest "Buszujący w zbożu".
9. Ostatnim filmem, który wywołał na mnie dobre wrażenie jest "Wyspa tajemnic".
10. Rysuję od kiedy nauczyłam się trzymać w ręce kredkę.
11. Ostatnim miastem do, którego bardzo chcę pojechać jest Nowy Jork.
12. Gdy jakiś film / serial / anime / manga / książka bardzo mi się spodoba, jestem w stanie wracać do tej pozycji po kilkanaście razy.
13. Piszę opowiadania, wiersze i piosenki.
14. Lubię głaskać mojego kota pod włos.
15. (Prawie) codziennie sprawdzam skrzynkę pocztową.
16. Gdy jakiś program leci w telewizji, przykładowo o 3 w nocy, jestem w stanie siedzieć do późna, aby go obejrzeć.
17. Uwielbiam PewDiePie'a,  Krzysztofa Gonciarza, Lekko Stronniczych i ogólnie jestem fanką vlogerów. ^^
18. Gdy mam wolne, śpię bardzo długo.
19. Uwielbiam smażony ser.
20. Na początku dnia mówię komuś, że go nienawidzę, a przez następne godziny, martwię się, że kogoś uraziłam i zaczynam tęsknić.
21. Chciałabym mieć wehikuł czasu.
22. Tytuł mojego bloga, jest trochę nieadekwatny do zawartości. 

Uff, mam nadzieję, że was nie zanudziłam. ^^

Dzisiaj nie miałam co robić więc wpadłam na świetny pomysł, aby coś narysować. (Tak, nadrabiam poprzednie braki ^^)
Narysowałam blogerkę, której bloga bardzo lubię. Ogólnie uważam, że to bardzo sympatyczna osoba. Ona nie wie o tym rysunku, nie poinformowałam jej. Mam nadzieję, że się nie obrazi.
Totalnie na szybko, ale mam nadzieję, że nie jest tak źle.

Jakieś paskudztwo, do którego się nie przyznaję. To co w dymku, właśnie dziś myślałam.

 Jak już wspomniałam wcześniej, czytałam niedawno Buszującego w zbożu. Bardzo spodobała mi się ta książka (chociaż jakaś wybitna to ona nie jest, ale darzę sympatią głównego bohatera) i postanowiłam narysować protagonistę książki.
Teraz jak tak sobie patrzę, uważam, że moja wersja Holdena Caulfielda wyszła mi co najmniej strasznie, ale jakoś nie miałam weny. ;-;
W powieści był taki motyw z kaczkami i stawem, jeśli czytaliście, wiecie o co mi chodzi. (:
Na koniec wrzucam dziewczynkę, która kojarzy mi się  z takimi książkowymi rysunkami dla dzieci.

Mam jeszcze taką małą propozycję. Jeśli jesteście blogerkami modowymi, lub po prostu  wrzucacie swoje zdjęcia na bloga, może chciałybyście / chcielibyście abym was narysowała? Napiszcie w komentarzu, jeśli tak. (:

 I have such a small suggestion. If you are the fashion bloggers, or just upload your photos to the blog, maybe would you like me to draw you in my style? Leave me a comment if so. (:

Do zobaczenia!


27 komentarzy:

  1. "Buszujący w zbożu" też wywarł na mnie ogromne wrażenie, jednak z moich ulubionych pozycji :D
    btw bardzo ładne rysunki ;))
    http://volleyball-dreamer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Też uwielbiam czekoladę i codziennie wchodzę na pocztę ;)
    A rysunki są świetne!

    ruziaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne fakty ;d
    poklikasz? dla Ciebie to tylko chwila <3
    http://julka-paulinaa.blogspot.com/2014/04/choies.html

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny blog :)
    obserwujemy?
    macchiatooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku jak cudnie rysujesz :( tak strasznie delikatnie i subtelnie! chcialabym tez zeby mnie rysowali hahaha kochana jestes :)

    zapraszam na swojego bloga! tematyka lifestyle, kosmetyki, diy mam nadzieje ze bedzie ciekawy :) ciesze sie jak dziecko z kazdego komentarza i obswewatora :'')

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie rysujesz :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post. Jestem tutaj pierwszy raz i mi się spodobało :)
    Zapraszam do mnie i zachęcam do ZAOBSERWOWANIA :) ( na pewno się odwdzięczę )
    lilka1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, super rysunki :)) Też lubię Ankyls :)

    Pozdrawiam
    www.pomrugaj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawe ze mamy ze soba tyyle wspolnego np punkt : 1 oj tak, 2 :)), 4 - wiadomo, 10 :D, 13 piszę piszę :)) 18 i 19 :D hehe
    pozdrawiam Cię i zapraszam :) jestem nowa , mam nadzieję ze jakos sie tu odnajde :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam filmiki Gonciarza! :)
    ★ blog

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne rysunki:)
    Może obserwacja za obserwację?
    http://szczypta-radosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale masz świetnego, pozytywnego bloga!
    Obserwuję :D
    Jeśli spodoba Ci się mój blog (KLIK), to zapraszam do zaobserwowania i skomentowania :)
    Pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuję cię już i liczę na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super post i fakty! :) Śliczne rysunki, masz talent!

    Obserwujemy? :)
    http://enjoyyourlifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale super! :O Dziękuję ślicznie! Pierwszy raz widzę takie cudeńka :) Co prawda siebie nie poznałam w takiej wersji, ale bardzo mi się podoba<3

    OdpowiedzUsuń
  16. I jeszcze zauważyłam ''PewDiePie'' koleś mnie rozkłada na łopatki, haha. Taki krejzol pozytywny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. O jej, jak fajnie tu u Ciebie. :)
    Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  18. lovely drawings...eye catching.. good way to know you more sweets
    follow you via GFC, g+ and Bloglovin, hope you add me too
    keep in touch

    http://glamforgood.blogspot.in/

    OdpowiedzUsuń
  19. świetnie rysujesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. ale obiecaj, że jak zostaniesz prezydentem, to zniesiesz podatek od czekolady i ubrań! :D

    OdpowiedzUsuń
  21. haha Ja nie przeżyłabym bez herbaty. Mogłabym ja pić milion razy dziennie. Dzień bez herbaty jest dniem straconym ;)

    http://karolina-life-and-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajnie sie czytalo ;p

    Pozdrawiam cieplutko!
    www.nataliamajmonroe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Great post.
    Wanna follow each other blogs on gfc & bloglovin
    Let me know
    glamourzone

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny post :) !
    Zapraszam:
    http://mystersdaria.blogspot.com/
    Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj, a z pewnością zrobię to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. super rysunki, najlepszy z Ankyls jest naprawdę realistyczny :)

    fastwalking.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

INSTAGRAM

Copyright © 2016 lady-aria.blogspot.com , Blogger