września 17, 2014

~48 Wrześniowe motyle.

 W ogóle ostatnio nie wchodziłam na bloga, nie komentowałam, ale rozumiecie... szkoła.
Jak większość z Was mam sporo przemyśleń. Na różne tematy, czasami zastanawiam się nad sensem wypowiedzianych słów. Przecież mogłam to inaczej ująć! Może ktoś pomyślał sobie o mnie coś złego? No właśnie, słowa. Czy na ich podstawie powinniśmy oceniać ludzi? A może po czynach? Moja głowa jest pełna właśnie takich myśli, opisując je wszystkie, zajęłoby mi to sporo czasu. Nie jestem pewna czy chcę, aby mój blog zamienił się w mały pamiętnik, przecież zależy mi na moich czytelnikach i chcę, aby każdy mógł w nim znaleźć coś dla siebie. Nie chcę także, aby czytając moje posty, ktoś wpadł w zły nastrój, zależy mi na sprawianiu ludziom radości. Ale co zrobić, gdy nie mamy przy sobie przyjaciela i z różnych powodów nie mamy się komu zwierzyć?
 Byłam dziś na siłowni z koleżanką i zapisałam się na strzelnicę. ;) Zapowiada się ciekawy rok. Smutniejsze wiadomości są takie, że złamałam sobie paznokcia na wf, dość drastycznie. :( Ogląda ktoś z Was Top Model i Hell's Kitchen?
Tych maluchów znalazłam w ogrodzie. Motylek nie chciał jednak pozować i nie pokazał swoich skrzydeł.













26 komentarzy:

  1. Jestem pod wrażeniem! Pięknie uchwycone motylki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. hmm ciekawie to przedstawilaś, ladniutko :3

    Zapraszam do mnie --> http://lenettete.blogspot.com/
    Jeśli Cię zainteresuje jakiś post -> zostaw po sobie komentarz
    Jeśli spodoba Ci się blog -> Zaobserwuj i napisz mi to w komentarzu, z pewnością się odwdzięczę! ♡

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne zdjęcia :) bardzo fajny blog ;) co powiesz na wspólną obserwację? www.dark-drawer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne zdj, czym je robiłaś? świetna jakość !<3
    + zapraszam do mnie
    http://jessica1209240.blogspot.com/
    obserwacja za obserwacje? <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nikon Coolpix L820. ;) Zwykła cyfrówka.

      Usuń
  5. Ja nie oglądam żadnych programów, chyba że przypadkiem trafię :)
    Zdjecia bardzo fajnie uchwycone :)
    A jeżeli chodzi o to czy powinno oceniać się po słowach czy po czynach - myślę że po trochu z jednego i drugiego. Chociaż jak dla mnie czyny bardziej wyrażają jaką ktoś jest osobą, ale wiadomo, że słowa nie mogą być z tym sprzeczne i odwrotnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia a top model oglądam !
    Poklikałabyś w link Sheinside w poście ? Z góry dziękuję <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Aria, robisz piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jej piękne zdjęcia..zdjęcia natury zawsze łapią mnie za serce :) Co powiesz na wspólnąobserwację? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne niebo <3 sama zauważyłam ostatnio mnóstwo motyki (: zdjęcia klimatyczne, zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Zamów szablon na swojego bloga
    ZA DARMO
    http://xaxc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia :)

    http://we-make-world-better.blogspot.co.at/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  12. prześliczne zdjęcia;)
    pozdrawiam cieplutko :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zdjęcia pewnie mi by tak sie nie udało zrobić im zdjęcia ;) Ja nie zawsze oglądam :)
    Www.viecharlotte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Meeega wspaniałe zdjęcia ;D No niestety słowa potrafią namieszać nie raz w głowach ludzi ;0
    Zapraszam na Mój Blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. piękne zdjęcia:)
    obserwujemy?
    http://lejzita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. wow! fantastyczne zdjęcia! ostatnie z samym motylem cudowne:) masz piękny talent! zapraszam do siebie i jeśli to nie problem proszę o kliki w tym poście pod zdjęciem:* http://mesmerize87.blogspot.com/2014/09/trends-sporty-style-aw-2014-15.html

    OdpowiedzUsuń
  17. już obserwuję ;) www.dark-drawer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne motyle :]
    http://przestrzen-piekna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Są przecudowne! Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  20. O matko! *.* Boskie zdjęcia! Ty je robiłas?
    Ogolnie to świetny blog. Czekam na wiecej postów i zaczynam byc twoja czytelniczką :)
    A teraz mam do ciebie prośbę. Wpadłabys do mnie ocenic zdjęcia? :) Od miesiąca zaczęłam sie zagłebiać w fotografię i chce wiedzieć co inni ludzie myślą o moich fotografiach.
    Co prawda sa to jeszcze amatorskie zdjęcia, ale od czegoś trzeba zacząć :D
    No i jeszcze jedno. Co powiesz na wspolna obserwacje? Ja juz kliknełam :)
    (Nie chodzi mi o obs za obs)
    Zapraszam i pozdrawiam cieplutko :)

    http://obiektyw-mym-okiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. wow ! cudnie ♥
    zapraszam do mnie w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. ładne motylkowe zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  23. cudowne, kolorowe zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń

INSTAGRAM

Copyright © 2016 lady-aria.blogspot.com , Blogger