grudnia 24, 2014

~77 Świąteczny klimat

Witajcie Kochani! Mamy już Wigilię, za chwilę podzielimy się opłatkiem z rodzinką i zjemy pyszny barszcz z uszkami, ale jeśli macie jeszcze chwilkę czasu, zapraszam Was na poczytanie tej notki.
Jeszcze dziś idę z siostrą na Pasterkę, a jutro z samego rana jedziemy do Krakowa, także nie będzie mnie kilka dni.
Piekliśmy ciastka, serniki, pierniki i inne słodkości.
 Ubieraliśmy czapki Mikołaja.
 Ozdabialiśmy te słodkości polewami i wiórkami kokosowymi, dzięki czemu przypominają śnieg, którego nie ma.
 Choinka, żywa, czy sztuczna...
 Każda tak samo piękna.
 Pomarańcze dodadzą jej świątecznego klimatu.
 Chodziliśmy na zwariowane zakupy w celu kupienia prezentów.
 Ale jak sprawić, aby te święta były wyjątkowe? Zapraszam Was do przeglądnięcia mojej listy.
 Przede wszystkim pamiętajmy, aby się pogodzić z osobą, którą nie lubimy, chociaż na ten czas.
 Nie można wiecznie się kłócić.
 A to już dekoracje świąteczne w moim domu.

 I ja. Jak zauważyliście, mam nowy kolor włosów. To tylko szampon, ale mi się nawet podoba taki kolor. Co o nim sądzicie?
 Selfie z choinką..
 Pamiętajcie o mojej liście! Jeżeli nie macie kapci z reniferami, mogą być inne zwierzaki, ja mam np. bardzo świąteczne pandy.
 Siostra przed chwilą zrobiła ten stroik. <3 Oczywiście będzie stał na naszym świątecznym stole.
Życzę Wam, aby te święta były bardziej magiczne, niż w zeszłym roku. Dużo miłości, radości, szczęścia w przyszłym roku, spełnienia marzeń. Poczęstujcie dziś kota i psa opłatkiem, może podziękują Wam za to, że jesteście, ewentualnie zaczną narzekać na niedobrą karmę.. Uśmiechnijcie się do kogoś nieznajomego, w ten czas wszyscy powinni być szczęśliwi i przede wszystkim nikt nie może być samotny. Wesołych Świąt Kochani, w przyszłym roku życzę Wam samych sukcesów w blogowaniu!
Wasza Aria.

37 komentarzy:

  1. swietna choinka z makaronikow :)
    wesolych swiat!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie ozdobiona choinka! woow
    http://nataliexbrunette.blogspot.com/ dopiero zaczynam na bolu, więc przyda mi się odrobina pomocy <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Narobiłaś ochotę na caistka! :)
    Jeżeli masz ochotę zajrzyj, jestem tu nowa ;) Pozdrawiam
    http://sportbosshere.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny kolor włosów! ;)
    Piękne są te wszystkie ozdoby :) Tobie również życzę Wesołych Świąt i wszystkiego co najlepsze!
    kikaa-blog.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  5. sówki < 3
    Wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mm ciasteczka! <3 super ozdoby!
    Wesołych Świąt!!!<3:*
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Włosy świąteczne :) Piękna choinka i ciasteczka. A pierogi lepiłaś czy ktoś z rodziny? Podziwiam tyle pierogów to sporo pracy. Zapraszam do mnie http://kisieltruskawkowy.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawa ta choinka z makaronu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjny blog :)
    Bardzo ciekawie piszesz :)
    W wolnym czasie zapraszam do siebie i jeśli blog przypadnie Ci do gustu byłoby mi miło gdybyś zaobserwowała :)

    http://justine-juustine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. mmmm ciasteczka ♥
    pięknie wyglądasz ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapraszam na nowy, wigilijny post ♥ Życzę spokojnego Bożego Narodzenia i odpoczynku. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzięki za komentarz ;)
    Pierniczki wyglądają pysznie! Wesołych świąt!!!! <3

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne zdjęcia :) Ta pierwsza choinka jest żywa, a ta druga na której jesteś Ty jest sztuczna, prawda? Wesołych!
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak. :)
      Dziękuję. ^^

      Usuń
  14. Wesołych Świąt ♥ super zdjęcia, a ciasteczka muszą być pyszne :D obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  15. wesołych świąt ♥
    mogłabym prosić o poklikanie? to tylko chwilka :)
    http://czillen.blogspot.com/2014/12/new-year.html

    OdpowiedzUsuń
  16. sówki są słodkie:)

    MERRY CHRISTMAS!

    ________________________________
    Fashion Christmas Outfit
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  17. makaronowa choinka <3 Wesołych Świat kochana!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Wesołych świąt :)
    robotkidreamer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. This is lovely! Merry christmas :)
    I am following you now. Stay in touch.
    Love x
    www.redvelvetcloset.blogspot.in

    OdpowiedzUsuń
  20. cudownie wyglądają ciasteczka:)
    ewelinakuchta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ach jak patrzę na te ciasteczka, to mam ochotę je schrupać. ;) Pomysłowy stroik , widać, artystka z tej siostry :)).

    Tymczasem ja zapraszam Cię na mój nowy blog z opowiadaniem, będzie mi miło jeśli zapoznasz się z pierwszym rozdziałem i skomentujesz, jeśli Ci się spodoba możesz zaobserwować :)
    http://tatarak-w-chinach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Wzajemnie :) Piękna choinka :) ta żywa i z makaronów :) ja mam żywą w salonie i ma ok 2.5 metrów :)
    Udanego Sylwka ♥ Zapraszam do mnie ;)
    http://karolinaalandrynka17.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczny stroik :) Wesołych Świąt ! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wonderful pictures :)
    xx Katha
    showthestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. I love your blog, so i followed you, i hope you will follow back :)

    Margiessims.blogspot.ie

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna lista! Aż chcę się czytać i to wykonać niesamowity optymizm od Ciebie biję. *.* A w kolorku naprawdę Ci do twarzy . :P

    gra-liter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Super post.! :)
    Bardzo ładne zdjęcia.:*
    http://bloggeest.blogspot.com/2014/12/swieta.html

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluje pomysłu. Pierwszy raz widze pomarańcze na choince O.o : P

    Heh. Wbijaj na nietypowego bloga, może ci się spodoba

    this-is-paranormal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ładnie ci w tym kolorku :)

    Zapraszam na nowy post:
    www.Anita-Turowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale tu u Ciebie klimatycznie, już dwa dni po świętach a ja ciągle nie mogę pogodzić się z myślą że kolejne dopiero za rok :)
    Kochana mogę Cię prosić o pomoc - Poklikasz u mnie? Będę bardzo wdzięczna i postaram się w jakiś sposób odwdzięczyć:)
    http://kasjaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Te ciastka wyglądają przepysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Choinka z makaronu jest świetna, a barszczu z uszkami to jeszcze dziś bym zjadła :)

    OdpowiedzUsuń

INSTAGRAM

Copyright © 2016 lady-aria.blogspot.com , Blogger