czerwca 25, 2014

~20 Inspiracje na lato

Ostatnio nie dodałam żadnego wpisu, ale to dlatego, że za bardzo nie miałam o czym pisać. Już prawie wakacje, dlatego mam nadzieję nadrobić moje zaległości z blogiem. Dziś przygotowałam dla was masę inspirujących rzeczy, które niedawno mi się spodobały.
Arbuzy! To moje ulubione owoce na gorące dni, zaraz po truskawkach.
all i see are the stars | via Tumblr
Urocze, zwiewne spódniczki.
all i see are the stars | via Tumblr
Kapelusze i okulary. Po prostu niezbędny dodatek do stylizacji w gorące dni.
soul | Tumblr
Cynamonowe babeczki.
cinnamon toast crunch cupcakes
Morze i plaża... Coś wspaniałego!
Summer, beach, watermelon, ocean, hot, feet, drink,
Malinki. Jeszcze trochę na nie muszę poczekać, ale uwielbiam w każdej postaci.
La poupée rouge | via Tumblr
Bardzo podobają mi się koronkowe szorty.
♥
Lody. *-* 
ice cream.
Do tych miejsc bardzo chętnie bym pojechała, gdyby były tak blisko, jak na znakach. :D
Untitled | via Tumblr
Nie macie pojęcia, ile bym dała, żeby zjeść to wszystko.
ハッピー | via Tumblr
Orzeźwiające napoje.
BarbieDoll | via Tumblr
Wakacje!
Wild & Free
Mam masę ulubionych piłkarzy, no ale Neymar to Neymar. Po za tym uwielbiam oglądać mecze.
Neymar
Ostatnia jest Cara, no ale ona zawsze mnie inspiruje.
I'm dying :o

8 komentarzy:

  1. świetny blog ;) fajna z Ciebie dziewczyna ^.^
    pozdrawiam i zapraszam do siebie, jeśli Ci się spodoba zaobserwuj i daj znać ;))

    pozdrawiam
    madame-lucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne inspiracje. Ostatnio sama zrobiłam sobie taką fotkę z arbuzem :D

    http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne propozycje,zjadłabym taką babeczkę z cynamonem:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne insiracje :0 W wolnym czasie zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. 6450 km to blisko? xD (Jest na znaku Hiszpanii)

    nowiny-i-nowinki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zwróciłam uwagi, ale chodziło mi raczej o to, że te wszystkie kraje wydają się być w zasięgu ręki na tym obrazku. :)

      Usuń
  6. Zgadzam się, zdjęcia Cary są zawsze inspirujące, bardzo, bardzo podoba mi się ten post ♥ Ja jeszcze uwielbiam jeść borówki latem ;)


    http://littleworldnessy.blogspot.com/
    Dzięki za komentarz w ostatnim poście i zapraszam na nowy post. ♥

    OdpowiedzUsuń

INSTAGRAM

Copyright © 2016 lady-aria.blogspot.com , Blogger