października 13, 2014

~56 Las

Hej, hej! Jak Wam zaczął się ten tydzień? U mnie bardzo fajnie, jutro jadę do galerii ze znajomymi, mam nadzieję, że moja garderoba poszerzy się o kilka ładnych ciuszków. Z pewnością Wy bardzo często chodzicie do galerii, ale ja mieszkam w bardzo małym miasteczku i taki wyjazd trzeba zaplanować z wyprzedzeniem... No, ale dość narzekania! Obiecałam Wam, że pokażę w co byłam ubrana na urodzinach kuzynki, ale niestety nie miał mi kto zrobić zdjęć. Byłyśmy z siostrą bardzo zabiegane. Więc dzisiaj mam dla Was krótki post z filmikiem, który musiałam dodać haha. Jego bohaterką jest Daisy. Ona bardzo pewnie czuje się przed kamerą. A Wy jak planujecie spędzić jutrzejszy, wolny dzień?
Pamiętajcie, fani Top Model, że dziś jest nowy odcinek! Kto odpadnie tym razem?
Daisy ogarnęła nostalgia i wpatruje się w zachód słońca...
Polanka obok domu.
A to się paliło przez calutki wieczór. *-* Muszę przyznać, że mam obsesję na punkcie zapachowych świeczek!
Taka szczęśliwa. :) Jeszcze tylko dwa miesiące i zdejmę złomka. 



21 komentarzy:

  1. Dzięki za komentarz ;)
    Bardzo fajny post i blog :)

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne zdjęcia :)

    Zaobserwuj pierwsza, odwdzięczę się bardzo szybko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne miejsca masz wokół siebie :)

    Skomentujesz lub zaobserwujesz jeśli ci się spodoba mój blog? Będzie mi ogromnie miło i z przyjemnością zrobię to samo u ciebie :*

    http://malinkaxpp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia i krajobrazy!
    Uroczy piesek ;)

    Pozdrawiam
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mieszkam na wsi, ale obok siebie zamiast polanki mam las :)
    I wprost uwielbiam zapachowe świeczki, to jedna z moich manii :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aaa o zapachu kawy ! <3
    Ja niestety nie mam nigdzie polanki, małe minusy mieszkania w mieście :)
    życzę udanych zakupów!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też niestety mieszkam w małej miejscowości i takie wyjazdy też muszę planować ;)
    Masz śliczny uśmiech :)) Obserwuje i zapraszam do siebie :))
    http://klemka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ja tez mieszkam w małej miejscowości, choc nie jest najgorzej;p

    OdpowiedzUsuń
  9. jesienne zdjęcia sa cudowne! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tez mieszkam w malej miejscowosci ale w przyszlosci na pewno sie wyprowadze;)
    Co powiesz na wspolna obserwacje?
    weerka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja uwielbiam świeczki ♡
    Jestem uzalezniona od ich kupowania;)

    m-inis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne zdjecia!
    jeśli możesz to poklikaj w kliki w poście u mnie!
    http://panmalofel.blogspot.com/2014/10/elegant-rock-supra-magazine.html

    OdpowiedzUsuń
  13. super foty

    http://gumijagoda.blogspot.com/2014/10/black-beanie-nike-dunk-sky-hi.html
    Zapraszam ! jeśli możesz kliknij w pogrubione napisy na końcu notki

    OdpowiedzUsuń
  14. Mieszkam na wsi i w galerii też nie jestem za często. ;D Ale lubię tam jeździć i z chęcią zamieszkałabym obok. hah :P

    OdpowiedzUsuń
  15. slodki psiak<3
    a u mnie rozdanie wygraj jeden z 3 swetrow zapraszam bedzie mi milo jesli wezmiesz udzial :)
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/10/wygraj-jeden-z-3-swetrow.html

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie w pokoju jest po prostu multum świeczek, nie nadążam ich wypalać. XD Co do galerii to u mnie też ciężko.

    http://palinablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Klimatycznie :)
    www.largeluggage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakie piękne zdjęcia *,*
    Zapraszam na rozdanie u mnie :) można wygrać świetne sweterki :)
    agadiar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładne zdjęcia :)

    Co powiesz na wzajemną obserwację ?
    Zacznij pierwsza, odwdzięczę się :)
    rzetelne-recenzje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

INSTAGRAM

Copyright © 2016 lady-aria.blogspot.com , Blogger