lipca 20, 2014

~29 Summertime adventure.

Wakacje mijają bardzo szybko, dopiero teraz zorientowałam się, że mamy już 20 lipca! W tym miesiącu mamy bardzo kapryśną pogodę, w dzień upał, a pod wieczór burze.
Razem z siostrą i kuzynkami wybrałyśmy się nad rzekę:
Wpadłyśmy również na plac zabaw i zjadłyśmy duże lody. Oczywiście Daisy również się poczęstowała. Zauważyłam także, że ona bardzo lubi dzieci.
W końcu przyszła paczka, którą niedawno zamówiłam! Nowa płyta Coldplay, ahh, nie mogłam się doczekać! Jest bajeczna.
Szkoda, że na płycie jest tylko 9 piosenek.
Ci Panowie dosłownie skradli moje serce swoimi piosenkami.
A to jest jedna z rzeczy, którą wyślę znajomemu Japończykowi w liście:
Co powiecie na taką kocią stylizację? :) Myślę, że ta mała modelka sprawiła, że chętniej będziemy ubierać się w kocie koszulki i leginsy.
 Pożegnałam się już z kuzynkami, w przyszłym tygodniu jadą do Grecji. Ahh, zazdroszczę, sama bardzo chętnie bym tam pojechała.
Jak już zauważyliście, w tym miesiącu dodaję więcej postów niż zwykle. W końcu są wakacje i dostałam nagłego przypływu weny. ^^ Abyście się nie nudzili przeglądając bloga, prawie codziennie będą pojawiały się tu nowe notki. Chciałabym mieć tak zawsze. Zauważyliście na pewno również nowy nagłówek, co o nim sądzicie?

17 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia. Mi wakacje również szybko mijają :)

    http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog! :)

    martensik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękna ta płyta *.*

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie pamiętam, kiedy ostatnio u mnie padało, a ty mówisz, że codziennie masz burze :|
    A nagłówek bardzo fajny! Podobają mi się takie odwzorowania autorek blogów, bo to twoja podobizna, prawda? :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, starałam się odwzorować siebie. :D

      Usuń
  5. U mnie tylko lekko kropi. Swietne zdjecia! Zapraszam do siebie. Byloby mi bardzo milo gdybys poklikala w linki podo obrazkami! Bardzo mi na tym zalezy. patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny jest ten nowy banner! + Bardzo ładne zdjęcia na blogu :D

    make-it-to-the-top.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. zazdroszczę płyty!

    świetny blog - obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też chcę plytę =)
    http://saramajorczykofficial.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  9. Ach, uwielbiam Coldplay! I zgadzam się z Tobą - płyta jest bajeczna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Te wakacje lecą okropnie szybko, nawet nie chce myśleć, że dziś już 22 lipca :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    http://monika-ludwa.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Płyta Coldplay, ooo... sama bym chętnie kupiła, bo dla mnie są genialni, a wokal po prostu świetny! Moje serce skradli już dawno piosenką Paradise :)

    OdpowiedzUsuń
  12. kochany psiak! uwielbiam zwierzęta :) bardzo podoba mi się wygląd Twojego bloga, jest tak przejrzyscie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. też mam przypływ weny xd
    nowa płyta Coldplay jest super :)

    OdpowiedzUsuń

INSTAGRAM

Copyright © 2016 lady-aria.blogspot.com , Blogger