sierpnia 07, 2014

~33 Wizyta u kosmetyczki.

Bardzo spontaniczny post, właśnie wróciłam od kosmetyczki, byłam drugi raz w życiu i stwierdziłam, że podzielę się z wami moimi wrażeniami. W gabinecie byłam prawie dwie godziny, a dokładnie godzinę i 40 minut, całość kosztowała 60 złotych. Było to oczyszczanie twarzy, jeżeli jeszcze nie robiłyście takiego zabiegu, opiszę wam jak to wygląda i wcale nie musicie się bać. Ostatni raz robiłam coś takiego rok temu, pisałam o tym na starym blogu, wiem, że powinno się to robić częściej, dwa razy w roku, ale ja nigdy nie miałam czasu.

Najpierw siadacie oczywiście na fotelu, nie radzę robić sobie dużego makijażu, żeby kosmetyczka nie musiała dużo zmywać. :) Ja miałam delikatny. Na samym początku wasza twarz zostaje umyta i odświeżona. Później zostaje nałożony peeling, maseczka. Po tym czasie kosmetyczka używa wapozonu (urządzenie wytwarzające parę wodną z ozonem) oraz "parówkę", aby rozszerzyć pory. Najgorszą częścią jest wyciskanie zaskórników, nie boli tak bardzo, ale jest nieprzyjemne. Na koniec zostaje nam wklepany krem, który ma za zadanie zmniejszyć opuchliznę. Ja wróciłam dopiero do domu, ale mam trochę czerwoną twarz. Najgorsze jest to, że dziś mam ognisko na, które muszę pójść, mam nadzieję, że nic się nie stanie, gdy nałożę odrobinę fluidu. Taka opuchlizna ma przejść po 24 godzinach, ewentualnie po 2 dniach. Jutro mam nałożyć maseczkę z drożdży.

Byłyście kiedyś u kosmetyczki na oczyszczaniu twarzy?

Przy okazji kupiłam jeszcze krem. Ma bardzo przyjemny, poziomkowy zapach.

21 komentarzy:

  1. Mam ten.kremik i go uwielbiam <3
    Nigdy nie korzystalam z takiej uslugi, ale brzmi zachecajaco ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie oczyszczanie na pewno co jakiś czas przyda się naszym twarzom. ;)

      Usuń
  2. nie lubię oczyszczania twarzy ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie byłam na oczyszczaniu twarzy;) Mam ten krem jest bardzo fajny :)

    honey-mind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna sprawa taka wizyta u kosmetyczki, jeszcze nie byłam ;) A krem uwielbiam, ale wolę zapach cytryny ;)

    http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. nie byłam u kosmetyczki na takim oczyszczaniu, ale z chęcią bym się wybrała ;)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie rainy-wave.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ja właśnie przez to zaczerwienie nie mam kiedy iść :) poziomka musi ładnie pachnieć :)

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Musze sie koniecznie wybrać w wolnej chwili do kosmetyczki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mi też przydałaby się wizyta u kosmetyczki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mialam kiedys morelowy ten krem ;d ja nie lubie kosmetyczek;d

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie byłam u kosmetyczki, obecnie wydaje mi się to zbędne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedyś kupowałam te kremy :p
    Teraz jestem wierna Ziaji <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny krem :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    www.greenpinkandcafe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie byłam u kosmetyczki, ale fajnie to opisałaś i chyba się skuszę ^^
    http://pozytywizja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Właśnie się do tego przymierzam ale nie wiem czy się zdecydować :(
    Czy po nałożeniu podkładu zauważyłaś, że cera gorzej się goi?
    I czy masz duże problemy z cerą ?
    Stan cery sie poprawił i rzeczywiście jest oczyszczona?

    Mam nadzieje że odpowiesz ;) oczywiście obserwuję
    Aaa i zapraszam do mnie przerabiam ubrania DIY moze Cię coś zainteresuje
    http://hermosos-diy.blogspot.com/


    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy nie byłam u kosmetyczki. Jestem raczej taką "Zosią-Samosią", ale tak sobie myślę, że może faktycznie udałabym się do niej na takie oczyszczenie twarzy! ;)
    Pozdrawiam,
    http://gruszka-aguszka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne są kremy do rąk z tej serii !
    Dziękuje za odwiedziny :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny post ;)
    wzajemna obserwacja? ;)
    http://adajejwypada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne rzeczy dostałaś :>
    +Ja równiez obserwuję!
    http://nutellaax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

INSTAGRAM

Copyright © 2016 lady-aria.blogspot.com , Blogger