sierpnia 20, 2014

Zakupy! #2

It's too cold outside
For angels to fly...
Uwielbiam Eda Sherana, ale dzisiaj nie o tym.
Mam dla Was, drugi, mały haul zakupowy. Osobiście nie używam nazwy 'haul', dlatego nazwijmy ten post moimi zakupowymi zdobyczami.
Zaczynamy!
 Ten kombinezon kupiłam za 8 zł. (sh)
 Na początku nie byłam do niego przekonana, ponieważ nie jest za bardzo w moim stylu, ale koleżanki mnie przekonały.
 Myślę, że był to dobry wybór, ale muszę go trochę przerobić. Koronka jest bardzo spruta, pasek i szelki także należy poprawić, ale tym zajmie się moja mama, która jest całkiem niezła w takich "poprawkach". ;)
 Ten czarny gorset kosztował 1 zł. (sh) Nie mierzyłam go, ale wizualnie wydaje się być mały (rozmiar 34). Mimo to, spodobał mi się i stwierdziłam, że chcę go mieć.
 Ta spódniczka kosztowała 5 zł. (sh) Jest dość gruba, dlatego myślę, że będzie w porządku na zimę do cieplutkich rajstop. Jest to typowa "bombka", mam spódnicę w takim stylu, w kolorze czarnym.
A to jest zwykła koszula, również za złotówkę. ;) (Oszczędne zakupy). Tylko wrzucę ją do pralki i można w niej chodzić.
 Kupiłam także krem do depilacji oraz odżywkę w Rossmannie. Będąc w Naturze, zauważyłam ulotkę z Katosu. ;) Jestem bardzo ciekawa tego makijażu w jej wykonaniu.
 Na pewno wiecie, po co pokazuję te zdjęcia. Niedługo recenzja tego kremu, ponieważ nigdy wcześniej go nie używałam. ;) Postaram się również ocenić tę odżywkę.
A to mój obiad, już nie kupowany, a domowy. Kiedy robicie bitą śmietanę, koniecznie dodajcie do niej wiórków kokosowych! Przepyszne! Zwłaszcza, gdy nie macie w domu posypki.

Ogłoszenia:

Zabieram się długo do tego filmiku o Postcrossing, mam już szkielet, ale to wciąż mało. Moim aparat ciężko jest coś nagrać, zwłaszcza bez statywu, który bardzo by mi się przydał. Dziękuję, że czekacie. ^^
Niedługo dodam także recenzję jednej z próbek kosmetyków, którą dostałam z Finlandii oraz pełną recenzję żelu i kremu Biodermy.
Z okazji szkoły raczej nie będę robić filmiku, ani postu "Back to school", ale mam małą niespodziankę. ;) Mam nadzieję, że Wam się spodoba.

31 komentarzy:

  1. Śliczny kombinezon! I zazdroszczę mamy, która zna się na ubraniowych poprawkach, przydałby mi się ktoś taki. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooo fajne zdobycze :) Ja w sh bywam raz na kilka lat :p
    Ostatnio byłam w sobote i kupiłam całkiem nowe spodnie rurki i dwie bluzy ^^ Zapłaciłam około 40 zł więc się opłacało :D W sh można się fajnie ubrać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie! ;) Ja bardzo lubię chodzić do sh, bo może akurat znajdzie się coś fajnego.

      Usuń
  3. Świetny kombinezon!
    http://nutellaax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Katosu kojarzę z youtube :)
    Dużo łupów w fajnych cenach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne rzeczy, a obiadek boski :)

    http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Great pieces and your Header Looks just amazing :)
    xx
    Sarah

    OdpowiedzUsuń
  7. ten kombinezon jest wspaniały!


    u mnie na blogu giveaway, w którym można wygrać profesjonalny design bloga od seventeenroses!
    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też kilka rzeczy ostatnio kupiłam ;) Secondhady są świetne.

    lovesomespace.blogspot.com Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny kombinezon :)

    honey-mind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. super zakupy, a naleśniki to bym wszamała :D
    http://zyciowa-salatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Kombinezon- zakochałam się w nim! jest genialny! :-)
    A i dzięki za info o wiórkach kokosowych do bitej śmietany :-P Buziaki

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Czarny? Według mnie gorset jest brązowy, ale może to jedynie gra światła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gorset jest czarny, to przez światło. ;)

      Usuń
  13. Ja nie potrafie robic zakupow w sh :/

    OdpowiedzUsuń
  14. mam ten krem do depilacji i dla mnie w ogole nie dziala:(
    xx
    ankagrzanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też niestety nie. Rozczarowałam się. :(

      Usuń
  15. Uwielbiam robić zakupy w sh :) śliczny kombinezon :D
    Śliczna spódniczka :D
    U mnie właśnie notka o cudownym Edzie :)
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  16. Och jestem zakochana w kombinezonie, cudowny kolor! I oj Ty diablico, narobiłaś mi ochoty na naleśniczka haha :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kurcze, zazdroszczę pomysłu na wygląd bloga :D Fajnie to wygląda, ładne zdjęcia, życzę powodzenia przy dalszej pracy i pozdrawiam :)
    _________________

    http://mustache-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Aż zgłodniałam patrząc na tego naleśnika :P
    Śliczny kombinezon *.*
    Co powiesz na wspólną obserwację?
    http://my-fashion1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja też uwielbiam Eda Sherana :D
    Bardzo fajny kombinezon .

    OdpowiedzUsuń
  20. Kombinezon wzięłabym bez wahania :)

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo fajne rzeczy szczególnie kombinezon! zrobiłąś mi smaka nalesnikami :D zapraszam http://martfotofashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne rzeczy, kombinezon naprawdę godny uwagi :)
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie- nowy post :)
    http://juliet-monroe.blogspot.com/2014/08/classic-look.html

    OdpowiedzUsuń

INSTAGRAM

Copyright © 2016 lady-aria.blogspot.com , Blogger