września 12, 2014

~46 Szkolny niezbędnik

Na początku chciałabym Wam podziękować za 100 obserwatorów! To wiele dla mnie znaczy, taka liczba nie zdarza się na co dzień, a więc DZIĘKUJĘ <3. Myślałam nad zrobieniem konkursu, albo jakiegoś rozdania, ale nie mam pojęcia co by to mogło być. Dzisiaj było bardzo ciepło i w szkole miałam tylko 4 lekcje. Takie dni mogę mieć codziennie! Dzisiejszy post będzie o szkole, ale będzie to bardziej przyjemny temat, nic o nauce. ;) Mam nadzieję, że zainteresuje Was ten temat. Przez lata chodzenia do szkoły wyrobiło się u mnie coś, na zasadzie codziennego pakowania pewnych rzeczy do torby bez, których nie mogę się obyć. Chyba każdy z nas ma taki niezbędnik.
 Oprócz torby, ( którą pokazywałam już kiedyś na blogu) noszę także taki plecak. Kupiłam go rok temu w internecie i nadal dobrze się trzyma. Prawie przez całą pierwszą klasę liceum chodziłam w nim do szkoły.
 Jeżeli nosicie aparat na pewno to kojarzycie. ;) Przy okazji powiem, że już w tym roku zdejmę aparat! Ah, w końcu!
 Walentynkowa bagietka dzielnie pilnuje moich kluczy!
 Kojarzycie tego misia? Uwielbiam Rilakkumę, ten uroczy misiaczek towarzyszy mi codziennie w szkole.
  Jedyną wadą posiadania gumy jest to, że każdy ze znajomych od razu chce jedną i już nic nie zostaje z takiej paczki. 
Okulary noszę sporadycznie.
 A tak wygląda z bliska moja mini szczotka wszystko w jednym. Jest bardzo mała, dlatego zmieści się praktycznie wszędzie.
 Portfel z House, który uwielbiam oraz mini kalendarzyki. Wiem, że teraz już nie często się takich używa, ponieważ wszystko mamy w telefonie, ale dla mnie są to pamiątki od znajomego z Chile i znajomej Rosjanki.
 Mały piórniczek z Sagi, a w nim cienkopisy, długopisy oraz pióro.
 Zapisuję w nim wszystkie testy i to, co ważne.
 Kolejny piórnik, tym razem większy. Znalazłam go na strychu, ma chyba 10 lat, ale według mnie jest przesłodki.
 Absolutny niezbędnik na matmie! Dzięki wmontowanej gumce możemy zmazać to, co napisaliśmy. Prezent od znajomego z Japonii.
Wydaje mi się, że to wszystko. Oczywiście niezbędne są także zeszyty, książki, ciuchy na wf, ale wiadomo, nie jest to aż tak bardzo warte pokazywania.
W planach mam pokazanie moich ostatnich zakupów oraz zrobienie stylizacji. :)
A bez jakich rzeczy Wy nie wychodzicie z domu?

37 komentarzy:

  1. Ten plecak z motywem amerykańskim jak najbardziej w moim stylu :)
    Ja z domu nie wychodzę bez telefonu i słuchawek :)
    http://malinoweciernie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczególnie przykuł moją uwagę ten plecak :) Świetnie wygląda! Bardzo ciekawie napisany post. Ja w plecaku muszę mieć szczególnie słuchawki do telefonu. Prawie zawsze jak idę do lub ze szkoły to słucham muzyki :) Ciekawy blog i gratuluję 100 obserwatorów.

    Na moim blogu piszę recenzje gier i aplikacji na system Android, czyli na telefony:
    http://recenzje-aplikacji-android.blogspot.com/
    Jeśli masz ochotę, to wpadnij :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajne, ale to lusterko chyba zbędne xD

    obserwuje.

    http://suecombinations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak Ty to wszystko mieścisz ? Ja nie noszę kosmetyczki, bo mi się już nie mieści xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami zapominam kalendarza. :D Daję radę, chociaż czasami mi ciężko.

      Usuń
  5. fajny zwijacz :)
    Mam takie gumeczki do aparatu, tylko całe żółte. nie lubię ich, jak jem to mi spadają, a w szkole to niekomfortowe. Mi nawet może zdejmą we wrześniu, chociaż ja na nad tym ubolewam, bo go lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam to bardzo dobrze. Wyciąga się gumy, a tu podchodzi nagle dziesięć czy dwadzieścia osób z klasy i ciągle mogę jedną? ;o a tak po kryjomu wyciągać to jakoś dziwnie, głupio się chować. O.o

    OdpowiedzUsuń
  7. Gumy do rzucia i sępy po 3 sekundach wokół Ciebie znamy ten fakt xddd świetny ten misio na słuchawki bardzo mi sie podoba !
    Zapraszam na Mój Blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gumy do żucia oraz TT :)
    bardzo fajny ten kalendarzyk :D
    http://variouseverything.blogspot.com/2014/09/smile-because-its-free.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Super kalendarzyk i plecak :3 Hehe mi tez na matmę przydałby się taki długopis :D
    http://ever-books-world.blogspot.com/ zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Plecak świetny, a ten piórniczek z Sagi też kiedyś miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. oo, taki plecaczek nawet mi-studentce-by się przydał :PP

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten zmazywany długopis jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  13. Plecak mnie zachwycił :)
    Ja na swoje zajęcia nie potrzebuję masy zeszytów, książek w ogóle, ciuchów na wf też zdecydowanie nie, ale kalendarzyk, notes, coś do pisania to niezbędnik w mojej torbie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Grzebień, notes, płyn antybakteryjny do rąk, lusterko ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny must have :)
    ps. mogłabyś kliknąć w baner sheinside na moim blogu?

    http://photo-andyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładny plecak :)

    Pozdrawiam!

    sialalala96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja także mam taki mój niezbędnik. :) Masz bardzo uroczy piórnik, uwielbiam takie! Ja noszę troszkę mniej, ponieważ zwykle wybieram torbę do szkoły i nie chcę za wiele dźwigać. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super!

    http://olcia-believe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystko ładnie, pięknie, a gdzie kśiążki?;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba czytać cały post, napisałam, że książek nie będę pokazywać. ;)

      Usuń
  20. fajny plecak!
    jeśli możesz to poklikaj w kliki w poście u mnie ;)
    http://panmalofel.blogspot.com/2014/09/black-guns_13.html

    OdpowiedzUsuń
  21. ładna torebka;)
    pozdrawiam serdecznie woman-with-class.blogspot.com :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Super rzeczy do szkoły. Chciałabym mieć tylko 4 lekcje ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. wyposazenie i oczywiscie guma! moj maly niezbednik :)
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten długopis to fajny pomysł! :)

    http://julajulia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Mój niezbędnik wygląda praktycznie tak samo! Też chcę taki zmywalny długopis, ciekawe czy znajdę taki w jakimś sklepie ;)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. i to jest damska torebka :D
    Zapraszam na nowy post :http://gulmi-fashion.blogspot.com/2014/09/kremowo-czarna.html

    OdpowiedzUsuń
  27. masz fascynującego bloga! będę zaglądała, życzę dalszych sukcesów i wytrwałości :)
    http://magdalenka99.blogspot.com/2014/09/autumn-by-sheinside.html tymczasem u mnie nowa notka! bardzo proszę o klikanie w linki :) każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane. pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  28. hah co do gumy do żucia, to niestety prawda :D

    OdpowiedzUsuń
  29. hej , świetny post i oczywiście blog , czy mogłabyś zajrzeć do mnie dopiero zaczynam . Gdyby było coś nie tak napisz mi w komentarzu na pewno to poprawię i zaobserwuję na stałe
    http://diffrentcholy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Niestety z gumami tak jest.
    Świetne rzeczy.

    nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. świetne rzeczy ;-)


    Zapraszam do siebie. :)
    http://4ncu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Też nosiłam aparat i miałam takie same gumki :) Trochę trzeba się pomęczyć ale efekt jest tego wart ;)

    Pozdrawiam,
    ogurczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

INSTAGRAM

Copyright © 2016 lady-aria.blogspot.com , Blogger