listopada 27, 2014

~70 What's new?

Cześć!
Robi się coraz zimniej, sypie śnieg, choć później bardzo szybko się topi, ale i tak czuć już ten klimat nadchodzącej zimy i świąt. Chociaż denerwowały mnie te świąteczne reklamy na początku listopada i nie czuję już klimatu świąt tak samo, jak wtedy, kiedy byłam dzieckiem, to i tak nie mogę doczekać się już Wigilii. Głównie ze względu na wolne, ponieważ pewnie w tym roku znowu nie zobaczę mojej dalszej rodziny.. Trochę to smutne, ale dowiedziałam się, że nie pojadę na wesele kuzyna, ponieważ to za daleko, nie mamy odpowiedniego transportu i sami rozumiecie, zwyczajne wymówki rodziców. Kupiłam już na tę okazję sukienkę, ale chyba założę ją wcześniej. Bardzo tęsknię za takimi, prawdziwymi, rodzinnymi świętami, a tak zostaje mi tylko siostra, taka, Daisy i kot, bo mama będzie wtedy w pracy. Wiem, że nie powinnam się tak żalić, ale mam nadzieję, że mnie zrozumiecie. :)
Zakochałam się w tych kapciach. ♥ Wiem, że już kiedyś je pokazywałam, ale jeszcze dodaję zdjęcie z bliska. Dostałam je kilka lat temu na Boże Narodzenie, a dopiero teraz wyciągnęłam je z zapomnianego pudełka.
 Nowa sukienka z sh. Kosztowała ok. 14 złotych. Bez promocji, więc trochę drogo.

 Planowałam, aby zrobić stylizację z tymi koszulkami, ale nie miałam pomysłu. Tak, czy inaczej, musiałam je Wam pokazać. :)

 Ten kluczyk również znalazłam w zapomnianej szafce. Dostałam go od pewnej Rosjanki, z którą już nie utrzymuję kontaktu. Chcę zrobić z niego naszyjnik.
 Niedługo o tym napiszę. :)
W mojej szkole co roku uczniowie z każdej klasy przebierają się 6 grudnia za Świętego Mikołaja, elfy, śnieżynki, aniołki, choinki, (w tamtym roku byłam prezentem z wielką kokardą na głowie), renifery i Panią Mikołajową i rozdają prezenty dzieciom z biedniejszych rodzin. Myślę, że to fajny gest, ale nie wiem za kogo przebrać się w tym roku. Zastanawiam się nad reniferem i śnieżynką. Również mamy klasowy zwyczaj Mikołajek, a u Was jest coś takiego? :)

29 komentarzy:

  1. Cune papucie, sukienka też bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. obserwujemy? jeżeli tak zaobserwuj i napisz pod ostatnim postem, na pewno sie odwdzięczę!
    +konkurs z Primarku trwa ;)
    http://hepimiau.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  3. koszulki z kotkami cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie jeszcze nie pada śnieg, ale nie mogę się doczekać, aż zacznie ! :D
    Kapcie są super <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Biste kapcie. *-*
    Też czekam na Wigilię, bo żarcie. xD Jeszcze 22 dni... a nie, 26, bo jednak 4 dni dni przed świętami zdążyłam "przyjść".
    http://screatlieve.blogspot.com/
    http://chwila-smaku.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. O jakie słooodkie kapcie :) U nas w szkole zamiast na mikołajki robimy sobie na Wigilię klasową prezenty :)

    Zapraszam do mnie na nowy post:
    www.Anita-Turowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne i słodkie kapcie :*
    A sukienka też śliczna :)
    Czekam na to co napiszesz na temat tego koncertu :)
    http://lovett-lov.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nice stuff, love pusheen :D

    http://marygolife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Słodkie kapcie ♥
    Sukienka tez jest bardzo ładna.
    Też nie mogę się doczekać Wigilii, i też w tym roku nie spotkam się z dalszą rodziną. /:
    love-inaczej-inna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Słodkie kapcie <3
    U nas w szkole też jest zwyczaj klasowych mikołajek, tylko my się nie przebieramy tylko kupujemy sobie nawzajem prezenty :)
    Zapraszam do mnie: http://donia-mylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie świetne kapciuszki ! :D
    ładny desing ;3
    Zapraszam do siebie, jeżeli blog ci się spodoba zachęcam do obserwowania ,było by mi bardzo miło :)
    Pozdrawiam ♥ W obiektywie życia

    OdpowiedzUsuń
  12. zauroczyłam się patrząc na twoje kapciuszki! są przepiekne!! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne kapcie i koszulki z Pusheenem! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. sukienka jest piękna ale to kapciochy skradły moje serce ! :D cudne są !
    Co powiesz na wspólną obserwację?
    Jeśli jesteś zainteresowana zaobserwuj i daj znać u mnie w komentarzu a ja szybko się odwdzięczę:) ps. sprawdzam

    Zapraszam

    aaangelllaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. sukienka jak najbardziej w moim stylu. I papcie sliczne <3 uwielbiam takie papcie na zime moje sa w zacnego Kubusia Puchatka za kostke :D
    Pozdrawiam
    ****
    kosmetycznyzaulek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajna taka akcja! Podoba mi się strasznie ta Twoja sukienka!
    Zapraszam na mój początkujący blog: http://kreatywnakreatyfka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. super kapcie ;D uwielbiam takie, bo są idealne na jesienne i zimowe wieczory :)
    zapraszam do siebie xx
    agata-baczyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. sweetaśne kapcie. Co powiesz na wspólną obs? Odpowiedź napisz u mnie na blogu. http://loveemyydreeam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Bluzeczki z Pusheenem wymiatają ♥ Sama chętnie bym takie nosiła! :D

    OdpowiedzUsuń
  20. słodkie kapcie :)
    obs=obs? daj odp u mnie :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam pusheen'a! <3
    śliczna sukienka :))
    też już nie moge sie doczekać świąt :D

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Cool bog post! It really annoys me as well when christmas ads come on in november!!!! Please go check out my blog and follow if you like it
    http://anotherteenontheweb.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  23. hi girl!! your logo and your blog are so cute and beautiful! nice photos too!! im your new follower! hope you can see mine and follow me too! kisses!

    www.fashionizein.com

    OdpowiedzUsuń

INSTAGRAM

Copyright © 2016 lady-aria.blogspot.com , Blogger