lipca 24, 2014

~31 Czy warto kupować gazety o modzie? Krótka recenzja sierpniowego Elle.

Dzisiejszy post jest bardzo subiektywny, ale myślę, że Was zainteresuje.

Czy warto kupować gazety o modzie?
Oczywiście! Jeśli ktoś interesuje się modą tak bardzo, że chętnie czyta i inwestuje w takie gazety. Na pewno słyszeliście różne opinie na ten temat, niektórzy uważają, że nie ma sensu wydawać na nie pieniędzy, lepiej kupić coś innego, a o modzie możemy przecież za darmo przeczytać w internecie. Jakiś czas temu kupiłam sobie na wycieczce szkolnej czeski Elle, wiele osób stwierdziło, że to świetna pamiątka, ale spotkałam się również z opiniami, że bez sensu kupować gazetę, której i tak nie przeczytam, nie tłumacząc jej. Po za tym, gazety o modzie są przereklamowane!
Niedawno słyszałam opinie o nowym Glamour, najbardziej rozbawiły mnie ich nowe "powiedzonka": "sklej" - nowe zamilcz, "petarda" - nowa "foczka", "zre" - nowe "daję radę" itd. Ktoś w ogóle tak mówi? Nie wiem czy mam się śmiać czy płakać. Nie wiedziałam co sądzić także o "krajach, które są hot żeby do nich pojechać". Według gazety na nie jest Dubaj, Tajlandia i Nepal, a na tak jest Oman, Czarnogóra, Islandia... Przecież to jest bez sensu, każdy kraj jest warty zwiedzenia, po za tym ja byłabym bardzo szczęśliwa, gdybym miała okazję wyjechać np. do Tajlandii i jestem pewna, że większość czytelniczek na pewno uważa tak samo. Nie można pisać, że jakiś kraj jest nie modny, aby go zwiedzić. Glamour nabawiło się kontrowersji również, gdy w lutym napisali o tym, czy ukraińskie blogerki ubierają się modnie idąc na Majdan. Nie mówię, że to zła gazeta, każdemu może się zdarzyć wydać artykuł, który jest bez sensu.
Dzisiaj jednak napiszę o Elle. Te "typowe gazety o modzie", nie są tylko o modzie. Jest w nich sporo ciekawych artykułów. Niektóre rzeczy mogą się wydawać banalne i dla nas oczywiste, ale są zwykle napisane przez redaktorów w sposób ciekawy i zachęcający do czytania. Oczywiście, nie mówię tu o magazynach plotkarskich, które omijam szerokim łukiem.
Zauważyłam, że Elle bardzo lubi kosmetyki firmy Avène. Do tego numeru dostajemy próbkę kremu nawilżającego.
 Tutaj możemy się dowiedzieć o czym pisze Elle w innych krajach.
 Znowu o Instagramie? Jest tak popularny, że coraz częściej piszą o nim w gazetach.
 Bardzo fajny pomysł, ale pewnie bardzo kosztowne musi być takie projektowanie własnych ubrań.
 Chyba jedne z najbardziej prestiżowych Uniwersytetów specjalizujących się w modzie.
 Wywiad z Pharrellem Williamsem.
 Ten cytat Pharrella bardzo mi się podoba:

 Powinnam częściej nic nie robić! Oczywiście żartuję. ;)
 Zdjęcia, jak zawsze, bardzo mi się podobają.
 To bardzo mi się przydało, sama zaczynam biegać.
 Moja ulubiona rubryka - podróże.
 A gdy człowiek się nudzi... Jestem trochę chora, katar mnie męczy, a na dworze paskudny deszcz. :(
Tak wiem, mam straszne paznokcie.
Na koniec moje małe, kochające się skarby. Spały obok mnie. Widzicie ten jęzorek? Daisy i mój bezimienny kot obalili tezę, na temat nienawiści kotów i psów!
Bardzo długo zbieram się do napisania o Postcrossing, ale spodziewajcie się czegoś w najbliższym czasie. Kupujecie takie gazety? Macie ulubione? Przy okazji zapraszam Was na mojego instagrama:
http://instagram.com/socutethingsyay

24 komentarze:

  1. Nie kupuję... ja w ogóle nie kupuję prasy. Kiedyś uwielbiałam wszelkie Party, Show, Flesze i tak dalej, ale jakoś z tego wyrosłam (wydaje mi się, że po prostu zmądrzałam, ale ciiii).

    OdpowiedzUsuń
  2. Kilka razy kupiłam Elle, ale chyba nie interesuję się modą aż tak, aby kupować gazety o modzie. :) Jednak czasami fajnie taką kupić i przejrzeć, poczytać coś innego i nowego. :) Fajnie gdy dodają do gazety jakąś próbkę, albo upominek. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja lubie takie gazety, ale faktycznie niektóre wątki są beznadziejne

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię takie gazety, i uważam Elle za świetny magazyn. Rubryka ,,podróże" jest również moją ulubioną :)
    Obserwuję twojego bloga jakiś czas, a jeśli uznam że warto, zerknę także na twojego instagrama ;)
    anotherlifeofvictoria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja szczerze rzadko kiedy kupuję gazety :)

    http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo, u mnie przeczytałaś o Glamour :D
    a Elle akurat lubię czytać, chociaż też nie zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak :D ale razem z siostrą jeszcze wcześniej śmiałam się z tego artykułu.

      Usuń
  7. Uwielbiam Elle,a zdjęce z psiakiem i kotem cudo<3 !!!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja sobie raz w tygodniu jakąś gazetkę sprawiam, czasami to jest też ELLE. Czasem czytam, czasami oglądam obrazki, ale lubię wiedzieć, co w kobiecym świecie piszczy.

    OdpowiedzUsuń
  9. To jest chyba jedyna gazeta modowa którą lubię czytać
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Elle uwielbiam, chociaż lubię tez K MAG ;d
    www.vaguue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie jest mi potrzebna wiedza z zakresu, co jest modne, a dodatkowe rzeczy zawarte w Elle czy innych pismach tego rodzaju, też jakoś mnie do siebie nie przekonują. Jedyne gazety, które w miarę regularnie kupuję i czytam to "Świat wiedzy" i "Sekrety nauki" ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnio przechodząc obok kiosku rzuciła mi się w oczy okładka tego numeru Elle. Teraz żałuję, że jej nie kupiłam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Też zastanawiam się nad prenumeratą Elle, hm.. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Beautiful post my dear!

    My last outfit on
    www.ilblogdelmarchese.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja tam nie zaczęto kupuje ale jak w domu leżą to czytam chętnie ;) zapraszam do siebie.
    patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja rzadko kupuję gazety, od czasu do czasu kupię JOY ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. czy warto? oczywiście, że warto, z takich czasopism mozna dowiedzieć się co modne i przeczytać jakiś ciekawy artykuł :) poza tym wracam do blogosfery, po strasznie długiej przerwie! pozdrawiam Cię gorąco! :*

    OdpowiedzUsuń
  18. ja nie kupuje takich gazet, ale zawsze ogladam je u fryzjera itp. haha :D

    OdpowiedzUsuń
  19. ja nie kupuje , bo uwazam, ze nie warto i nie mam po co ;d

    OdpowiedzUsuń
  20. uwielbiam czytać gazety o modzie:)

    honey-mind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja uwielbiam ELLE i czytam je od 9 lat :-) Oprócz tego HOT i Urodę :-)
    Dziękuje za odwiedziny :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. kocham ELLE <3
    mam już sporą kolekcje; p

    http://www.kefashionsisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

INSTAGRAM

Copyright © 2016 lady-aria.blogspot.com , Blogger