grudnia 02, 2014

~71 Rysunkowa aktualizacja i trochę o koncercie charytatywnym

Witajcie! W życiu każdego z nas przychodzi taki moment kiedy jest chory. :( Nie znoszę tego, zwłaszcza jeśli chodzi o zaległości w szkole, no ale trzeba się kiedyś wyleżeć. Już prawie jestem zdrowa, ale jeszcze męczy mnie katar, gardło i kaszel. Okropnie nieprzyjemne uczucie.
Pozdrowienia od żabci! Dostałam ją kiedyś od koleżanki i pamiętam jak z mamą szyłam jej ciuszki. Taka urocza, a była przez cały czas schowana w szafie. 
Narysowałam także moją koleżankę na podstawie zdjęcia. Nie wyszła idealnie, ale musiałam coś narysować podczas choroby. W końcu dawno nie szkicowałam portretów.

Taki drobny prezent na urodziny Marty. 
A tak wyglądał efekt końcowy:
Wiecie co jest fajnego w braniu antybiotyku? Misio-tabletki! Dosłownie, poczułam się jakbym miała znowu 5 lat. :)
A tak wygląda skończony portrecik:
A teraz zdjęcia "trochę" gorszej jakości.
Nie wiem, czy coś widać, ale to jestem ja i Daisy.
 Taki zwyczajny look na koncert.
 Udało mi się zdobyć dwie wejściówki. W koncercie chodziło o to, aby zebrać pieniądze dla najbiedniejszych dzieci, można było kupić ciastka pieczone przez uczniów z mojego liceum oraz zalicytować piłkę z podpisem kapitana drużyny siatkarzy. Wystąpiło tam wiele osób, kilkoro znajomych z fakultetu i mojej klasy, a nawet nauczyciele coś zaśpiewali. ;)
 Ja i kot.
Zauważyłam, że moje notki stały się bardziej relacjami z życia codziennego, ale planuję niedługo napisać coś tematycznego. :)

18 komentarzy:

  1. `Ale pięknie szkicujesz... chciałabym mieć taki talent, ale nie każdemu jest on dany :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wracaj szybko do zdrowia! Piękne szkice!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę ci talentu! Pięknie szkicujesz :D
    http://dajana44.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. jaka żaba <3 kocham maskotki :)
    ślicznie szkicujesz :) w sumie też rysuję, kocham to, sprawia mi to wiele radości :)
    śliczny kociaczek <3 ach jestem kociarą :)
    pozdrawiam cieplutko myszko ;*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne rysunki i dbałość o szczegóły! :)
    bgrenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Rysujesz piękne oczy! <3 Zapraszam na nowy post ♥ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie na szczęście choroba ominęła w tym roku :))
    Pięknie rysujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. podziwiam talent, niestety sama nie potrafię tak rysować

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow! Twoje rysunki są prześliczne! Masz prawdziwy talent ♥
    http://perfect-love-is-our-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale słooodka żabka <3
    ps. bardzo ładnie rysujesz ;):)

    Zapraszam do mnie na nowy wpis:
    www.Anita-Turowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Też jestem chora, od początku tygodnia, jednak dopiero w czwartek i dzisiaj nie poszłam do szkoły. Już na szczęście przechodzi mi ten okropny stan :)

    Może wspólna obserwacja? Zapraszam :) :
    http://smileeverydayjust.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Great post! c: x

    http://liliummind.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojej... Szybkiego powrotu do zdrowia.! Rysujesz pięknie, zazdroszczę talentu ;3
    Co powiesz na wspólną obserwacje.? Daj znać u mnie ;>
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  14. Szybkiego powrotu do zdrowia :) Jednak czasem fajnie sobie poleżeć i nic nie robić haha
    Zapraszam do siebie xx
    agata-baczyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny, interesujący blog! w wolnym czasie zapraszam do mnie - dopiero zaczynam :))

    www.meyonn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia !
    Pięknie rysujesz :o

    OdpowiedzUsuń
  17. "Jak przetrwać zimę" genialne! + Szybkiego powrotu do zdrowia :)
    foiietreves.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

INSTAGRAM

Copyright © 2016 lady-aria.blogspot.com , Blogger