października 25, 2014

~60 Winyle

Witajcie! Mamy już kolejny weekend, od rozpoczęcia szkoły sporo minęło. Wszystko tak bardzo się powtarza, że dziś postanowiłam wrócić do przeszłości. Pokażę Wam perełki, które znalazłam kiedyś u mojej babci. Są to płyty winylowe, które słuchali moja mama i jej bracia. Myślę, że niełatwo było je dostać, niektóre, moja mama dostała od koleżanki z USA. Szkoda tylko, że ktoś zabrał gramofon i nie mam jak ich posłuchać, ale i tak robią na mnie ogromne wrażenie.

Chyba okładki płyt winylowych są znacznie ładniejsze od CD.
Moja stylizacja "po domu": Kwiatowe leginsy z Butiku, sweterek z Reserved oraz cieplutkie skarpetki.









Wzorek z bliska.
Co u Was? Macie jakieś plany na spędzenie tego ciepłego weekendu?

42 komentarze:

  1. Ja weekend spędzam w domu ;)
    Mój Blog - klik! obserwuję ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Płyty winylowe mają swój urok, niestety też nie mam gramofonu :/ Jutro chyba pójdę do zoo ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nom fajniuchne fotki, ja dziś zajęcia wróciłam spacer z synkiem miałam stylizację na fotki obmyśloną ale tak zimno i odpuściłam zdjęcia, jutro myślę aby leniuchować w sumie mam mieć gości koleżankę ma z córeczką przyjechać, i muszę się ogarnać włosy pomalować bo mąż na początku listopada wraca a mam bosko wyglądać :**
    obserwuję, zapraszam do mnie :***

    http://monicabelle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam takie winyle na strychu, też jest ich sporo, niestety adapter mi umarł i nie mam gdzie ich słuchać :C

    OdpowiedzUsuń
  5. dawno nie miałam płyt winylowych w ręce:-p fajna kolekcja^^
    zapraszam do siebie, może wzajemna obs?

    OdpowiedzUsuń
  6. Sporo ich, mam tylko jednego vinyla, w Polsce cenowo się nie opłacają.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja weekend spędzam w domu:)
    Fajny post :) Pisz więcej tego typu posty bo Ci naprawdę wychodzą:)
    Obserwuje i liczę na to samo:)
    http://qualcossa-di-moda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie miałam do czynienia z winylami :)) co powiesz na wspólną obserwację?

    Zerknij http://maadeleinefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. marzę o winylowej *.*
    Obserwuję !
    http://funnyfashion-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mam ani jednej płyty winylowej więc zazdroszczę takiej kolekcji. Te płyty mają coś w sobie :)

    Pozdrawiam http://neejsi.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale masz skarby! P.S. u mnie weekend nie jest ciepły ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niezła kolekcja! Ja niestety nie posiadam żadnych winyli ;) Weekend jest okropny! Było dzisiaj u mnie -2 :(

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie: SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM i może zaobserwujesz :)
    Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru!

    Elwira

    OdpowiedzUsuń
  13. Winyle to coś wspaniałego :) Zapraszam na nowy post ♥ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale ci zazdroszczę
    A blog śliczny
    Obserwuję i liczę na to samo <3
    ola-mylifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Swietny post i slczne zdjecia, fajne sa takie plyty. ;3

    zapraszam c:
    http://lusialuska.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam całe pudło winyli w domu! Kilka lat temu podłączyłam sobie adapter i wzmacniacz i przesłuchałam ale w końcu zrezygnowałam bo dźwięk był trzeszczący a zajmowało dużo miejsca hahah. Moi rodzice mają mnóstwo The Beatles, Deep Purple, Led Zeppelin. Klimacik niesamowity.

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne zdjęcia <3
    http://styleeforyouu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też kolekcjonuje winyle , to świetna sprawa :))
    ogólnie masz super blog i ładne zdjęcia i zastanawiam się czemu go wcześniej nie widziałam
    wiec zostawiam follow
    i zapraszam do nas -dopiero zaczynamy ,ale mamy zamiar się rozkręcić - http://mivintly.blogspot.com/ - (mam nadzieje ,że zaobserwujesz <3 )

    OdpowiedzUsuń
  19. Obserwacja , za obserwacje? Zacznij a napewno się odwdzięcze :* :* Świetny blog

    OdpowiedzUsuń
  20. piękne zdjęcia + śliczny sweterek *.*

    Może wspólna obserwacja? Daj znać u mnie:
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Szczęściaroooo! Tak bym chciała mieć winyle.. Najpierw kupię polaroida, potem zbieram na gramofon :)

    thecaverave.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Też posiadam winyle, mniejsze i większe, część oddałam koledze, ale rzeczywiście fajna sprawa :)
    A weekend wcale nie jest ciepły :(

    OdpowiedzUsuń
  23. Chciałabym mieć taką kolekcję winyli, zdecydowanie mają coś w sobie. Moja kuzynka ma kilka ich u siebie, posiada też gramofon więc tym bardziej jej zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nigdy nie miałam okazji zobaczyć takich płyt winylowych.

    http://lekcjamody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Od dawna marzy mi się kupno adaptera i zbudowanie własnej kolekcji winyli, ale w rezultacie kończy się na marzeniach, bo zawsze znajduję ważniejsze wydatki... a szkoda.

    Beatlesi słuchani z płyty "z epoki"... ♥ :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja mam gramofon u babci jednak nie działa i nie mamy jak słuchać :/
    Zazdroszczę płyty Beatls'ów ;)

    takeiteasy-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Też mam w domu winyle, ale odtwarzacza brak, a szkoda, bo lubię takie starocie. :D

    OdpowiedzUsuń
  28. To się nazywa kolekcja ;) Też mam kilka winyli, ale służą tylko jako ozdoba ściany ;p

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękna kolekcja płyt :)
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  30. Ojej! :) Wspomnien czar!
    Moja mama tez miala kilka, pamietam The Beatles, Hanke Ordonowne, Skeeter Davis, Marlene Dietrich. Kochana, Deep Purple i Led Zeppelin ci zazdroszcze, skarby! Ja lubie do dzisiaj sobie posluchac, ale niestety z youtube... bo gramofon u babci juz kuleje.:)

    http://pearlinfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Obserwuję i czekam na obiecany rewanż ;D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Płyty The Beatles ^^ Uwielbiam.

    http://everythingandcooking.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja chyba mam gdzieś w domu taką płytę. :)
    http://stylizacje-dla-ciebie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. U mnie całe pudła winyli leżą w piwnicy, zdecydowanie okładki są ładniejsze od tych cd.

    OdpowiedzUsuń
  35. Cieszy mnie to! Sama wiesz najlepiej czy powinnaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. winyle zawsze mnie fascynowały, ale niestety nie mam żadnego w domu :(
    Zaobserwowałam, mam nadzieję, że się odwdzięczysz <3
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, wracam po przerwie z postem z wspomnieniami z wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  37. fajnie tak poprzeglądać stare płyty :)

    famelle

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo ładnie wyglądasz :)

    Może wzajemna obserwacja ?
    Zacznij pierwsza, odwdzięczę się :)

    OdpowiedzUsuń
  39. supeeer wygladasz<3
    obserwuje, dzulias.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

INSTAGRAM

Copyright © 2016 lady-aria.blogspot.com , Blogger