września 09, 2014

~45 Rysowanie YouTuberów

Kolejny tydzień września, a ja wciąż żyję wakacjami! Co u Was? Mam nadzieję, że jeszcze nie macie jeszcze dużo zadań i testów. ;) Moim zdaniem wrzesień powinien być luźniejszy. Czeka mnie jeszcze polski, francuski, angielski... Mam nadzieję, że się z tym szybko uporam. Oglądał ktoś z Was wczoraj Top Model? Macie już faworytów? Ja z niecierpliwością czekam na kolejny tydzień!
Czekam na buty, które zamówiłam. Chciałabym zrobić z nimi jakąś stylizację. ;) Dzisiaj post na szybko, ale nie chcę żebyście myśleli, że jest "na odwal", bo naprawdę się przy nim starałam.

Ostatnio mam jakąś manię rysowania YouTuberów. Dzisiaj pokażę Wam efekty mojej pracy:
Zamieściłam już te rysunki na moim Tumblrze.



Ostatnio chciałam sobie rozjaśnić włosy henną i nic się nie zmieniło. Nawet w szkole nikt nie zauważył różnicy. Jestem rozczarowana. :(

45 komentarzy:

  1. Dziekujemy! i ładnie rysujesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem tu przez przypadek, ale bardzo mi się tu podoba! Wygląd cudny, piszesz też ciekawie. Będę wpadać częściej!
    Mój blog (klik)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna robota!

    ___________________
    a u mnie?
    do rozdania jedna z pięciu pięknych sukienek:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już obserwuję , czekam na Ciebie <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku, jaki piękny rysunek Zoelli ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne rysunki ;) Szkoda, że z tymi włosami nie wyszło :/

    http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. super rysunki! :)


    ps. ten eyeliner można dostać w Rossmanie, ale tylko w niektórych. musisz zobaczyć czy w Twoim jest szafa Eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale Ty masz talent:) jeśli masz chwilkę to byłabym wdzięczna za klikanie w linki w moim ostatnim poście. To dla mnie bardzo ważne, staram się o współpracę. Z góry bardzo dziękuję:* pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie! Masz talent do tego ;) Nigdy nie przestawaj rysować :)
    Pozdrawiam angelika-shows-her-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Rysunki wyszły na prawdę fajnie :)
    A jeśli chodzi o włosy to najważniejsze żebyś Ty się w nich dobrze czuła :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ejjj ty to masz talent *.* te rysunki są genialne :)
    super blog pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    http://viki-olshevsky-diary.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniale rysunki, podziwiam Twoj talent :)
    Dodaje do obserwowanych:*
    http://kasjaa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  13. super rysunki ;)
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  14. jeju jak pięknie rysujesz :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale piękne rysunki *.*
    Obserwuję i liczę na rewanżyk

    paatryszja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Dobrze narysowane - od razu wszystkich rozpoznałam :) To duży talent, nie każdy umie uchwycić rysy.

    OdpowiedzUsuń
  17. Zawsze warto spróbować :) Masz może jakiś wybrany lub ulubiony kraj, w którym chciałabyś studiować?

    OdpowiedzUsuń
  18. Zoella to ci bardzo podobna wyszła!

    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. No ja niestety nie znam żadnej z narysowanych osób :/ Jestem niecywilizowana :)
    Aczkolwiek rysunki bardzo fajne, widać wkład pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow pięknie rysujesz, Zoe ogladam I faktycznie wyszla Ci bardzo podobna :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale ślicznie rysujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ślicznie narysowane, bardzo mi się podobają oczy Zoelii :))

    http://lori-nori.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Dzięki za komentarz ;)
    Bardzo fajne rysunki! :)

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Mój faworyt: Góral haha <3 Świetne rysunki!

    OdpowiedzUsuń
  25. śliczne rysunki;))
    pozdrawiam cieplutko :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Jakie śliczne rysunki, jejku.
    Powinnaś być z siebie dumna.
    http://co-powiesz-na-problemy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja na przyszły tydzień mam zapowiedziane dużo sprawdzianów, ale jakoś da się radę :) Ślicznie rysujesz, też bym tak chciała :D Jakie buty zamówiłaś, jeśli można wiedzieć?
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już niedługo dodam je na bloga. :) Takie jakby sztyblety.

      Usuń
  28. rysunki są super! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Kolega dobrze mówi - w Dani studia są darmowe co jest plusem, a duński nie jest trudny (teraz na duolingo jest z angielskiego na duński dostępny kurs i przyznam, że całkiem przyjemny). Znajomi wyjechali i chwalą sobie, podobnie z UK ale tutaj wadą są opłaty, jednak jak ma się grosz na start to szybko można się odnaleźć i znaleźć sobie pracę, na pewno jest prostsze życie tam niż w Polsce, zajęcia też są prowadzone inaczej - nie ma zwrotów per pan/pani a wykładowcy zawsze chętnie pomagają :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jejku, masz niesamowity talent! Zazdroszczę. :)

    OdpowiedzUsuń
  31. najpiekniej, masz talent! narysuj mnie jesli chcesz, chetnie zobacze :)
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Rysunki świetne! Na mnie henna praktycznie prawie nie działa ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ale ty pięknie rysujesz; o

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja też oglądam Top Model ♥
    Ale czemu oni wybierają tam tylu tarzanów? :O

    Zapraszam:
    http://sapphireblog1.blogspot.com/2014/09/allepaznokciepl-mini-loteria.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetne te rysunki, zazdroszczę talentu!
    Pozdrawiam, dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  36. ładne rysunki, choc niestety nie znam żadnego z ytberów by porównać :c
    http://opowiastki-prawdziwe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. piękne rysunki ;-) nie zmarnuj talentu!

    OdpowiedzUsuń

INSTAGRAM

Copyright © 2016 lady-aria.blogspot.com , Blogger