września 29, 2014

~52 Babeczkowy szał + test plastrów Compeed

Cześć Wam! Zaczął się kolejny tydzień, a ja właśnie staram się wyzdrowieć. Cóż, w końcu jest jesień, ciągłe zmiany pogody, więc choroba może dopaść każdego. Miałam zrobić osobny post o moim pobycie na strzelnicy, ale stwierdziłam, że skoro nie mam żadnych zdjęć, nie zrobię tego. Mogę opisać tylko moje wrażenia. :) Pierwszy raz miałam w ręce broń, haha. To było bardzo interesujące doświadczenie. Strzeliłam zaledwie kilka razy, ale chętnie bym do tego wróciła. Polecam każdemu, dzięki temu na pewno możemy wyćwiczyć celowanie. Jeśli nadarzy się okazja, na pewno pójdę strzelać. Niedługo mamy zdjęcia w szkole, kolega wymyślił, aby przebrać się za żołnierzy, co prawda ja miałam inny pomysł, ale niech mu będzie. Zobaczymy co z tego wyjdzie. Myślę, że ciekawsze są takie zdjęcia, które przede wszystkim nie są nudne, w tamtym roku mieliśmy zwyczajne zdjęcie, a tak, przynajmniej będzie jakaś pamiątka. Planujecie coś takiego do klasowych zdjęć?

Dzisiaj jednak mam dla Was krótką recenzję plastrów Compeed, które otrzymałam dzięki stronie SampleCity.pl
Na pewno każdy z Was zna te plastry. Moim zdaniem są bardzo dobre, szybko doznałam ulgę po nałożeniu ich na przetarcie. Tak to jest, gdy zakłada się w nierozchodzone Martensy. ;) Mimo wszystko uwielbiam te buty. Co najważniejsze plaster długo się trzyma i nie dopuszcza do rany wody, ani powietrza, przez co gojenie jest szybsze.
http://2.bp.blogspot.com/-0_c-Gyns38E/VBrEtMAdffI/AAAAAAAAD9A/YPQYdEiEzyg/s1600/DSCN7056.JPG

A teraz coś dla łakomczuchów, czyli dla każdego z nas, bo kto nie lubi babeczek?
Generalnie jest to przepis na biszkopt, ale ja zrobiłam go w formie babeczek, poczęstowałam nimi moją klasę, przez co mój kolega stwierdził, że jestem "ekstrawagancka", bo wszystkich częstuję. 

Biszkopt (ewentualnie babeczki) amerykański:

4 jaja
1 szklanka cukru
2 szklanki mąki
1/2 szklanki oleju
2 szklanki jabłek pokrojonych w kostkę
1/2 szklanki orzechów, rodzynek, bakalii
2 płaskie łyżeczki sody
1 łyżka kakao

Jajka ubijamy z cukrem, jak do biszkoptu. Wlać olej i pozostałe składniki. Wszystko wymieszać. Piec przez 30 minut w 180 stopniach C.

Przepis jest bardzo prosty, a smakuje wyśmienicie.

Bardzo podobają mi się te foremki.




Najdłuższe 30 minut!
Gotowe!

21 komentarzy:

  1. tez bylam chora niestety, w sumie nadal niestety jestem ;/
    ale te babeczki wygladaja smakowicie! ;)
    frydrychmartyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Pychota ! :)
    A co do plastrów też jestem z nich zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny przepis. Już wydrukowany, może jutro zrobię :)
    http://operacja-kojot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Przydałby mi sie te plastry, bo wlasnie buty mnie dzis obtarły..

    OdpowiedzUsuń
  5. O jakie fajne babeczki, foremki do nich są świetne :)
    Też chciałabym sobie postrzelać ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. they look so yummy

    you have a lovely blog here

    come say hi http://myroutinesjade.blogspot.co.uk/

    jade

    OdpowiedzUsuń
  7. Looks amazing!

    xx,
    www.mellowyellowblog.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Narobiłaś mi smaka tymi babeczkami ;-) A foremki są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Przesłodkie te babeczki :3
    Ja też kilka razy miałam broń w ręku, ale mimo ze mi sie to spodobało to niestety nie mam gdzie ćwiczyć, poza tym brak czasu też zrobił swoje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Foremki w serduszka są urocze. Dawno babeczek nie piekłam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie przesłodkie foremki! Cudne. Mniam mniam. :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mmm babeczki wyglądają na prawdę przepysznie.
    Też byłam ostatnio chora, nic miłego.
    Z moją klasą raczej nic nie da się zaplanować, z resztą pewnie i tak nikt nas wcześniej nie uprzedzi kiedy są zdjęcia.
    Cudowny nagłówek.

    Pozdrawiam Karolina (grumpyy-blog)

    OdpowiedzUsuń
  13. babeczki wyglądają przepięknie !

    OdpowiedzUsuń

  14. Fajne zdjęcia super wpis
    ! Zapraszam: http://blogmanekineko.blogspot.com/
    Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj go, a z pewnością zrobię to samo

    _manekineko_
    blogmanekineko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. o jej ale pyszności :) bardzo lubię piec, zwłaszcza babeczki <3
    pozdrawiam cieplutko myszko ;*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam takie babeczki! :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Zjadłby taką babeczkę z wielka przyjemnością ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Te plastry bardzo przyspieszają gojenie. Obserwuję*

    OdpowiedzUsuń

INSTAGRAM

Copyright © 2016 lady-aria.blogspot.com , Blogger