sierpnia 29, 2014

~41 Klaczka i źrebak.

Ostatni wolny piątek przed szkołą, (to strasznie brzmi) zleciał mi dość szybko. Wstałam rano, trochę porysowałam, wyszłam z psem. W pewnej chwili przyjechał kurier, od razu w mojej głowie pojawiły się pytania: "Ale jak to? Przecież nic nie zamawiałam!" Dostałam ponad kilogramową przesyłkę z trzema grubymi gazetami z Holandii. (Postcrossingowa wymiana) Najśmieszniejsze jest to, że dwie gazety są takie same. Po otrząśnięciu się z szoku zarezerwowałam sobie lekcję jazdy na stadninie i około 16 wyjechaliśmy z tatą. Oczywiście, jazdę miałam o 17, ale musieliśmy odebrać... Okulary. Nie, wzrok mi się nie pogorszył, ale do czytania są w sam raz. Kompletnie nie wiedziałam jakie wybrać, gdy mierzyłam kilka dni temu, ciągle mi coś nie pasowało, ale teraz jestem zadowolona.
Dziękuję, że tak miło przyjęliście mój pomysł na trampki. Ja wiem, że filmik jest tragiczny, ale może chociaż trochę się przyda. ^^
Jemiołka nie chciała pozować!
 Poprawianie fryzurki przez trenerkę.

 A to jej córeczka - Emma. W trakcie jazdy często podchodziła do mamy na "lunch".
Nie mogłam się zdecydować, które zdjęcia dodać i w ogóle ich nie przerabiałam.Chciałabym dalej kontynuować jazdę, pochwalę się, Edyta powiedziała, że świetnie mi idzie. 
A to są właśnie moje okulary. Wewnątrz pomarańczowe, a zewnątrz czarne, w słońcu bordowe. Taki trzykolorowy miks.

46 komentarzy:

  1. Kiedy byłam dzieckiem często jeździłam konno. Teraz, po wielu latach przerwy, nie potrafiłabym do tego wrócić :)

    Pozdrawiam,
    ogurczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ja chciałabym się nauczyć jeździć konno :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny nagłówek !
    Tylko raz w życiu jeździłam konno, choć pewnie nie ostatni.
    Zapraszam na nowego posta o UK:
    http://rockglamfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak chodziłam do podstawówki , to dość często jeździłam konno, ale teraz nie ma zbytnio czasu :/
    Śliczny koń ! <3
    pozdrawiam ;)
    http://niezaleznieuzalezniajace.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne okulary :)
    Zawsze chciałam jeździć konno, ale nie miałam zbytnio okazji ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś gdy bylam mała bardzo chciałam jeździć konno, ale niestety nie udało mi sie zrealizować tych marzeń..:) Bardzo ładne zdjęcia. A okulary świetne, moja koleżanka ma całkiem podobne.
    Pozdrawiam!
    http://no-more-pressure.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam jazdję konną, niestety mieszkam w mieście i nie mam warunków się uczyć ;p
    obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś jeździłam sporo konno, ale teraz jakoś przestało mnie to interesować. Mam nadzieję, że Ty będziesz trwała, konik śliczny :)

    http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale sympatyczny zwierz! :)
    Co powiesz na obserwacje?
    xoxo
    http://pearlinfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. obserwuje, czekam na ciebie :)
      buziaki!

      Usuń
  10. Miło mi Cię poinformować, iż zostałaś nominowana przeze mnie do Liebster Blog Award!
    Więcej szczegółów tutaj:
    http://paulinayuki.blogspot.com/2014/08/liebster-blog-award.html

    Zapraszam i pozdrawiam serdecznie! :)
    ~Yuki

    OdpowiedzUsuń
  11. zawsze chciałam nauczyć się jeździć na koniu :)
    http://nutellaax.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. miałem sesję na koniu bardzo trudne zwierzeta jeśli chodzi o cierpliwość :P

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne zdjęcia i przecudny koń :*
    obserwacja za obserwacje? :)
    zapraszam:

    mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. nigdy się nie nauczyłam jeżdzić konno, zazdroszczę takiej przygodny:)
    obserwuję, buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  15. Jejku świetny blog ! *o*
    Zapraszam również do mnie - http://happily-mrsmalik609.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  16. kocham konie!
    Obserwuję i komentuję, liczę na rewanż :)
    http://illusionbreathe.blogspot.com//

    OdpowiedzUsuń
  17. Kiedyś bardzo chciałam jeździć konno, jednak szybko mi to przeszło, jakoś nie wyobrażam sobie tego. :) Bardzo ładne okulary, gdybym miała wybierać, wybrałabym podobne. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo miło się czyta Twojego bloga! Uważam że ten post jest bardzo udany :) Oby tak dalej ♥♥♣♣

    Czy mogłabyś kliknąć u mnie na blogu w linki znajdujące się pod zdjęciami oraz w baner sheinside?
    Z góry za wszystko dziękuję!!!
    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
    ladygabon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam konie <3 Te są śliczne :)
    http://julajulia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. przepiekne konie - kocham je <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Konie konie konie <3
    A z tymi gazetami niezły numer :D
    sassycarolyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. kooooonie :)
    obz za obs? zacznij! a na pewno się odwdzięczę!

    basicbyjustyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. juz obserwuje, teraz Twoja kolej ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kochany jest, ale ja się boję koni :D Pozdrawiam i zapraszam do siebie ,buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  25. Konie to jedne z najbardziej szlachetnych zwierząt na naszej planecie ;-) Może wzajemna obserwacja? ;-) Ja już zaobserwowałam i liczę na rewanż <3 Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękny koń :) Obserwujemy? Mam prośbę poklikasz w linki ?

    OdpowiedzUsuń
  27. konie piekne zwierzeta<3

    http://zielonoma.blogspot.it/2014/08/back-to-school-with-chicnova.html

    OdpowiedzUsuń
  28. śliczności <3
    devinax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczne konie. Bardzo ładnie Ci w tych okularach :)
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Kiedyś jeździłam na koniach, cudowne uczucie. Koniki są przepiękne widać że zadbane ! :)
    Pozdrawiam :)

    http://kamii-foto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Jakie śliczne konie *o*
    Obserwujemy? Zaobserwuj i poinformuj o tym u mnie a na 100% się odwdzięczę
    Poklikałabyś w baner Sheinside ? Z góry dziękuję za pomoc !
    stay-possitive.blogspot.com
    PS. na moim blogu można zamawiać design

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękne konie. To wspaniałe zwierzęta :)

    www.marrtab.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Zawsze chciałam poważnie wziąć się za jazdę konną ale kończylo się na okazyjnych jazdach jako dziecko. Chyba nie było nas stać :( Piękny konik, a w okularkach super wyglądasz ;*
    http://fringiela.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Great post! So adorable!

    xx,
    www.mellowyellowblog.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja jakoś nie przepadam za końmi :))

    OdpowiedzUsuń

INSTAGRAM

Copyright © 2016 lady-aria.blogspot.com , Blogger