lipca 17, 2014

~27 Urodzinowo.

Jak Wam mijają wakacje? Ja aktualnie zajmuję się moimi małymi kuzynkami, które są tak kreatywne, że ciągle zajmują sobie jakieś nowe zajęcia. 11 lipca miałam urodziny i jednym z prezentów był urodzinowy tort. W przepisie był ozdobiony truskawkami, ale ja użyłam do tego jagód, a w środku jest masa z mleczka kokosowego i truskawek.


Był bardzo pyszny, musicie kiedyś spróbować upiec coś z mleczkiem kokosowym. 
Jednym z prezentów od moich przyjaciółek był taki oto lakier do paznokci. Postanowiłam go wypróbować, ma bardzo fajny pędzelek i dobrze się go nakłada. Ma również ładny, żywy kolor, ale nie schnie w 60 sekund. Potrzeba do tego więcej czasu.
Tak wygląda pędzelek.
Bardzo spodobały mi się takie wzorzyste szorty, myślałam także nad kupnem kombinezonu z podobnym ornamentem.
Kupiłam również inne spodenki, ale pech chciał, że od razu po powrocie do domu, miały zepsuty zamek i musiałam zgłosić reklamację. Niestety nie zdążyłam zrobić zdjęcia.

25 komentarzy:

  1. Bardzo podobają mi te zdjęcia Najpiękniejsze ♥♥♥
    Super notka ! dobrze sie ją czyta :)
    Super pomysł na notke :) ☻☻☻
    Pozdrawiam !!
    buziakiii :**
    .....................
    Moze obs za obs daj znac u mnie na blogu :) ☻☻
    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Spóźnione sto lat!! Śliczny torcik.
    I super szorty!
    Buziaki, Karolina

    www.thesisterzone,blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, spodenki jak najbardziej w mój gust. wzorek strasznie teraz modny :) obserwujemy? eleeyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ja już obserwuję licze na to sdamo, eleeyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia i blog *.*
    Obserwuję i liczę na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mmm zjadłabym taki torcik :))
    śliczne są te szorty :))
    Pozdrawiam cieplutko ♥
    Chciałabym też prosić Cię o pomoc, jeśli możesz to zajrzyj do mojej 1 notki, z góry dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tort wygląda bosko, a lakier ma śliczny kolorek ;)

    http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny tort :)
    http://veronicanworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny tort ,az zglodnialam ;)

    http://agamafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Spóźnione wszystkiego najlepszego! :)
    Śliczny tort:)
    www.solodayworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego najlepszego!
    Śliczny kolor lakieru.



    Buziaki!

    http://loczek-blog.blogspot.com/- KILK

    OdpowiedzUsuń
  12. Najlepsze życzenia! :-)
    Ciasto wygląda wspaniale! :-)
    Obserwuje i liczę na to samo:

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. very nice shorts ♥

    I would like to invite you to my giveaway on my blog YOKO NGUYEN BLOG

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie tutaj! Będę częściej wpadać :))
    ---> U mnie na blogu jest organizowany konkurs na bon o wartości $50 do sheinside.com, zapraszam do zgłaszania się!
    paula-paulka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Great photo and post!

    My last post on
    www.ilblogdelmarchese.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Tort - mniam!
    I śliczne szorty !

    Czy mogłabyś poklikać w linki pod ostatnim postem? To dla mnie baardzo ważne , a wiem ,że bez Ciebie mi się nie uda .To dla Ciebie kilka sekund , a dla mnie bardzo dużżo ! Miej serduszko ♥

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. tort wyglada apetycznie :) faktycznie pech z tymi spodenkami ;/
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne wygląda tort, ale nie przepadam za tortami. Szkoda, że spodenki były zepsute..

    Obserwujemy? agnieszka-codziennosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Tort wygląda przepysznie!

    http://karolina-life-and-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. ale narobiłaś ochoty tym tortem! :(
    a spodenki bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Spóźnione najlepsze życzenia, a tort wygląda smakowicie:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Spóźnione wszystkiego najlepszego, Fibs. :D Tak w ogóle - ciekawy blog. W każdym poście można dostrzec zaangażowanie, a także Twoją chęć do życia. Widać, ze to Twój żywioł. Na koniec dodam jeszcze, iż jesteś śliczna! Na początku zdziwiłam się nieco, bo myślalam, że masz krotsze włosy, ale w długich i tak dobrze wyglądasz. c:

    oli2001

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Dziękuję. ;D Kochana jesteś.
      W sumie to mam włosy średniej długości, ale zapuszczam. ^^

      Usuń
    3. Nie ma za co. C: Ty też jesteś kochana, choć możesz nie zdawać sobie z tego sprawy. ^-^ Popieram. Sama mam długie włosy, prawie do tyłka (ostatnio podcięłam) XD, i choć jest to czasem nieco uciążliwe, to je uwielbiam.

      Usuń

INSTAGRAM

Copyright © 2016 lady-aria.blogspot.com , Blogger