sierpnia 17, 2014

~37 Za co kochamy seriale?

Na rysunku Aria, Spencer, Hanna oraz Emily - bohaterki Słodkich kłamstewek. 
Na początku chciałam podziękować mojej przyjaciółce za pomoc w odświeżeniu wyglądu bloga. ;)
Dziękuję. : )
 Uwielbiam seriale, aktualnie oglądam Pretty Little Liars (Słodkie kłamstewka), The Secret Circle (Tajemny krąg), Supernatural (Nie z tego świata) oraz czekam na kolejne sezony Sherlocka, Game of Thrones (Gry o tron) oraz Hannibala. Nie uważam siebie za wielką fankę seriali, bo jak na aktualną liczbę, produkowanych i ciekawych seriali, nie oglądam ich dużo. Wszystkie te serie bardzo mnie zainteresowały. Dziwi mnie jednak fakt, że np. Słodkie kłamstewka bardzo się ciągną i ciągle dodawane są nowe wątki, a twórcy sami już nie wiedzą co dalej zrobić z serialem, uwielbiam go oglądać mimo tych wad. Dlaczego? Przez bohaterów, są niezwykle barwni i ciekawi, w dodatku wszystkie bohaterki mają niesamowite ciuchy no i przystojni chłopcy... ;) Kto by tego nie polubił? Pomimo najważniejszego wątku, serial oferuje również te poboczne, które skutecznie zmuszają nas do obejrzenia kolejnego odcinka, albo i nawet przeczytania książki!
Gra o tron jest chyba najgłośniejszym serialowym hiciorem, na pewno znacie sporo osób, które to oglądają, lub czytają serię Pieśni lodu i ognia. Osobiście wzięłam się za jedną książkę i bardzo chętnie przeczytałabym kolejne, aby sprawdzić, jak bardzo różni się historia serialowa od tej na papierze. Moimi ulubionymi bohaterami są Arya, Daenerys oraz Tyrion. Kolejny sezon juz w przyszłym roku!
Jak byłam młodsza, uwielbiałam Sherlocka, tego książkowego oczywiście. Serialowy jest równie ciekawy! Ma na razie 3 sezony, po 3 odcinki każdy. Zdjęcia do kolejnego sezonu ruszą w styczniu przyszłego roku. Już nie mogę się doczekać! Z pewnością przywiążecie się do detektywa i Dr Watsona, tworzą wspólnie zgrany zespół! Mimo, że ich lubię, mam także słabość do czarnych charakterów. Postać Sherlocka jest znana na całym świecie, oprócz tego serialu, powstały przecież także filmy oraz inne produkcje o jego przygodach. Czyż Doktor House nie przypomina nam Sherlocka? No i oczywiście znane w całym internecie powiedzonko no shit, Sherlock.
Hannibal również należy do mojej czołówki. Ma na razie 2 sezony, także warto zacząć teraz oglądać. Serial jest utrzymany w mrocznym i tajemniczym klimacie. Historia genialnego psychiatry Hannibala Lectera oraz agenta FBI Willa Grahama jest niesamowicie ciekawa i sprawiła, że nie mogę doczekać się kolejnego sezonu, zwłaszcza po dość niepokojącej końcówce.
A la Słodkie kłamstewka. A w tle mój pokoik.
Oglądacie jakieś seriale?  

35 komentarzy:

  1. Hej <3 Bardzo ładny blog. Naprawdę mega.
    Czekam na więcej postów.
    Obserwowanie za obserwowanie ?
    Zapraszam :)
    http://dyaara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ja oglądam PPL i TVD, są najlepsze jak dla mnie :)

    zapraszam smaajll.blogspot.com :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ostatnio jakoś nie oglądam seriali. Ale za pewne to się zmieni :))
    Bardzo fajny blog.
    Pozdrawiam!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zaobserwujesz ? :) Ja już :) http://dyaara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja oglądam Pretty Little Liars
    Jak narazie pierwsze odcinki pierwszego sezonu. :)
    fajny rysunek. :)
    zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja oglądam PLL :)
    http://nutellaax.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam wszystkie te, które podałaś <3

    http://paulinayuki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ja ogladam PLL :)

    derniere-danse-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsza miłość ^.^ Myślę, że lubimy seriale bo tam wszystko dzieje się szybciej i zazwyczaj kończy się pozytywnie ;D
    zapraszam ;) http://na-diabelskim-mlynie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mało oglądam telewizję o serialach nie wspomnę ale jak już to tylko kilka poradników na tvn style :)
    kejtifashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Amazing! Love pretty little liars too!

    http://bellemelange.net/blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nie oglądam żadnego serialu, ale zamierzam się za jakiś zabrać :)
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Oglądam dużo seriali. ;D Plotkarę, Pamiętniki wampirów, dramy. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny post. Bardzo lubię seriale. Ogladam między innymi Na dobre i na złe, Ranczo, Rodzinke.pl itd :)
    Mogłabyś poklikać u mnie w banery ? :) Może wspólna obserwacja? :) Odp u mnie :)

    sialalala96.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ostatnio codziennie oglądam ok. 7,8 odcinków wybranego serialu. :B

    olusiekk-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. ja oglądam, ale tylko polskie seriale :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja oglądam PLL,SPN,GOT i Sherlocka.Poza tym Przyjaciół,Miasto Kocic i kilka innych tego typu seriali.Uważam,że to dużo,bo "tracę" na to na prawdę sporo czasu,jednak lubię taki typ odpoczynku :)

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie przepadam za europejskimi serialami, ubóstwiam kino azjatyckie. Jednak są wyjątki, np. Gossip Girl i The Vampire Diaries, które przestałam oglądać na rzecz koreańskich dram. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. plotkara jest świetna;)
    Obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Również obserwuję :)

    http://sialalala96.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. piekny rysunek:)
    ja ogladalam plotkare, 90210 i pamietniki wampirow:)
    xx
    ankagrzanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja uwielbiam polskie seriale i kreskówki (już nie koniecznie polskie).
    A z zagranicznych lubię Sam&Cat.
    ailney.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja seriali nie oglądam ,zawszę się znudzę przy 4-5 odcinku :p
    Wolę obejrzeć film :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja bardzo lubię oglądać seriale :) http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja tradycyjnie lubię M jak Miłość:) Oczywiście jest sporo innych ,które przyciągnęły moją uwagę np.: Gossip Girl:)
    Co powiesz na wzajemną obserwację???
    Odpowiedz u mnie a ja na bank się odwdzięczę:)
    Pozdrawiam:*
    http://young-life-and-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. TAAAAAAAAAAK! *euphoria lvl hard* Dziękuję Ci za tą piękną wiadomość! Już myślałam, że Sherlock został zakończony, a tu takie cuś. Jestem wniebowzięta. ^0^

    oli

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz, jakaś jedna, dobra wiadomość ode mnie. ^^

      Usuń
  27. Ogladam Slodkie klamstewka The Vampire Diares i Gre w Kłamstwa!
    :)
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja również czekam na nowe sezony "Gry o tron" oraz "Sherlocka", a dodatkowo na "Glee" i "Detektywa". Jestem też w trakcie oglądania "Fargo", "Plotkary" i "W garniturach". Krótko mówiąc - uwielbiam seriale :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie mam czasu na seriale :)

    http://sk-artist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Ahh, Pretty Little Liars to mój ulubiony serial! Uwieeeeeeelbiam!
    Mam za sobą również 90210, How I met your mother, The Big Bang Theory i Gotowe na wszystko :)

    makeupbynats.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Kocham PLL!! <3 A te zdjęcie na końcu- oj, Aria, Aria, ta mina jak Arii ;D

    OdpowiedzUsuń
  32. JA bardziej oglądam polskie seriale ale zdecydowanie muszę je ograniczyć! :)

    OdpowiedzUsuń

INSTAGRAM

Copyright © 2016 lady-aria.blogspot.com , Blogger