~57 Kolejna japońska przesyłka

Hej! Hej! Jak ja mam teraz mało czasu na bloga. :( Muszę zacząć jakoś organizować czas. Dzisiaj pokażę Wam paczuszkę, którą dziś dostałam. Jest dość duża, aż pani na poczcie była zaskoczona. Teraz muszę się zastanowić co odesłać, haha.
Post na szybko i idę się uczyć.



 Zupka Miso (5 smaków). Jeszcze nie wiem jak ja przyrządzić. 
 Płyta Baby Metal (japoński zespół), ciasteczka, ciasteczka grzybki, kartka, wkłady do długopisu..
 Pyszne *-*
 Czemu u nas nie ma takich słodyczy?


Najbardziej jestem ciekawa tej płyty. Słuchaliście kiedyś Baby Metal?
Co u Was?

Komentarze

  1. skąd takie rzeczy masz? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. co to za grzybki? ja bym tego nie jadła - to sama chemia!

    http://lamodalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Łohoho, jakie fajne rzeczy. Chciałabym taką paczkę zgarnąć. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze mnie interesowały te wszystkie słodycze! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajne ! Miałaś miłą niespodziankę :)
    (oddaj grzybka :D)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zupki miso to się raczej zalewa tylko wodą ale nie jestem pewna :D

    Ale smaka robią te wszystkie dobroci ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! Super paczka, zazdroszczę <3 :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi też brakuje czasu na bloga. Świetna paczuszka!
    Nie słuchałam też takiej muzyki :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale świetna paczuszka! Chciałabym kiedyś taką dostać ^^

    Pozdrawiam
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale smacznie wygląda ten grzybek :) A nigdy nie miałam jeszcze żadnej przesyłki z Japonii :)

    Co powiesz na obserwację ?:) Daj znać u mnie w komentarzu jeśli zaobserwujesz, a ja szybko się odwdzięczę <3 :)

    http://magda-wlosy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ale fajny ten grzybek :) !

    Pozdrawiam ♥nakioo blog - kllik!
    (zapraszam do konkursu do mnie na blogu!)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, prawdziwa gratka! Zapraszam na nowy, krótki, ale iście sentymentalny post ♥ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Oooo jakie skarby! Z chęcią bym sama spróbowała, tak to wszystko ślicznie wygląda na zdjęciach! :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://neejsi.blogspot.com/ :) + Obserwuję :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzięki za komentarz ;)
    Ile pyszności!!! Po prostu raj na ziemi!!! :D

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. ooo ja jaka fajna ! ;D Mogłabym takie codziennie dostawać haha ;p

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne słodycze. :) W ramach czego dostałaś taką paczkę? :>

    OdpowiedzUsuń
  17. A ja mam pytanie troszkę nie związane z Twoim postem :) Mianowicie, pisałaś na moim blogu, że wypadały Ci włosy i czy mogłabyś napisać u mnie na blogu, jaki stosujesz szampon, wcierki i tabletki, które ograniczyły wypadanie Twoich włosów? Być może pomożesz innymi Dziewczynom podając nazwy. Z góry dziękuję :) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak sobie pomyślałam, że może napiszę o tym posta. :) Jest to dość długa historia z tymi moimi włosami.

      Usuń
  18. jakie fajne "grzybki" :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale ci zazdroszczę:(( Sama chciałabym dostać taką paczkę. A mam pytanie, jak udało ci się ją dostać ? :)

    http://mikijiu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Jejku, też takie chcę! ;-)

    Obserwuję
    W wolnej chwili zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, gdy dołączysz do obserwatorów. :)

    http://fashion-is-on.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. o masakra, jak fajnie dostać taką paczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super paczka ! :D Wszystko kolorowe http://gabigabrysia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. słuchałam kiedyś baby metalu, całkiem fajne :D super dostać taką paczkę :)

    klikniesz w link w poście? z góry dzieki :* [ MAŁA x MI ]

    OdpowiedzUsuń
  24. BABYMETAL, ZAZDROSZCZĘ! :@

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale fajne te przesyłki! Sama też często zamawiam i często też nadaję. ,Zawsze na https://allekurier.pl/ szukałam jak wysłać najtaniej paczki czy listy. Można szybko wyszukać, zapłacić, zamówić. Same znane firmy kurierskie tu są. Pokazane stawki, ile czasu dojdzie z dostawą też. Dla mnie to najlepsza platforma tego typu w sieci. Bardzo wygodnie się z niej korzysta.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty

stylowanka na Instagramie