lipca 01, 2014

~22 Jak świętuję Mistrzostwa Świata 2014

Oglądacie każdy mecz? A może nie zamierzacie obejrzeć ani jednego?
Macie już kolekcję koszulek każdej drużyny? A może piłka nożna was kompletnie nie interesuje?

Niektórzy oglądają Mistrzostwa, ponieważ nic innego nie leci w TV, ja jednak należę do tej części osób, która z wielkim przejęciem ogląda każdy mecz. Po prostu lubię, jakoś tak od kilka lat bardzo mnie ciekawi piłka nożna, ciężko powiedzieć czy kibicuję jakiejś drużynie na tych Mistrzostwach. Tą miłością zaraziła mnie koleżanka, z którą niestety nie utrzymuję już takiego kontaktu, jak kiedyś, ale gdy się spotkamy, zdarzy nam się zamienić kilka słów. Mogę szczerze powiedzieć, że od kilku lat kibicuję Barcelonie i Arsenalowi Londyn, polubiłam także Borussię Dortmund. No, ale nie o tym teraz mowa. :) Pewnie większość z was zdziwiła się, że wstawiam taki wpis, ale do dodania go i dwóch obrazków, znajdujących się poniżej namówiła mnie koleżanka. Cóż, posłuchałam jej.

Mario Götze - piłkarz na, którego punkcie dosłownie oszalałam. Jego szkic wykonałam na szybko, na początku przypominał mi trochę Cristiano Ronaldo.

Neymara również nie mogło zabraknąć.

Wybaczcie słabą jakość, ale niestety moja drukarka nie chce ze mną współpracować i zamiast ładnie skanować, zostawia takie o to żółte plamy.

Nie odczuwam tak bardzo radości związanej z tegorocznym Mundialem, oczywiście z powodu braku polskiej drużyny, tak się niestety dzieje od kilku lat. Może w końcu, kiedyś uda nam się zakwalifikować.

A wy, dziewczyny? Oglądacie ze swoimi dziadkami/tatami/braćmi/kolegami/chłopakami mecze? W mojej klasie sporo dziewczyn lubi takie rzeczy, ale na przykład moja siostra nie. 

ME 💁⚽
😍😍😍⚽️Best sign ever

2 komentarze:

  1. Ja szczerze nie oglądam meczy. Ogólnie rzadko oglądam TV :)

    http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Sądziłam, że tylko ja ubóstwiam piłkę nożną :P a jak widać jest nas więcej :) Pozdrawiam.
    www.jlw-lifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

INSTAGRAM

Copyright © 2016 lady-aria.blogspot.com , Blogger