kwietnia 09, 2014

~8 What would I like to change?

Hej, hej. ^^
Dzisiaj taki pościk na szybko. Jak sama nazwa wskazuje, trochę ponarzekam na siebie. Co bym zmieniła? Cóż, na pewno chciałabym nie być tak leniwa, haha. Na przykład teraz, zamiast pisać, powinnam uczyć się na angielski, francuski i matmę. Mimo, że angielski jest moim ulubionym przedmiotem, teraz go trochę "odnielubiłam". Powinnam schudnąć! Może troszeczkę, ale zapiszę się na jakiś aerobik, czy coś. Myślę, że nie warto rezygnować z ulubionych dań. Nie można przesadzić, należą nam się przyjemności!
Dorwałam moje zdjęcie sprzed obcięcia grzywki, ahh, wtedy było dość ciepło. Pamiętam jak narzekałam na brak śniegu. ^^
Uważam, że mam pulchną twarz i duży nos. >.< Nie śmiejcie się! Nikt mi tak nie powiedział, ale ja sama tak uważam. Wiem to.
Dowód na moją "niefotogeniczność". 
Strasznie nie lubię swojej grzywki, haha. Sama chciałam, ale fryzjerka chyba mnie nie zrozumiała. Nastęoną rzeczą jest aparat na zęby. Jeżeli nosicie, lub zamierzacie założyć, nie wahajcie się! Aparat ortodontyczny to na prawdę świetna sprawa! Bardzo polecam jego noszenie, bo dzięki temu nasze zęby wyglądają ślicznie, jak z reklamy. ^^ Problem w tym, że ja powinnam już zdjąć (noszę 2 lata) ale mój ortodonta, niestety chce żeby były idealne.
Po co napisałam taki post? Sama się zdziwiłam, że tak narzekam, bo zwykle jestem nienarzekającą osobą. Chyba każdy trochę musi. Uważam, że mam sporo wad i nie przeczę, mówiąc, że jestem idealna, ale nauczyłam się je ignorować. To w końcu nie nasza wina, że natura tak nas stworzyła. D:
Co o tym sądzicie? Nie warto mieć kompleksów! Powinniśmy w ogóle wywalić to słowo z naszego słownika, haha. Na pewno jest ktoś taki, kto pokocha nas takich, jakimi jesteśmy. A może pokochają nas za nasze wady miliony ludzi?
Niedawno nauczyłam się już, aby bardziej cieszyć się z nawet drobnych wzlotów i nie przejmować się tak bardzo upadkami.

Niedługo dodam porządniejszy post!

Pozdrawiam!

Aria

26 komentarzy:

  1. Nie ma osób idealnych. Dla jednych idealna jest Beyonce a dla drugich będzie symbolem ludzi mniej urodziwych. Grunt to akceptować siebie i swoje wady :)

    http://duo-jessie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nosek masz zgrabny! ;3
    Szczerze mówiąc, też mam wrażenie, że mam pulchną twarz i strasznie tego nie lubię. Dodatkowo męczę się z "drugą brodą", która mimo masaży chudnięcia nie chce zniknąć. Powoli zaczynam akceptować moje niesforne włosy, moje dodatkowe kilogramy ... ale mimo wszystko ciężko. Nie ma osób idealnych. Pozdrawiam cieplutko! ;3

    >Mój blog<

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post! Ja bede miała niedługo aparat ortodontyczny bo chce mieć proste zęby.
    Zapraszam do nas
    blondiebrownieblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. jesteś fotogeniczna! :)
    zapraszam do mnie :))
    http://vogue-agata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny i ciekawy post. Śliczne zdjęcia.

    Obserwujemy ?
    http://fashiongirlkate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteś bardzo śliczna nie musisz nic zmieniać :3
    Mogę prosić cię o kliknięcie w linki proszę to dla mnie bardzo ważne jak kliknęłaś daj znać w komentarzy a się odwdzięczę obserwacją lub komentarzem :3
    Pozdrawiam
    http://klaudiaandclauudia.blogspot.com/2014/04/spring-must-haves.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj bardzo chciałabym nosić aparat, bo naprawdę go potrzebuję, lecz jak na razie to nie możliwe. :(

    OdpowiedzUsuń
  8. E tam gadasz, jesteś bardzo fotogeniczna! Ja też uważam, że mam duży nos ;p

    http://marttfashion.blogspot.com/2014/04/elegant.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna dziewczyna z ciebie, nie powinnaś tak krtyczynie do siebie podchodzić,a chudnąć nie masz z czego (ja za to muszę bo po ciąży mam sporo nadprogramowych kilogramów,tak więc nie długo czeka mnie siłownia ;o).
    Ja zaakceptowałam już mój 'długi' nos i rzadkie włosy bo z tym wiem że nic nie poradzę, a operacje czy przedłużanie włosów nie wchodzą w rachubę.
    Moim najgorszym koszmarem jest teraz waga, i tej wady nie będę akceptowała i będę z nią walczyć :)

    kawaiiania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Przecież Ty jesteś piękna! :3 Śliczne jest to zdjęcie z parasolką *.*

    Mój blog [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  11. Lenistwo też mnie dopadło!
    ♥blog

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna notka :) zapraszam http://n0-p3rspeciv3.blogspot.com/
    mogłabyś poklikać w linki w tym poście? -> http://n0-p3rspeciv3.blogspot.com/2014/04/sheinside-z-racji-tego-ze-probuje.html
    z góry bardzo Ci dziękuje i napisz mi jak moge się odwdzięczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Twarz masz śliczną! Ładna jesteś :)
    Blog♡

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawie przerobiłam zdjecie :)

    http://lethaal.blogspot.com/
    Prosze o klikanie w linki - sama wiesz jak to pomaga :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja nienawidzę angielskiego :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie lubię francuskiego. Ale matma i angielski to fajna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczne fotki <3 zapraszam do siebie http://pandzioleq.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja tam mam trochę za dużo na boczkach, ale nie narzekam jak większośc moich "anorektycznych" koleżanek ;-; :D

    Mogę prosić o JEDEN klik w najnowszym poście? Dla Ciebie to chwilka, dla mnie coś bardzo ważnego! <3
    nikoletta-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. nooonnono! czekam na kolejny post!
    dodałam nowy post
    http://truefriendsjw.blogspot.com/
    zapraszamm

    OdpowiedzUsuń
  20. wow! to pierwsze zdjęcie jest cuuudowne *-*

    crazy-life-by-angelika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Nawet twoje "niefotogeniczne" zdjęcie jest ładne! Wcale nie masz pulchnej twarzy i nosa :o Ale rozumiem cię, ponieważ mi się samej wydaje, że mam jakąś dziwnie kwadratową twarz i duży nos :c

    Zapraszam do mnie, nowy post ------> inspire-someone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. No ja też muszę schudnąć! To twoje niefotogeniczne zdjęcie jest śliczne *.*

    Zapraszam do mnie:
    http://alekssandrasssss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. też jestem leniwa czasami za bardzo i bym strasznie to chciała zmienić ;)
    wspólna obserwacja? olusky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Zdjęci są śliczne nie za bardzo rozumiem czemu chcesz schudnąć .
    Widzę że masz nowy nagłówek bardzo mi się podoba : )
    pozdrawiam

    http://thestarsofgroud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. czasem trzeba ponarzekać :D ładne zdjęcia :))

    klikniesz w banery? daj znać, Mała Mi. :*

    OdpowiedzUsuń

INSTAGRAM

Copyright © 2016 lady-aria.blogspot.com , Blogger