listopada 18, 2014

~68 Trochę o programie Top Model. + troszkę zdjęć z telefonu.

Cześć! Idę do szkoły - ciemno, wracam - ciemno. Za to najbardziej nie lubię okresu jesienno - zimowego. Tak naprawdę nie mam pojęcia gdzie ucieka mi dzień. Przestałam także rysować, ale mam nadzieję do tego powrócić, bo mam już trochę pomysłów. Także, nie śpię (chcę zakryć się teraz jakąś pierzynką i uciąć sobie drzemkę), muszę wziąć się do pracy, poprawić matmę i zająć się moim dzieckiem (blogiem :D).

Wracając do tematu, oglądacie programy o modzie? Chodzi mi tu raczej o reality show, typu Top Model, Projekt Runway itd, a nie Gwiazdy na dywaniku. Ja bardzo je lubię i z niecierpliwością czekam na nowe odcinki. Na pewno zauważyliście, że chwilami jurorzy zachowują się bardzo subiektywnie i niesprawiedliwie. Od samego początku mają swoich faworytów i czasami dają szansę innym. Jest to taka mała wada. Top Model oglądam od drugiego sezonu, w tegorocznej edycji bardzo dużym zaskoczeniem było dla mnie dodanie jako uczestników mężczyzn. Zastanawiałam się, jak oni zamierzają ich oceniać, przecież modele i modelki bardzo się różnią. Poza tym, faceci mogliby mieć swój własny program, który z wielką chęcią bym obejrzała. ;) Wiele osób uważa, że takie programu są płytkie i nie ma nic trudnego w chodzeniu na wybiegu i pozowaniu. Moim zdaniem jest to jednak jakaś praca i potrzebny jest przede wszystkim upór i dążenie do celu, często, po trupach. Denerwują mnie w takich programach przesadzone historie życia, przecież nikt nie ma łatwo, a jakoś musimy sobie poradzić. Nie widzę sensu, aby mówić o tym przed kamerą, no chyba, że chcemy wzbudzić w innych litość. Czy to prawda, że Polacy nie lubią pewnych siebie, upartych osób? Bez przesady! Przecież to nie ma znaczenia jakiej jesteśmy narodowości, ale od naszego charakteru i przysposobienia. Jednak wiadomo, że każdy z nas bardziej utożsamia się z pozytywną i przyjaźnie nastawioną osobą, która sprawia wrażenie przyjaciela. Po prostu trzeba umieć rozmawiać z ludźmi nie skupiać się tylko na sobie. Wiecie czego najbardziej nie umiem zrozumieć? Wyśmiewania niektórych uczestników przez Internautów. Szkoda, że tak się dzieje, przecież wypowiedzi modeli i modelek są wycinane i wpasowywane w odcinek. Czasami ktoś miał coś innego na myśli.
Takie programy zawsze wzbudzają spore zainteresowanie, ponieważ są dosyć psychologiczne i interesują nas losy barwnych postaci. W dodatku uczestnicy to zwykli ludzie, którzy dopiero wchodzą na drogę do wielkiej sławy.
Projekt Runway działa na tej samej zasadzie, na początku wybierają jurorzy, a finał jest w rękach ludzi. Pewność siebie jest ważna, ale istotna jest także pokora i zauważanie swoich błędów. Trzeba mieć po prostu dystans do siebie.To od nas zależy jaką wybierzemy drogę.
Trochę chaotycznie to napisałam, ale tylko tak mogłam to ująć. :D
Zdjęcia są ważną częścią mojego życia.
Wakacje 2011 w Krakowie #no_makeup. ♥
 Jeszcze miałam Snapchata..

 Moje portreciki. :)
 Haha, znalazłam to w szkole. Nie wiem skąd ktoś miał taki duży banknot.

 Niezbędniki Postrossera. ;)







 Moja mała kuzynka. ♥ Na pierwszym zdjęciu również ona.

 Ezra. 





 Pandy są przytulne.
 Ale króliczki bardziej puchate.


Oh, my friend, you're holding out your hand 
I take it like an oar from the depth 
Hey, Lifesaver, I'm drowning in despair 
But you're fighting for me right until the end. 
You pull me back to land and save me once again..

29 komentarzy:

  1. Bardzo fajne zdjęcia, a co do tematu posta - też bardzo lubię oglądać top model i też nie lubię gdy ludzie w takich programach żalą się jak to źle mieli w życiu : )
    Pozdrawiam i zapraszam cię do wzięcia udziału w konkursie na moim blogu. Do wygrania 30$! ♥
    http://bitwa-na-kosmetyki.blogspot.com/2014/11/giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdjęcia, bardzo polubiłam Górala, szkoda, że wczoraj odpadł.

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny outfit na jednym ze zdjęć :-)
    A ta ostatnia fotka super :D
    Pozdrawiam ;*

    ♥Miśka♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia!
    Super prowadzisz bloga :)
    Zaobserwowałam ;)
    Zapraszam do mnie: http://donia-mylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Top Model ogladam tylko ze wzgledu na Asie Krupe <3
    Zaobserwowane :P

    Zapraszam do siebie :)
    http://uczsiemnienanowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. swietny post, obserwuje :)

    http://kasia-kate1.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  7. Sporo rob isz tych zdjęć :) Ja lubię Top Model i kibicuje Osi, aczkolwiek lubię także baryze :D Zapraszam na nową notkę <3 Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zdjęcia! no teraz to tak jest ciemno wychodzisz ciemno wracasz ;/

    Zapraszam do mnie na post z płaszczykiem od Sheinside :)

    http://monicabelle.blogspot.com/2014/11/black-coat-sheinside-orange-dress-2.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne zdjęcia. Ja nie oglądam tego typu programów. Nie mam za bardzo na to czasu, a jak już go mam to oglądam swoje seriale :)
    Pozdrawiam cieplutko.

    http://lovesomespace.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. You have great blog. Like it!

    Fashion challenge:
    http://starlingdays.blogspot.com/2014/11/dress-month.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Very nice Inspirations

    FOLLOW my Blog!!! Maybe we can follow each other!!!
    http://rimanerenellamemoria.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  12. Swietny mix :)) Ja bardzo lubie oglądać Top Model :) może wspólna obserwacja?

    Zerknij http://maadeleinefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja oglądam Top Model i kibicuje Osi

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam Top Model i z niecierpliwością czekam na finał :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładnie rysujesz.Portret po lewej świetny ! :))
    Może wspólna obserwacja ?? Daj znać u mnie w komentarzu :))
    Zapraszam: http://adtadtadta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Lovely pics :)

    http://sbr-fashion-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. I come on your website by google search. I think I got the best website by search engine. I what to know that how you do so much nice work on this blog please share some blogging secret for me so I can do better blogging for my blog http://guruofmovie.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Góral kiedyś polubił moje zdjecie na insta XD
    Obserwujemy? :*
    http://miss-cosmo15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Też oglasam takie programy. Ale do tego dodałabym także The Voice Poland. Jest moim zdaniem najlepszy z tych wszystkich muzycznuch programów. No i jest w nim Afromental ♡ moi idole

    Śliczne zdjęcia, za kim jesteś w top model? Ja za Osi (nie wiem jak to się pisze) :)

    http://nienormalnie-normalna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Great Post !! Enjoyed the pictures !!
    Followed your Blog <3 Hoping for your Followback ! :)

    xo
    Molly
    http://www.corinnemolly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne kapcie
    Świetny post i szablon

    Jeśli chodzi o wygląd to według mnie wszystko jest na wysokim poziomie i jest bardzo przejrzyste

    Obserwacja za obserwację?
    Powiadom mnie i na końcu komentarza dopisz: "Obserwuję", a ja zrobię to samo ♥
    MÓJ BLOG ♥ KLIK

    OdpowiedzUsuń
  22. nie oglądam top model, ale orientuję się i też nie potrafię przetrawić tego zbytniego dramatyzowania
    cry-yumi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam top model i zazdroszczę znalezionych 100 zł !:)

    Co powiesz na wspólną obserwację? - ja już obserwuję, zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń

INSTAGRAM

Copyright © 2016 lady-aria.blogspot.com , Blogger