grudnia 19, 2014

~75 Dwa sweterki z sh, wigilia klasowa i przesyłka od penpalki z Polski

Tak wiem, dość długi tytuł.. Witajcie, pewnie tak, jak ja macie już wolne. ;)
Zaczynamy! Jakiś tydzień temu kupiłam z mamą dwa swetry w sh, było tam sporo sweterków, ale te najbardziej mi się spodobały. Oba są "oversize", ale to jest w nich właśnie fajne.
Nie martwcie się, mam w planach kilka świątecznych postów i niedługo je dodam. W końcu zaczęłam czuć ten prawdziwy i magiczny klimat. Za mną stoi właśnie dopiero co ubrana, malutka choinka, ale mam nadzieję, że niedługo w domu pojawi się jeszcze większa, żywa. Szukam także lasek do powieszenia na choinkę, czekają mnie jeszcze prezentowe zakupy, ahh, same przyjemne rzeczy.




 Tysiące pierdułek za mną. :D









 Pora na kawę i ciasteczka. 








 Który sweterek bardziej przypadł Wam do gustu?


 Dzisiejszy dzień spędziłam dość miło z moją klasą, śpiewaliśmy kolędy, jedliśmy pierogi i składaliśmy sobie ciepłe życzenia. Te ciasteczka zrobiłam ja z koleżanką. ;)

 Dzisiejszy dzień okazał się być także radosny dla mojej skrzynki pocztowej.
 Marta nie odzywała się od września, ale to dlatego, że ma sporo pracy ze studiami (właśnie zaczęła arabistykę). Piszę z nią już drugi rok! :)
 Babeczkowy magnes i gumki. <3

25 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia! Pierwszy bardziej :) <3

    blog-by-ola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Love your layout! And you have so many cute photos in this post! Wanna follow each other, maybe inspire each other? Please let me know! Have a great weekend :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne są te sweterki! Piękne zdjęcia ;)
    Fajnie jest tak wymieniać się listami :)
    kikaa-blog.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy sweter jest G-E-N-I-A-L-N-Y

    http://suecombinations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne te sweterki :)
    Oj, ja też muszę w końcu wysłać listy z życzeniami i jakimiś prezentami. Mam nadzieję, że jak wyślę w poniedziałek priorytetem to do świąt jeszcze dojdą ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Drugi sweterek podoba mi się bardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy sweterek jest śliczny! :)
    Zapraszam do mnie :)
    story-one-of-them-darkangel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jeszcze nie czuję magii świąt, ale mam nadzieję, że to się zmieni, gdy pojawi się śnieg :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę sobie kupić sweterek :P Bo nie mam ani jednego, a to całkiem przydatna rzecz na chłodne dni.
    Poza tym sweterki są w modzie!
    Zaraz wpadam na kawę i rogaliki, także spodziewaj się mnie ;)
    Pozdrawiam, http://w-popiolach-igrzysk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Różowy sweterek zdecydowanie bardziej mi się podoba, cudnie w nim wygladasz i kolor wspaniały ma

    OdpowiedzUsuń
  11. Super ! Różowy sweterek jest rewelacyjna ♥ Pozdrawiam i zapraszam do siebie, buziaki! ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne sweterki. :)
    kakas-nakoblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Prawdziwe perełki z SH :) Zapraszam na nowy post z wigilii klasowej ♥ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi osobiście bardziej podoba sie ten drugi :)
    Bardzo fajny pomysł na powieszenie zdjęć za Tobą :)

    OdpowiedzUsuń
  15. nigdy nie mogłam przekonać sie do sh, ale widzę, że można tak znaleźć naprawdę ciekawe rzeczy :)
    obserwuję :)
    http://potrzebujemyskrzydel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne te sweterki.. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ten 2 sweterek jest najlepszy, pierwszy też jest śliczny!
    Obserwuję i mam nadzieję że ty też zaobserwujesz mojego bloga jeśli ci się spodoba.
    finementesword.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. ten pierwszy sweterek jest cudowny <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Mi się bardziej spodobał ten drugi sweterek
    crazyy-mee.blogspot.com może wpadniesz? Jeśli ci się spodoba to zaobserwuj na pewno się odwdzięczę ☺

    OdpowiedzUsuń
  20. Pierwszy sweter jest śliczny!!! Ciastka, które piekłaś z koleżanką wyglądają bardzo zachęcająco :)
    paulan01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. te n drugi sweterek mi się bardzo podoba :)
    Wesołych Świąt kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne zdjęcia! Bardzo fjane sweterki :)

    Zapraszam cię również do mnie na rozdanie z okazji moich 18-tych urodzin! Wygrania rzeczy od Bershka i Wibo :)
    SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM

    Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru!
    Elwira

    OdpowiedzUsuń
  23. uroczy ten różowy sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  24. jasny sweterek jest śliczny ;)
    świetny masz nagłówek ;D

    OdpowiedzUsuń

INSTAGRAM

Copyright © 2016 lady-aria.blogspot.com , Blogger