sierpnia 13, 2014

~35 Biała spódniczka.


Biała spódniczka i czarny top ostatnio bardzo mi się spodobały. Prosta, geometryczna spódnica wygląda jeszcze lepiej ze złotym zamkiem, który dodaje jej elegancji. Ostatnio rzadko kupuję białe ubrania, dlatego musiało być to coś, co naprawdę mi się spodoba. Jako dodatki, wybrałam czarną bransoletkę z serduszkami oraz pierścionek z zameczkiem. Oczywiście i tym razem, moja niechęć do białych ubrań została niezachwiana, moja Daisy skoczyła na mnie (z radości, gdy mnie zobaczyła, ahh, psy). Cóż, psy przynajmniej cieszą się na nasz widok, nie to co koty, które oczekują od nas jedynie kolejnej dokładki ich przysmaku!
Nie jestem zbyt dobrą modelką, ale zapraszam Was do oceny mojej pierwszej stylizacji.

spódnica - Troll
top -  Top secret
pierścionek - Centra
bransoletka - House

15 komentarzy:

  1. Uwielbiam białe ubrania, śliczna spódniczka i słodki piesek mam bardzo podobnego:)

    honey-mind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne fotki i śliczna spódniczka! :-)
    Obserwuje i liczę na to samo:

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Top jest wspaniały, sama mam podobny, tylko dobieram do niego kolorowe spódnice. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę przyznać, że raczej niekomfortowo czułabym się w takiej stylizacji... to chyba nie kwestia osobistego gustu, ale zwyczajnych przyzwyczajeń ubioru. Nie dla mnie takie długość koszulek; a i staram się zachowywać prastara zasadę, że gdy opięta jest góra stylizacji, dół musi być luźny - i na odwrót :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze można założyć luźną, czarną koszulkę na szelkach. ;) Taka był pierwowzór, ale jednak zamieniłam na top.

      Usuń
  5. bransoletka mnie urzekła:) ps obserwuję i będzie mi bardzo miło jeśli weźmiesz udział w moim konkursie:) http://myloovelyfun.blogspot.com/2014/08/konkurs-500-obserwatorow.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wyglądasz!
    Ja zestawiłabym spódniczkę z czymś innym, ale Twoja stylizacja jest wspaniała.




    Poklikasz w linki w najnowszym poście?
    W zamian mogę zaobserwować Twojego bloga lub dać do niego link w kolejnym poście.
    http://loczek-blog.blogspot.com/- KILK

    OdpowiedzUsuń
  7. super spódniczka :) aleee piesek fajniejszy :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna jest ta spódniczka! Piękna stylizacja ;)
    I słodki piesek :)

    Pozdrawiam
    Mój blog - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaka piękna spódnica ♥
    Obserwuje i liczę na rewanż
    www.greenpinkandcafe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Prosto, ale efektywnie :) A bransoletka świetna!

    vanillia96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. czegoś mi tu brakuje...


    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo podoba mi się ta stylizacja!;)
    Obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jesteś prześliczna! Naprawdę, masz przepiękne włosy i delikatną urodę <3 Ja też wolę psy :) Masz ochotę się nawzajem obserwować? :) (ja obserwuję, GFC, #61)
    http://fringiela.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

INSTAGRAM

Copyright © 2016 lady-aria.blogspot.com , Blogger