października 12, 2014

~55 Chcę podróżować przez całe życie!

Na pewno każdy z nas marzy o odwiedzeniu jakiegoś miasta, które mu się bardzo spodobało mimo, że nigdy tam nie był. Może jest to tylko jeden kraj, ale bardzo zależy nam, aby kiedyś tam pojechać, bez względu na wszystko, nawet na chwilę. Siedzieć w kawiarni, pijąc kawę na tle wierzy Eiffle'a, zjeść pizzę w Neapolu, zwiedzić rafę koralową u wybrzeży Australii... Na razie to wszystko jest tylko marzeniem, ale jak to mawiał Walt Disney: Jeśli potrafisz o czymś marzyć, to potrafisz także tego dokonać”.
Pokaże Wam jakie kraje chcę zwiedzić najbardziej, mimo, że wolałabym odwiedzić każdy kraj, no ale na dzień dzisiejszy chcę pojechać do:

Tokio:
 
Powodów jest wiele. Jest to moim zdaniem najpiękniejsze miasto w Azji. Bardzo chciałabym tam pomieszkać choć przez chwilę, ale na zwiedzenie tego miasta na pewno potrzeba mnóstwo czasu. Po przyjeździe do Tokio na pewno dostałabym szoku, nie jestem przyzwyczajona do tak barwnych i niesamowicie ogromnych miast!

Rejkiawika:
 
Jest to stolica Islandii. Sama nie wiem dlaczego tak mi się podoba, chciałabym przez długi czas tam pomieszkać i poczuć tamtejszy klimat. Po prostu chcę pojechać do kraju ognia i lodu.

Paryża:

Na pewno nie jesteście zaskoczeni. ;) Wiadomo, Paryż, stolica mody, dobrego jedzenia, no po prostu Paryż! Nie potrzeba tłumaczenia, każda z nas chciałaby móc zrobić tam zakupy z nieograniczoną kartą kredytową!

Moskwy:
Mam nadzieję nie zostać zhejtowana, ale uwielbiam Rosję. Bardzo chciałabym tam pojechać i przekonac się jak tam jest naprawdę. No i uwielbiam język rosyjski.

Sydney:

W Australii nie mogłabym mieszkać zbyt długo,ponieważ nie przepadam za tak wysokimi temperaturami, ale na pewno długo zbierałabym się z wyjazdem i noce spędzałabym na plaży. Rzadko rozmawiałabym także z ludźmi, chciałabym wtedy znaleźć wspólny język z delifinami!

Londynu:

Chyba od dziecka marzę o zwiedzeniu Londynu. Podoba mi się o wiele bardziej niż Paryż! Po za tym podoba mi się tamtejszy akcent, uwielbiam herbatę, brytyjską rodzinę królewską, Sherlocka i Harry'ego Pottera!

Nowego Jorku:
Ja tam po prostu muszę kiedyś zamieszkać! Nie widzę innego wyjścia jak, po zarobieniu pierwszych pieniędzy po prostu tam pojechać i zostać na długi czas.

Seulu:
To miasto tętni życiem od rana do wieczora. Czekają tam na mnie ciekawe smaki, piękne pałace i widoki tego pięknego miasta nocą.

Bardzo chcę pojechać także do Kanady, Niemiec, RPA, ZEA, Egiptu i na Seszele. :D
A Wy gdzie chcielibyście pojechać najbardziej?

Zdjęcia pochodzą z Google Grafiki.

19 komentarzy:

  1. A ja bym po prostu chciała żeby Polska była jeszcze piękniejsza! :))

    http://panda-w-wielkim-miescie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polska już jest najpiekniejsza. ♥

      Usuń
  2. :) Cudowne miejsca!
    Ze wszystkich miejsc chyba tylko bym wykreslila RPA, bardzo niebezpieczny kraj. Sama nie bylam, moi znajomi ktorzy odwiedzali RPA nie maja milych wspomnien niestety.
    Mi sie marzy kiedys Kambodza, Maroko, Kuba i Karaiby! Ach, swiat jest piekny!

    visit me soon on
    http://pearlinfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że podobny gust mamy :) Tokio i Seul to moje największe marzenie (uwielbiam Azję ponad wszystko <3) W Nowym Jorku też chciałabym kiedyś zamieszkać, bo dla mnie Paryż to stolica mody pokazowej, a NY mody codziennej. Ach, zrobiłaś mi smaka, teraz będę rozmyślała całą noc o moich podróżach :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja chciałabym pojechać do Californi, to tyle z moich marzeń o podróżach :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Tokio jest moim marzeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kocham Pragę<3
    Zapraszam do siebie!!!:*
    Obserwujemy?;>

    OdpowiedzUsuń
  7. Paryż <3 najbardziej ! :)
    Życzę Ci byś odwiedziła wszystkie kraje, miasta, stolice, które Ci się podobają ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy ja wiem czy duzo.. ja w tydzien 3 sezony oglądnęłam i zdażyłam jeszcze dojść do 4 i juz musiałam czekac na kolejne odcinki ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam podobne marzenia, ale Seul, Reikiawik i Moskwa jeszcze się w nich nie pojawiły. No, ale najbardziej ciągnie mnie do Londynu i Nowego Jorku. :3

    A tak w ogóle, to Reikiawik nie będzie się odmieniał inaczej i nie powie się, że, chce się pojechać do Reikiawiku? '3'

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny post! ♥
    zapraszam do wzięcia udziału w giveaway na moim blogu organizowanym z firmą Sheinside! do wygrania 30$ :)
    więcej informacji tutaj

    OdpowiedzUsuń
  11. Tokio - koniecznie muszę odwiedzić!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie miejsca są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nowy Jork <3
    http://variouseverything.blogspot.com/2014/10/haul.html

    OdpowiedzUsuń
  14. też bym chętnie zwiedziła te miejsca;)

    __________
    a u mnie?
    fashion w pastelach i bieli!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ojejku gdybym miała wszystko wypisywać zajęłoby to najmniej stronę. Ale z takich naj naj to:
    -Nowy Jork - chyba nie trzeba mówić dlaczego
    -Londyn
    -Paryż
    -Moskwa
    - Tajlandia ( nie wiem jeszcze w jakie miejsce)
    - Brazylia
    - Sydney ( chociaż nie zostałabym tam długo ,przerażają mnie wielkie pająki i robale ogółem)
    -Egipt
    - Dubaj
    - Turcja
    :)
    http://ever-books-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ojeju, wypisałaś prawie wszystkie miasta jakie chcę zwiedzić <3 choć oczywiście chcę zwiedzić cały świat :-) jednak koniecznie dopisałabym oslo ( ahh, norwegia *,*), rzym oraz pragę ( chociaż już tam byłam :p)

    OdpowiedzUsuń

INSTAGRAM

Copyright © 2016 lady-aria.blogspot.com , Blogger