lipca 19, 2014

~28 Urodzinowy list z Francji.

Witam Was w kolejny upalny, letni dzień. Kilka dni temu w mojej skrzynce pocztowej czekała na mnie niespodzianka, a były to list z życzeniami urodzinowymi od mojej francuskiej penpalki. Co prawda, Lea chciała, aby dotarł do mnie w urodziny, ale dla mnie to bardzo miły i uroczy prezent. W poprzednim poście pisałam, że są u mnie małe kuzynki, były bardzo zaciekawione przesyłką i byłam zmuszona streścić im na czym to wszystko polega. Możliwe, że kiedyś tego spróbują, bo bardzo im się spodobało!
Tak wyglądała kartka:
A tak po wysunięciu, swoją drogą, bardzo ciekawa kartka, nie spotkałam jeszcze takiej:
Perfumka:
A tak wygląda po otwarciu. Ma bardzo długo trzymający się, śliczny zapach, aż szkoda jej zużywać:
Kawałek listu:
Sznurówki do butów! Osobiście nie noszę takich żywych kolorów, ale tym razem zrobię wyjątek:
Herbatka:
A tutaj ulotki i zakładka do książek. Uwielbiam, gdy ktoś wysyła mi broszurki w swoim języku, ze swojego miasta, sklepów do, których chodzi, kina... To pozwala mi dostać przynajmniej małą część miejsca w, którym żyje mój korespondencyjny przyjaciel:

13 komentarzy:

  1. Świetne rzeczy. Ja chyba też kiedyś spróbuję z takimi przesyłkami :)

    http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie że odstałaś coś takiego
    Mogłabyś mi wytłumaczyć u mnie na blogu w komentarzu o co w tym doklaniej chodzi i jak znalesc taka osobe itp?
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. całkiem fajne.. ogólnie bardzo podoba mi sie twój blog piszesz bardzo oryginalnie
    co powiesz na wspólną obs ? livka-livs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Pen Pal to super sprawa i świetne rzeczy w paczce;-) Obserwuję i liczę na rewanż;-)


    singingintorain.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Great post xx

    Let's keep in touch? Follow for follow?

    Laura Macij
    http://www.lauramacij.com/2014/07/laces.html

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny blog! :)
    co powiesz na wspólną obserwację? Zaobserwuj i poinformuj o tym u mnie, a na 100% się odwdzięczę :) http://fashionnmix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. super rzeczy! ;)
    Poklikasz u mnie w linki sheinside? Z góry dziękuję! ♥
    +Obserwujemy? ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Followed back via GFC number 47!


    Let's keep in touch
    Laura Macij
    http://www.lauramacij.com/2014/07/laces.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny prezent a przede wszystkim kartka i pamięć:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oh, jakie to kochane! Cudowny prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazdroszcze że korespondujesz z kimś z Francji :)

    indyjskipalisander.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. super prezent!! zapraszam do mnie na bloga - jolahogg.blogspot.ie Co powiesz na wzajemna obserwacje? z mojej strony gotowe, czekam na Ciebie..pozdrowienia, jola
    jolahogg.blogspot.ie

    OdpowiedzUsuń

INSTAGRAM

Copyright © 2016 lady-aria.blogspot.com , Blogger