listopada 12, 2014

~66 Listopadowy Elle Szwecja

Zapraszam Was do przeglądnięcia szwedzkiego Elle, odebrałam go dziś rano od znajomego. ;) Jest to dość spore wydanie, ma aż 284 strony i ciężko mi było wybrać zdjęcia, ale wybrałam te najciekawsze. Cena tej gazety wynosi 49 koron, czyli w przeliczeniu na nasze ok. 20 zł. Co ciekawe, mamy możliwość kupienia wersji po fińsku, duńsku i norwesku. Podobnie jak w przypadku holenderskiego magazynu.
Dzisiaj byłam w szkole tylko od 7:10 do 8:00, musiałam napisać zaległy test, a później pojechałam z mamą na zakupy i na zdjęcie dolnego aparatu. Bardzo nieprzyjemne uczucie, zwłaszcza polerowanie zębów i jeszcze mam przyklejony jakiś drucik. Za miesiąc góra i jestem wolna, nie mogę tylko zapomnieć o noszeniu aparatu na noc, aby wada nie wróciła.
Dostałam także kartkę ze Sztokholmu. :D Tyle radości.
 Standardowo, na początku sporo reklam, ale za to z pięknymi zdjęciami.


 Mam taką motywację, żeby nauczyć się szwedzkiego. Wiem już, że sidor znaczy strony, a tjejen to dziewczyna.
 Bardzo podobają mi się takie beże.
 Na okładce Jennifer Lopez.


 Ta sukienka jest świetna!
 Moda uliczna.
 Nasza najsłynniejsza top modelka, Anja Rubik. :) Wiem, że nie każdy za nią przepada, ale moim zdaniem jest niesamowita.
Oraz próbka zapachu Yves Saint Lauren - Black Opium. Podoba mi się, trochę ciężka, ale bardzo zmysłowa.
 Kolejny wywiad, a raczej "intervju". :D

 Piękne zdjęcia! Takie w indiańskim stylu.

 Sweterki, ciepłe szaliczki i czapeczki. To, czego teraz najbardziej potrzebujemy.
 Próbka zapachu Dolce od Dolce & Gabbany. Bardzo mocny, świeży i kwiecisty zapach.

 Wnętrza są tu naprawdę bajeczne.
 To, co lubimy najbardziej. 
 Ikona Elle w tym miesiącu.
 Okładka:
Ogólnie gazetę oceniam bardzo dobrze, były w niej dwie próbki zapachów, no i przede wszystkim jest bardzo ciężka. 
Mam nadzieję, że trochę przybliżyłam Wam to, jak wyglądają zagraniczne gazety.
Coś się porobiło i nie widać zdjęć z poprzedniego postu. Postaram się to naprawić.

25 komentarzy:

  1. Ale śliczne flakony od perfum! Na pewno fajne doświadczenie oglądać takie gazety z innych krajów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię próbować nowe perfumy wiec próbki byłyby dla mnie nie lada gratką :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Umiesz po Szwedzku?
    Aparat... znam ten ból. I do dzisiaj mam ten drucik, choć chyba już powinien być zdjęty :p

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny post! Uwielbiam przeglądać zagraniczne gazety, porównywać trendy :)

    +obserwuję :)
    http://gretarosemary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. A więc zakupy były miłe, choć dentysta już nie za bardzo ;)
    Wpadło mi w oko zdjęcie perfum Daisy dream ;)

    Pozdrawiam - Carly blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham czytać ten magazyn. Fajny post! :)
    http://dajana44.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję Kochana za obserwację :-)
    Ja już tez obserwuję ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę Ci tego Elle :)
    Z chęcią bym się nim zaopiekowała :)
    Gratki zdjęcia aparatu ;) Też kiedyś nosiłam :)

    Serdecznie zapraszamy do NAS
    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  9. Szczerze mówiąc - nie czytam magazynów, ale widzę, że Elle ma bardzo ładne zdjęcia. Lubię takie - to mnie inspiruje :) Powodzenia na zdjęciu aparatu, mnie dopiero czeka ten koszmar ;-;

    http://kitsunechanblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny blog ! ♥
    Jestem u Ciebie chyba po raz pierwszy prawda? I na pewno nie ostatni :)
    w wolnej chwili zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. tak nie do tematu, ślicznie Ci w okularach!

    Pozdrawiamy!
    ♡ Nasz Blog (Twins life.) - kliik ♡

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny post. Masz bardzo fajnego bloga i będę tu częściej zaglądać :)

    Zapraszam na nowy post!
    Mój blog ♥
    Mój kanał na YT ♥
    Bardzo było by mi miło, jakbyś skomentowała najnowszy filmik, gdyż jest to dla mnie ogromna motywacja :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Love the ELLE mag too

    Please let me know if you would be interested in following eachother on GFC and Bloglovin.Would love to stay in contact.

    Candice | Beauty Candy Loves
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam oglądać czasopisma , ponieważ są w nich piękne zdjęcia, stylizacje

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja nie czytam czasopism. ;)
    Chociaż te wydaje się być bardzo ciekawe, a próbki perfum jeszcze bardziej zachęcają.

    Zapraszam!
    hollyandholly1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne czasopismo :)
    Pozdrawiamy i zapraszamy!
    thehauntedway.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. ♡ wow aż tyle stron! jest co oglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Naprawdę takie grube? Lubię oglądać zagraniczną prasę. ;)

    http://fallenna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Troszkę dużo tych stron *.* Miałabym co czytać i oglądać hehe. Uwielbiam takie modowe gazety. ♥
    Pozdrawiam cieplutko http://anima-viliss.blogspot.com/
    Obserwuje *.*

    OdpowiedzUsuń
  20. Też czytam Elle!
    Jest to moje ulubione czasopismo!
    love-inaczej-inna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

INSTAGRAM

Copyright © 2016 lady-aria.blogspot.com , Blogger