kwietnia 18, 2014

~9 Easter is coming...

Jak widać na zewnątrz, wiosna już na dobre się u nas zadomowiła. ^^
W sumie to się cieszę, bo w końcu mogę zrobić jakieś słoneczne zdjęcia.

Ostatnio zamówiłam sobie części do robienia bransoletek.
Nie miałam pojęcia co zrobić z takim ptaszkiem, więc po prostu owinęłam go w rzemyk. Muszę przyznać, że nie wygląda tragicznie, a nawet oryginalnie! 
 Jeszcze nie wiem co z nich stworzę.
 Niedawno dostałam przesyłkę z Włoch. 
Pora przejść do właściwej części postu, czyli.. Wielkanoc!

Trochę nie czuję w tym roku magii świąt, brakuje mi tych wszystkich tradycji no i przede wszystkim rodziny, ale mam nadzieję, że dzięki tym zdjęciom poczujecie klimat świąt!

 Co powiecie na taki mazurek?
Do upieczenia go zainspirował mnie program kulinarny. ^^
 Orzeszki koniecznie muszą znaleźć się w naszych wypiekach!
W dodatku są zdrowe.
 Rzeżucha! Najsmaczniejsze zielsko, które ląduje na nasze kanapki od pokoleń.
 Czyż nie wygląda smakowicie?
 Babeczki.
 Uwielbiam taką domowej roboty bułkę.
W dodatku z kruszonką!
 Niestety w tym roku nie miałam weny do tworzenia pisanek.
Dlatego ponaklejałam tylko nasionka.
 Ptaszysko.
 Kolejna pisanka.


Narysowałam zaległy obrazek dla rosy--flowers.blogspot.com
Mam nadzieję, że Ci się trochę spodoba. (:

Pozdrawiam!

13 komentarzy:

  1. Ojej haha kochana jestes! dziekuje za wklad pracy :)
    co do notki- robisz cudne zdjecia, zazdroszcze ci talentu :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje wypieki są takie apetyczne :D Fajny pomysł z winogronem na mazurku, nigdy tak nie dekorowałam mojego :) Wesołych Świąt i zapraszam do mnie:
    martiniqe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak przeczytałam u siebie że coś pieczesz to od razu weszłam na twojego bloga z nadzieją, że będą jakieś zdjęcia ! i są :) Z chęcią spróbowałabym twojego mazurka :)
    Pozdrawiam Claudetta♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłodniałam, oglądając posta. I rzeczywiście oryginalna bransoletka z ptaszkiem ;) Wesołych świąt!!

    >Mój blog!<

    OdpowiedzUsuń
  5. niesamowicie wyszła ta pisanka, niezwykle oryginalnie :)
    a jeśli chodzi o tego ptaszka na rzemyku - myślę, że lepiej wyglądałby jako naszyjnik, aczkolwiek i tak mi się bardzo podoba :)

    marzenie-architektura.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się tak wydaje. Dostałam w przesyłce dwa, czyli mogę zrobić sobie taki komplet bransoletka i naszyjnik. ^^

      Usuń
  6. Ja wkrótce też mam w planach wybrać się na wiosenne zdjęcia. :) Ciekawy pomysł na tą bransoletkę z dosyć ciekawym elementem. Nie jadłam nigdy takiego ciasta, ale wygląda smakowicie, a pisanki przepiękne. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mniam!! *.*

    Wesołych Świąt! :) Zapraszam do mnie :*
    http://sowhaatifiloveyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Od tych pyszności aż głodna się zrobiłam. Ta bransoletka z ptaszkiem i rzemykiem wygląda niesamowicie! Muszę coś takiego sobie zrobić! :)

    http://enjoyyourlifee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. sliczne pisaneki zrobilas
    Wesolych SwiatPiekny ten obrazek
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zdjęcia, takie świąteczne *.* Świetne pisanki.

    OdpowiedzUsuń
  12. jejku jakie to wszystko ładne i apetyczne :)
    Wesołych Świąt ! :D

    fastwalking.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

INSTAGRAM

Copyright © 2016 lady-aria.blogspot.com , Blogger