lipca 03, 2014

~23 Daisy

Witajcie! Daisy to najnowszy mieszkaniec mojego domu, a co najfajniejsze, już udało jej się dość szybko zadomowić! Wzięliśmy ją ze schroniska i myślę, że taka opcja przygarnięcia zwierzaka jest najlepsza. Nie macie pojęcia, jak bardzo była szczęśliwa, gdy po raz pierwszy odwiedziła nasz dom. :) Oczywiście, na początku trochę się bała, zwłaszcza, gdy zostawała sama w domu, tak naprawdę to nadal nie lubi być sama w domu, ale jak każdy pies, jest bardzo towarzyska. Kiedy ją zobaczyłam (nie było mnie przy wyborze), trochę się zdziwiłam, że jest taka mała. Byłam przyzwyczajona do większych psów (mieliśmy kiedyś boksera, ale niestety zachorowała i należało ją uśpić), ale od razu ją pokochałam. Myślę, że każdy z nas potrzebuje takiego stróża.
Oto ona - w całej okazałości:
 Uwielbiam te oczy, ale czasami wykorzystuje je przeciwko mnie, żeby dostać kolejny plasterek szynki:
 Leniwy dzień:
 Ktoś tu chyba nie lubi zdjęć:
 Nasz bezimienny kot, ku zdziwieniu wszystkich, od razu przyzwyczaił się do nowej lokatorki:
 A tutaj dowód, jak bardzo się kochają:
 Niestety nie lubi pływać, została więc przyłapana na zrobieniu głupiej miny:
 Po drodze nad rzekę natrafiliśmy na fajne pole zboża, musiałam je uwiecznić:

8 komentarzy:

  1. Przepiękny piesek :) Zdjęcia też śliczne :)

    http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki słodki piesek :) Wszystkie zdjęcia bardzo ładne :))
    claudieeblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. o matko jaki słodziak, jejkuuuuu *.* :c

    Tymczasem życzę Tobie oraz wszystkim Twoim czytelnikom udanych, słonecznych i niezapomnianych wakacji! :)

    Zapraszam do mnie na rocznicowy post. Co powiesz na wzajemną obserwację?

    PS. czy mogłabym liczyć na like? byłabym niezmiernie wdzięczna!
    --> https://www.facebook.com/pages/ANNFFASHION/1397734147115883

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna ;) i fajnie, ze sie z kotem dogadują ;)
    rainy-wave.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna jest.
    Zapraszam:
    mystersdaria.blogspot.com
    Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj go, a z pewnością się odwdzięcze :* .

    OdpowiedzUsuń
  6. O jakie śliczne zwierzątka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hejka :D
    Bardzo spodobał mi się twój blog i myślę że zaczne go regularnie czytać, ogólnie podoba mi się bardzo design twojego bloga, ale też sposób w jaki go prowadzisz :)

    http://zachmuramix3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale ty masz fotograficzne oko! Zdjęcie zboża jest genialne, ja na pewno nie potrafiłabym tego tak świetnie uchwycić! Co tu mówić, gratuluję i zazdroszczę zdolności ;)

    OdpowiedzUsuń

INSTAGRAM

Copyright © 2016 lady-aria.blogspot.com , Blogger