października 19, 2014

~58 Jesienne liście

Cześć! Jak Wam mija niedziela? Dzisiaj było bardzo słonecznie, choć trochę wietrznie, ale to nie przeszkodziło mi w zrobieniu zdjęć. Moja obiecana stylizacja z urodzin kuzynki, oczywiście musiałam założyć na siebie płaszczyk i chustkę. ;) Stęskniłam się za takimi postami, dlatego tym razem i Daisy mi towarzyszy. Wczoraj miałam półmetek, dlatego wybaczcie mi to zmęczenie na twarzy.
Baleriny niby kupiłam przez internet, ale widziałam je w kilku sklepach w moim mieście.












Coat - Top Secret
Blouse - Reserved
Skirt - Reserved
Bracelet - House
Shoes - Czasnabuty.pl

18 komentarzy:

  1. Bardzo ładna bluzka :) I piesek cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna stylizacja i przesłodki piesek !<3
    Poklikałabyś w link Sheinside w poście ? Z góry dziękuję <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna spódnica i cudny psiak :) Mam nadzieję, że półmetek był niezapomniany ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny płaszczyk! :)

    zapraszam do mnie - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. ładny spacerowy zestaw :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardziej widzę ten zestaw ze szpilkami:)
    BLOG | FACEBOOK | INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna spódniczka :) Bardzo jesiennie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wyglądasz, płaszcz dodaje kolorów tej stylizacji. :)

    http://suecombinations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi się płaszczyk ;)
    Całuski dla Daisy x

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaki słodki piesek :*. Fajny płaszczyk!.
    Bardzo fajny blog!! :) .
    -------------------------------------------
    Kliknęłabyś w banner sheinside w bocznym pasku,?
    Mój Blog - klik!
    Ja się zrewanżuję tym samym lub obserwacją( jak mi się spodoba twój blog! .
    napisz jak kliknęłaś w banner sheinside w ostatnim poście.! ( sprawdzam ).
    --------------------------------------------------------------

    OdpowiedzUsuń
  12. pięknie wyglądasz, cudowny płaszcz :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo Ci ta pomarańcz pasujje :)

    http://sk-artist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. pieknie wyglądasz :)

    mogę prosić o klikanie w linki Sheinside w moim nowym poście ? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Płaszczyk ma śliczny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zdjęcia i cudny płaszczyk :)
    Poza tym czytam Twój opis i tak sobie myślę, nie warto martwić się o przyszłość (w tym wypadku o profesję, kim się będzie) a jedynie o to jaką osobą się jest, czy dobrym człowiekiem ... Warto żyć i cieszyć się chwilą i czerpać ile się da :D
    http://karoliminiworld.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń

INSTAGRAM

Copyright © 2016 lady-aria.blogspot.com , Blogger