września 03, 2014

~43 Holenderski Elle.

Przyzwyczailiście się już do porannego wstawania? Ja niestety nie, ale dzisiaj nie było mnie w szkole. Od jutra jednak zaczynam ostro się uczyć, zwłaszcza z angielskiego i matmy. Chodzę na rozszerzony angielski, a z matematyki przydałoby się trochę poduczyć, choć bardzo nie lubię tego przedmiotu. Niedługo pójdę na klasowy półmetek i powinnam już wybierać sukienkę!
Od dziecka zastanawiałam się jak wyglądają modowe, zagraniczne gazety. Zapewne już wspominałam jak bardzo lubię zbierać zagraniczne Elle, na moją półeczkę trafiła właśnie wersja holenderska z 2012 roku, a właściwie dwa takie same egzemplarze. Dodatkowo otrzymałam także Avantgarde z 2005 roku. Oba magazyny są bardzo solidne i grube, liczą około 250 stron (Elle jest trochę obszerniejsze). Mnóstwo kolorowych zdjęć, próbek kosmetyków, Lana del Rey reklamująca H&M. Nic, tylko czytać. Oczywiście przydałby mi się tłumacz holendersko - polski, haha. Elle jest październikowe, a więc mamy w nim sporo jesiennych rzeczy, które praktycznie wciąż wracają do mody, mimo tych dwóch lat. Avantagarde prezentuje modę wiosenną, ale jak na 9 - letnie wydanie, wygląda świetnie! Mogłabym powiedzieć, że został wydany w tym roku. Cena Elle w wersji holenderskiej wynosi 4,99 euro, co ciekawe mamy możliwość kupienia wersji włoskiej, francuskiej, hiszpańskiej i greckiej, ale uwaga, inne wersje językowe kosztują już 8,95 euro. Moim zdaniem to dość sporo jak na zwykłą gazetę. Do Holenderki, która wysłała mi gazety wysłałam pamiątki z Polski. Mam nadzieję, że jej się spodobają.





Wiecie jaka jest największa wada takich zagranicznych wysyłek? Ich koszty. Niby chcemy mieć kawałek świata u siebie w domu, ale dla mnie koszty wysyłek w Polsce są kosmiczne. Chwilami mam wrażenie, że wydałam już fortunę na poczcie. ;)

24 komentarze:

  1. rzeczywiście, koszty wysyłek są bardzo wysokie... super gazetki ♥
    http://everythingandnothinng.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Koszty wysyłek, no dość wysokie.
    Na pewno magazyny są bardzo ciekawe i pełne inspiracji.
    Obserwujemy? daj znać u mnie :D
    http://stylishlife93.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja dzisiaj tez nie bylam i tez planuje ostrą nauke z ang. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. holenderskiego jeszcze nie miałam:)

    ______________________
    a u mnie? wyprzedaż szafy! dużo nowych rzeczy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również nie przyzwyczaiłam się do porannego wstawania. Ładne sesje w gazetach ;)

    http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Tu się muszę niestety zgodzić, za wysłanie niewielkiej rzeczy płacimy teraz co najmniej 8 zł. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Poczta się ceni, bo teraz w dobie telefonów i internetu zarabiają coraz mniej na listach...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwłaszcza, że paczki od urzędów i sądów przejęła inna firma i Poczta Polska dużo straciła. :(

      Usuń
  8. o super ps u mnie konkurs na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lovely pics, I love Elle too. :)
    Thanks for your comment.
    Fashion Happenss

    OdpowiedzUsuń
  10. Great post!

    xx,
    www.mellowyellowblog.com

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny pomysł, ze sprowadzaniem gazet! Faktycznie szkoda, że przesyłka taka droga.

    OdpowiedzUsuń
  12. O jaka fajna paczuszka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. nice post!!!
    http://befashion31.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  14. ciekawy układ z tą holenderką :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny pomysł chętnie przeczytałabym magazyn z innego kraju :)
    izilleys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Dzięki za komentarz ;)
    Zgadzam się z tobą, że ceny na poczcie są kosmiczne...! Wiem coś o tym bo sama wysyłam za granicę pocztówki i inne rzeczy :)

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja zawsze lubiłam matematykę:)jeśli masz chwilkę to byłabym wdzięczna za poklikanie w linki w moim ostatnim poście. To dla mnie bardzo ważne, staram się o współpracę. Z góry bardzo dziękuję:* pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ceny są beznadziejne ! nie lubię matematyki ! Jedno z najgorszych . http://gabigabrysia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Lana forevah B)
    Fibi! ( ´ ▽ ` )ノ♥✨

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ♥♥♥♥♥
      Tęsknię, chyba was odwiedzę na gwiazdkę! Buziaki!

      Usuń
  20. ale masz ładne paznokcie ;p. Elle holenderskie fajnie miec ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. hahaha, mam dość podobnie jeśli chodzi o ceny wysyłek i swoje wrażenie odnoście pieniędzy, który zostawiłam już na poczcie, mimo to się nie zniechęcam, bo nic nie wynagrodzi uśmiechu podczas nowej kartki czy paczki :)

    OdpowiedzUsuń

INSTAGRAM

Copyright © 2016 lady-aria.blogspot.com , Blogger