grudnia 13, 2014

~74 Magazyny mojej babci

Witajcie! Czy już wspominałam, że moja babcia trzyma całkiem fajne, stare rzeczy? Dzisiejszy post będzie czymś ciekawym, dla fanów vintage. Ja uwielbiam takie stare cacka, szkoda, że aparaty nie działają, pamiętam, że w pierwszej klasie liceum miałam z koleżanką przedstawić referat o filmie i fotografii i pokazałam całej klasie tego staruszka, jeszcze gdyby robił zdjęcia, na pewno bym je wywołała!
Niedługo święta! (Dopiero teraz zaczynam odczuwać ten klimat) Trzeba będzie posprzątać cały dom, nalepić pierogów i uszek, upiec pierniki i zaprosić całą rodzinę. Niby dużo obowiązków, ale i tak nie odczuwamy tego zmęczenia. Dlaczego? Bo to Święta Bożego Narodzenia, a w ten czas podobno marzenia się spełniają.
Jestem zaskoczona! Wciąż mam masę pomysłów, jeśli chodzi o tego bloga, a to całkiem nieźle, jak na mnie (czyli osobę, która ma słomiany zapał).
Chcecie wymieniać się ze mną snapami? To może być całkiem fajna zabawa, odnowiłam moje konto i zapraszam do dodania mnie: anciaczek - mój login


Kolejną rzeczą jest coś, w stylu naszych dzisiejszych magazynów o modzie, tyle, że pełno w nim rysunków! Są niesamowite i mają w sobie "to coś".

Porady w nich zamieszczone również są moim zdaniem bardzo interesujące. W latach 60. nie było zbyt wiele sklepów z ubraniami, dlatego kobiety musiały same sobie szyć, aby nadążyć z modą. Swoją drogą życie w tamtych czasach musiało być ciekawe. Mama kiedyś mi opowiadała, że babcia szyła jej koszule specjalnie zbyt duże, niż potrzebowała, aby mogła się w nie wcisnąć, gdy przytyje. Podobno wtedy była moda na wszystko co luźne i za duże. Teraz chyba jest na odwrót, haha.
Zdjęłam aparat ortodontyczny. :) Niedługo pokażę Wam moje nowe, ubraniowe nabytki.
Co sądzicie o takich magazynach?
Co u Was?

44 komentarze:

  1. To bardzo fajnie że twoja babcia zbierała takie rzeczy, faktycznie ten aparat jest bardzo interesujący. Ja dziś sprzątałam 4 godziny ale nie odczuwałam wgl zmęczenia. http://loveemyydreeam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny ten aparat, i ciekawe te magazyny :)
    ja dostałam od babci starą biżuterie i jestem też w posiadaniu puzzli z 1924 roku z Francji. Mam też jedyne zdjęcia w rodzinie z 1935 roku kiedy mój pradziadek wyjechał do Niemiec a następnie do Francji takie w garniturze, cylindrze i z okularami na łańcuchu. Świetne są tego typu pamiątki :D
    http://fesswybitnie.com/index.php?id_product=969&controller=product

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie czasem pooglądać stare rzeczy i dzięki nim zobaczyć jak kiedyś wyglądało życie. Fajny ten aparat!
    http://kingas1blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne sa te projekty :)
    bardzo fajny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie rzeczy! Rewelacyjny aparat (też gdzieś taki mam) i magazyny :)
    Z miłą chęcią obserwuję i zapraszam do mnie,
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Magazyn fajny :) ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, super. Też mam gdzieś taki aparat, muszę go poszukać. Podobno jeszcze działa :)
    Pozdrawiam :)
    http://operacja-kojot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. sama bym chciała taki stary magazyn :)

    ____________________
    ja & mój blog po raz kolejny w magazynie
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow. Fantastyczne te magazyny. Cudownie, że przetrwały tyle lat!

    OdpowiedzUsuń
  10. super :) czasem milo poogladac jaka byla moda w tamtych czasach :)
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/12/white-coat.html

    OdpowiedzUsuń
  11. babcia widzę ma same skarby u siebie - super sprawa

    OdpowiedzUsuń
  12. Moja babcia też ma pełno takich rzeczy.
    Jednak nie pozwoli nikomu tego wyrzucić.
    love-inaczej-inna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam takie stare rzeczy, są geeenialne :)

    zapraszam do mnie:
    www.Anita-Turowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ skarby ! ;) stare rzeczy mają klimat .

    Buziaki

    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny taki stary aparat albo magazyny :D. Jak byłam mała uwielbiałam wyciągać jakieś stare skarby z babcinej szafki :3. Teraz babcia robiła porządki ,bo się przeprowadzała ,także wszystko jest w piwnicy albo po prostu wyrzucone także nie mogę pokopać w skarbach :c
    ✿http://www.dont-benormal.blogspot.com/✿

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy post, swietne projekty! ;3

    Nowy post, zapraszam c:
    http://lusialuska.blogspot.com/2014/12/christmas-wishlist.html?m=0

    OdpowiedzUsuń
  17. Jejuu jakie kiedyś magazyny były świetne :))

    Www.mikijiu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. miałam gdzieś w posiadaniu taki aparat po dziadku xD
    sama także lubie zbierac takie "stare " rzeczy;D

    OdpowiedzUsuń
  19. Jejku aparat jest cudny! można byłoby go naprawić pewnie :)
    a magazyn o modzie z 66 roku chętnie bym przejrzała :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam takie rzeczy !!! :3
    Zazdroszczę strasznie tych magazynów !

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny magazyn ;) I aparat też cudowny *.* Jeszcze jakby działał to na prawdę marzenie ;) Hehe ja tam dalej (mimo, że już dawno po modzie xD) lubię wszystko co luźne i za duże ;) Na pewno ciekawie było żyć w tamtych czasach ;)
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. this post is just awesome! Would you like to follow each other? Let me know!

    http://crisisbeauty.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  23. Masz przepiękny uśmiech! :) Dawne czasopisma były bardziej interesujące, niż te dzisiejsze według mnie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten magazyn wydaje się być ciekawy! Uwielbiam takie stare, vintage rzeczy, a zwłaszcza aparaty. Wielka szkoda, że nie robi już zdjęć! Super blog, obserwuję! :)
    http://hey-no-name.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale tu u Ciebie cudownie ;)
    Może wspólna obserwacja? Zacznij i napisz a na pewno się odwdzięczę
    Jtere.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Taki aparat jest świetny :) Uwielbiam wszelkie stare rzeczy, jak mojej babci zdarzy się coś wygrzebać to już wie, że ma ich nie wyrzucać, tylko dawać mi ;)
    http://nicziii.blogspot.com/2014/12/kto-kontroluje-przeszosc-ten-ma-wadze.html

    OdpowiedzUsuń
  27. Pamiętam, że jak byłam malutka to moi rodzice pokazywali mi ich stary aparat! Magazyny wyglądają na ciekawe :)

    zapraszam do siebie xx
    agata-baczyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny post! Też uwielbiam takie starocie ♥
    Szkoda tylko, że nie ma takich magazynów pod ręką
    Pozdrawiam!
    Ps.: Zapraszam na nowy: http://perfect-love-is-our-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Jej, szkoda, że ten aparat nie działa - kocham takie starocie :)
    paulan01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Jak ci dobrze, że masz taką fajną babcię! Moja niestety nie ma żadnych staroci!
    she-imagination.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. cute inspiration, and love the camera :)
    great blog, very inspiring
    check out my blog too maybe we can inspire eachother? or follow, let me know and I will follow back :)

    - www.angelaah91.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. following you back girl :)
      also following you on bloglovin, follow me back on there as well? :)

      Usuń
  32. również mam taki aparat w domu ;)
    Poklikasz u mnie? Będę bardzo wdzięczna i postaram się w jakiś sposób odwdzięczyć ;)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  33. aparat!
    zapraszam do siebie, pomóżcie mi zacząć wszystko od nowa ;)
    http://cherrrryw.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Lovely post! Would you like to follow each other? Let me know when you do so I can follow back.
    Stay in touch :)
    Love
    www.redvelvetcloset.blogspot.in

    OdpowiedzUsuń
  35. Uwielbiam przeglądać stare rzeczy moich dziadków, zawsze znajdę w nich coś ciekawego :)
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Lovely!! Followed back dear!!

    http://crisisbeauty.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  37. hello a great post, great products, I like everything.

    you would like us follow the one to the other?

    Sibaritismosdeinma

    OdpowiedzUsuń

INSTAGRAM

Copyright © 2016 lady-aria.blogspot.com , Blogger