października 22, 2014

~59 Wypadające włosy i czy warto wydawać dużo na pielęgnację twarzy

http://magda-wlosy.blogspot.com/2014/10/wypadanie-wosow.html Zainspirowana tym wpisem, postanowiłam, że dodam coś od siebie.
Pozwólcie, że wprowadzę Was do historii moich niesfornych włosów. Kilka miesięcy temu, znudzona moją dotychczasową fryzurą, udałam się do kosmetyczki. Chciałam zrobić sobie delikatną grzywkę i przyciąć włosy. Oczywiście fryzjerka, jak to fryzjerka nie zrozumiała mnie i obcięła mnie trochę inaczej. Oczywiście przyzwyczaiłam się do nowej fryzury, ale zdziwił mnie fakt, że fryzjerka zaczęła wypytywać o moje wypadające włosy. Moje włosy nigdy nie były jakoś specjalnie gęste, taka ich natura, ale nie uwierzycie, polecono mi wtedy zrobienie badań włosów. Fryzjerka dodatkowo zaproponowała mi specjalny szampon i odżywki. Zignorowałam to, przecież nie mogło być tak źle.
Dopiero we wrześniu poszłam do dermatologa, pani zapisała mi specjalistyczny szampon, tabletki oraz wcierkę. Byłam zmartwiona sytuacją moich włosów, lekarka nawet spytała, czy na coś choruję (!)
Aktualnie 1, 2 razy w tygodniu używam szamponu Novoxidyl. Jest jakaś poprawa, rośnie mi mnóstwo małych włosków, ale na to potrzeba sporo czasu. Te włoski są bardzo przeszkadzające, gdy chcę spiąć je w kucyk. Wadą tego produktu jest to, że moje włosy są po nim trochę oklapnięte, dopiero, gdy umyję je normalnym szamponem, odzyskują swoją objętość.
Zażywam także tabletek Novophane. Bardzo dobrze działają także na skórę i paznokcie. W tym przypadku również potrzebna jest cierpliwość, podobno zaczynają działać dopiero po dwóch miesiącach. Myślę, że warto także używać tańszych odpowiedników.
Wcierka dostępna jest na receptę. Składa się z biostyminy, witaminy 6 i spirytusu. Biostyminę można kupić po prostu w aptece i chyba następnym razem będę stosować tylko ją. Taką wcierkę nakłada się wacikiem.



Pamiętacie mój lipcowy post: http://lady-aria.blogspot.com/2014/07/30-probujemy-produkty-marki-bioderma.html ?
Pora wyrzucić puste opakowania. Bardzo dobrze mi służyły, ale gdy nie ma promocji, nie ma sensu wydawać zbyt dużo na kosmetyki. Są tańsze i tak samo dobre odpowiedniki. :) Cena i firma nie zawsze są wyznacznikiem jakości.

Co do włosów, bardzo przydatna jest także taka błyskawiczna odżywka nadająca objętości. Działa na suche i mokre włosy.
Marchewkowe muffiny? Zjadliwe, a nawet powiem więcej.. Przepyszne!
Powiem Wam szczerze, że aktualnie jestem trochę przewrażliwiona na punkcie moich włosów. Przestały wypadać, ale niecierpliwi mnie to oczekiwanie na wyrośnięcie nowych. Mam nadzieję, że trochę pomogłam osobom z wypadającymi włosami tym wpisem. :)

34 komentarze:

  1. niezły post, naprawdę fajny i ciekawy zostane tu na dłużej obserwuję

    sniadanielejdis.blogspot.com poklikasz w ostatnim poscie na linki bardzo prosze, wiele to dla mnie znaczy a dla Ciebie to tylko chwila ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło się czytało. Ja bardzo inwestuję w pielęgnacje skóry :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo to super, że mój post stał się inspiracją do napisania Twojego włosowego posta :)
    Bardzo się cieszę, że Twoje włoski przestały już wypadać! :) Gratuluję :)*
    Nigdy nie słyszałam o tych produktach, które stosowałaś, może dlatego, że moje włosy nigdy jakoś nie wypadały w nadmiernych ilościach.

    Z chęcią opublikowałabym na blogu Twoją historię w walce o włoski, jeśli wyraziłabyś na to zgodę :) Być może pomogłybyśmy innym Dziewczynom walczyć o włosy :)

    http://magda-wlosy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy post, pomocny ;**
    obserwuję :) zapraszam do mnie w wolnej chwili ;**

    http://monicabelle.blogspot.com/2014/10/my-wishlist-from-sheinside.html

    OdpowiedzUsuń
  5. te muffinki muszaa byc pyszne;p
    MAm prośbę. Mogłabys poklikać w linki ? bardzo mi zalezy;po oczywiscie sie odwdziecze i zaobserwuje;d
    http://moohox3.blogspot.com/2014/10/choies-my-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie ze inspurujemy się nawzajem:) na szczęście mi za dużo włosów nie wypada:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Marchewkowe muffiny muszą być pyszne!

    Pozdrawiam, Julita
    http://crimson-moon2000.blogspot.com/2014/10/133.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Wowww... Amazing products: LOVE it!!! And you have a great blog as well dear: FOLLOW you right now!!! Hope you like/follow my blog too!!! I'll be waiting for you!!!

    *Keep in touch ;)
    ABSOkisses!!! Fanny J. ABSOmarilyn

    Google+ | Facebook | Instagram | Twitter | Bloglovin'

    OdpowiedzUsuń
  9. interesujący post, zwłaszcza, że mam problem z wypadającymi włosami...

    dodałam do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy blog , marchewkowe muffinki - uwielbiam! Obecnie mieszkam w Irlandii i wszelkiego rodzaju carrot cakes tu Ci dostatek :)

    Zapraszam i pozdrawiam
    http://karoliminiworld.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam te tabletki Novophane, ale niestety nie używałam regularnie, więc na temat działania nie mogę się wypowiedzieć.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi zawsze włosy leciały garściami, ale mam ich dość sporo na głowie...
    Natomiast mam ochotę teraz na ten szampon skoro mówisz, że działa..
    Czekam na kolejne posty :)
    A póki co Twój blog zyskuje fankę numer 151 :) :*

    OBSERWUJĘ :) :*

    Serdecznie zapraszamy do NAS
    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  13. Moim zdaniem zdrowe i odżywione ciało to zdrowa skóra. Sama przekonałam sie o tym nie dawno :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja mam dość gęste włosy i po umyciu strasznie mi wypadają, ale jakoś nic z tym nie robię, bo chyba nie ma po co. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. muszę spróbowac tego szamponu ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. jestem ciekawa tego szampony przeciw wypadaniu włosów - mam straszny z tym problem :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Stałaś się dla mnie ratunkiem, bo właśnie mi wypadają włosy :(

    Nowy post : http://mikijiu.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. mi włosy leciały i lecą ;( nieważne co bym robiła, jadła czy stosowała

    OdpowiedzUsuń
  19. Mi na szczęście nie wypadają włosy, bo dbam o nie odżywkami i różnymi rzeczami ;D
    Poprosiłabym abyś poklikała w linki na dole przy ostatnim poście :)) KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  20. Weszlam przez przypadek na Twojego bloga, i mam zamiar zostać tutaj na dluzej! Obserwuje! :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Super przydatny post ;D + piękny lakier ;)

    Może wspólna obserwacja? Daj znać u mnie:
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. chyba czas sie wybrać do dermatologa, bo naprawdę zauwazylam że strasznie mi wypadają włosy ;o
    http://ewciakkkk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. kochana polecam Ci na wypadające włosy odżywkę jantar - jak dla mnie najlepsza! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Muszę sobie kupić tą odżywkę dodającej objętości :) Baaardzo przydatny post :)

    Zapraszam do mnie na nowego posta :)
    www.Anita-Turowska.blogspot.com
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  25. Dzięki za komentarz ;)
    Mi bardzo zaczęły wypadać temu jakieś dwa lata temu pod koniec, albo na początku 3 gimnazjum... :/ Wydaję mi się, że jest to spowodowane stresem i żadne odżywki tutaj nie pomogą...

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Dobrze, że nie mam problemu z wypadającymi włosami.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny post :)
    Obserwuję i liczę na rewanż :)
    http://ola-olaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. przydatny post, ponieważ mam problem z wypadającymi włosami :(

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja nie mam problemu z włosami :)
    Ale post bardzo przydatny ;)
    Mogłabys poklikac w linki Sheinside u mnie? W zamian moge zaobserwować bloga, albo co tam chcesz ... XD
    Proszę o klik w linki w tym poście

    OdpowiedzUsuń
  30. ja też mamm problem z wypadaniem włosów
    niestety nic mi nie pomaga wieć musiałam z ciąć włosy
    http://foreverwithmyfriends.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny i przydatny post :)
    Może wspólna obserwacja? Zapraszam :*
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  32. Swietny post, nie jadlam jeszcze marchewkowych babeczek ale zamierzam niedlugo sprubowac. :3

    nowy post, zapraszam c:
    http://lusialuska.blogspot.com/2014/10/sweather-weather-tag-zdjecia-3.html?m=0

    OdpowiedzUsuń
  33. Ciekawy post :)
    Zapraszamy do nas http://fashionnmix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

INSTAGRAM

Copyright © 2016 lady-aria.blogspot.com , Blogger