sierpnia 06, 2014

~32 Recenzja herbaty Rooibos firmy Astra

Witajcie! Jakiś czas temu zgłosiłam swojego bloga do testowania herbat, stwierdziłam, że skoro jestem taką miłośniczką tego napoju, koniecznie muszę je przetestować. Niedawno otrzymałam dwie paczki herbat, jest to mięta oraz trawa cytrynowa.
Oba pudełka są dość duże, tak więc, więcej herbaty do wypicia! ♥
 Od razu z mamą zaparzyłyśmy sobie po kubku herbaty, ja wybrałam trawę cytrynową, a mama miętę.
 Każda herbatka została zapakowana w foliową torebkę.
Czy mi smakowały?
Tak, bardzo polubiłam trawę cytrynową, chociaż moja siostra stwierdziła, że jest troszkę za słodka, mi jak najbardziej odpowiada, ponieważ uwielbiam słodkie rzeczy. Mięta jest dobra, ale ja nigdy nie przepadałam za miętowymi herbatami, były zbyt "chłodne" dla mnie. Obie herbatki są idealne na lato!
Który smak lepszy?
Mięta jest bardzo dobra na lato, ponieważ orzeźwia, zwłaszcza, gdy przygotujemy sobie herbatę na zimno. Mojej siostrze i tacie bardziej przypadła do gustu właśnie mięta. Dałam także te herbatki do spróbowania mojej koleżance, stwierdziła, że są bardzo dobre, ogólnie bardzo lubi afrykańskie herbaty, są ochładzające i bardzo jej smakowały. Jak już napisałam, ja wolę trawę cytrynową, ale obie są bardzo smaczne. W końcu uwielbiam herbatę, każdego rodzaju!

11 komentarzy:

  1. Przeczuwam że także polubiłabym bardziej trawę cytrynową :) Nie przepadam za miętowymi herbatami, ogólnie za miętowym smakiem ;)
    anotherlifeofvictoria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam słodkie herbaty więc mi pewnie przypadłaby do gustu ;)

    http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja nie lubię słodkich herbat, nigdy ich nie słodzę.
    Ale smaki bardzo ciekawe :D
    Jak mi się skończy mój zapasik to coś kupię z tego chyba :D
    http://pozytywizja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ta z trawą cytrynową pewnie i by mi przypadła do gustu;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zamawiam na allegro, ceny są różne około 20pln i radzę zamawiaj przez neta bo jest taniej ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz o niej słyszę, a chyb się skuszę bo uwielbiam miętowe herbatki ;)

    Zapraszam do dyskusji : http://imagine-day.blogspot.com/2014/08/gdzie-ta-przyjemosc.html
    Każdy komentarz jest dla mnie motywacją ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czuję, że obie by mi smakowały. Jestem wielką miłośniczką herbaty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Testowanie herbat?! Muszę o tym więcej poczytać. Uwielbiam herbatę. Tej jeszcze nie kosztowałam, ale to zrobię ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam roibos <3 poprostu uwielbiam ! Razem z kuzynką zawsze tylko tą pijemy ;)

    pozdrawiam
    madame-lucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze się z nimi nie spotkałam. Ja uwielbiam pić zieloną herbatę z trawą cytrynową. Pych! ;)
    borenium.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

INSTAGRAM

Copyright © 2016 lady-aria.blogspot.com , Blogger