lipca 22, 2014

~30 Testujemy produkty marki Bioderma

Dzisiaj przygotowałam dla Was krótką recenzję produktów, które niedawno kupiłam. Nie używam ich długo, ale myślę, że po dłuższym stosowaniu, napiszę o nich jeszcze raz.

Na pierwszy ogień idzie Antybakteryjny żel do mycia twarzy (Sebium Gel Moussant). Producent określił ten żel jako codzienną higienę dla skóry tłustej, mieszanej i trądzikowej. Może być również stosowany jako pianka do golenia. Jesteśmy więc zapewnieni, że ten żel nadaje się praktycznie dla każdego. Na razie nie narzekam na niego, ładnie zmywa makijaż i oczyszcza twarz. Ma higieniczne opakowanie i dobrze nakłada się na skórę. Powinniśmy go stosować dwa razy dziennie, tak też robię. Na dzień dzisiejszy nie zauważyłam jednak żadnej różnicy. Kupiłam ten żel na promocji w aptece, jednak bez niej kosztowałby 31.99 zł. Minusem, którego jestem pewna jest cena.
Następny jest Kremowy żel matujący do skóry tłustej i mieszanej (Sebium MAT). Na ten krem trochę ponarzekam. Producent obiecuje, że nasza skóra pozostanie idealnie gładka i matowa przez cały dzień. Nic bardziej mylnego. Niestety mam skórę z tendencją do błyszczenia się i myślałam, że ten krem mi pomoże, ale na razie nie widzę nawet małej poprawy. Myślę, że jest nawet trochę gorzej. Możliwe, że nie nadaje się na gorące, letnie dni, ale farmaceutka polecała mi go nawet na upały. Jako baza pod makijaż również nie jest "doskonały". Powinnam go stosować dłużej, ale na razie nie jestem zadowolona.
Minusem, którego mogę być już pewna, jest cena. Krem kupiłam w aptece na 20 procentowej promocji, ale bez niej kosztuje 53.90 zł.
Używaliście kiedyś produktów z tej firmy? Dam Wam znać, gdy zużyję obie tubki i zrobię pełną recenzję. :)

20 komentarzy:

  1. Jakby to ładnie ubrać w słowa... to nie jest moja cenowa półka. Co prawda używam nawet droższego podkładu, ale to mój jedyny dość drogi kosmetyk. Reszta waha się w granicach do dwudziestu złotych.
    Zostałam Twoją równo 50. obserwatorką - to taka okrągła liczba, że musiałam się tym pochwalić. Mam nadzieję, że mi wybaczysz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jeszcze nic z tej firmy nie miałam, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie mialam nic z biodermy tutaj jej nie ma :( Ale jak bede w Polsce to musze zakupic!

    Pozdrawiam
    Klikniesz? Prosze!
    http://vframlii.blogspot.nl/2014/07/skomponuj-swoj-outfit-sheinside.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Coś mi się kojarzy ta Bioderma, ale nigdy nie używałam, a że cena, o której wspominasz nie zachęca, to raczej nie skorzystam :(

    OdpowiedzUsuń
  5. nigdy nie używałam nic z tej firmy, ale ją znam. cena dość wysoka...

    http://lilac-fleur.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię i bardzo polecam tą firmę :)
    zapraszam na nowy post :)


    http://fashionbyaleksandraa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwialbiam tą firmę :)) polecam z całego serca

    Zapraszam do mnie na nowego posta http://maadeleinefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie używałam, ale słyszałam o niej dobre opinie :)

    http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Również mam skórę z tendencją do błyszczenia się. Ciągle szukam tego idealnego kremu. Dziękuję za recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie słyszałam o tej firmie . Świetna recenzja :)
    Czekam na notke lub filmik odnosnie postcrossing
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. jakoś zawsze mi szkoda pieniędzy na takie dość drogie kosmetyki do pielęgnacji twarzy :P pewnie dlatego, że nie mam z nią większych problemów, ale recenzję zawsze dobrze przeczytać :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię żel do mycia, miałam i był bardzo wydajny i idealny, choć później zdetronizował go Effaclar, a co do kremu to nie stosowałam, używam ich kremu Pore Refiner i jestem z niego bardzo zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna recenzja i bardzo ciekawie opisałaś siebie na blogu XD

    Co powiesz na wzajemną obserwację???
    Zajrzyj do mnie i zobacz NOWY POST! ;)
    http://fashionbyaleksandraa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Używałam, ale średnio byłam zadowolona i przerzuciałam się na kosmetyki firmy pharmaceris ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. nigdy nie używałam tych produktów :)
    dobra recenzja

    OdpowiedzUsuń
  16. Dla mnie rewelacyjna firma:)
    Zapraszam do mnie:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Pytałaś u mnie na blogu o firmę pharmaceris. Jak dla mnie jest świetna. Korzystam z serii przeznaczonej do skóry wrażliwej. Tutaj masz link do tych produktów - http://www.pharmaceris.pl/pl/alergiczna-i-wrazliwa-skora/9

    Jeżeli chodzi o płyn micelarny, to świetnie zmywa makijaż, krem natomiast nawilżający naprawdę dobrze tę skórę nawilża. Mam dzięki temu mniejszy problem z cerą, która w końcu jest dobrze oczyszczona i nawilżona :)) Krótko mówiąc ja jestem na TAK :)

    I przy okazji zaobserwowałam Twojego bloga.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nigdy nic z tej firmy nie używałam..
    Co powiesz na wspólną obserwację? (odp. u mnie)
    meerga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. nie używałam ale może spróbuje

    http://turnmybackndslamthedoor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Wydaje się to być ciekawa marka :)

    OdpowiedzUsuń

INSTAGRAM

Copyright © 2016 lady-aria.blogspot.com , Blogger