grudnia 29, 2014

~78 Święta, Święta i po Świętach..

Co roku powtarzamy sobie te słowa, tyle przygotowań, a Święta trwają tylko 3 dni. Po co to wszystko? W końcu i tak Święta straciły tę magię i przestały nas cieszyć, jak za czasów dzieciństwa. A ja myślę, że właśnie dobrze, że Święta są co roku, wciąż mają ten sam klimat, musimy tylko zauważyć to w nich. Może pomogą nam w tym młodsze rodzeństwo, lub kuzyni?
 U Was też tak sypnęło śniegiem? :) U mnie padały tak ogromne płatki, że niedługo będzie można lepić bałwana. Mam nadzieję, że ten mróz długo się utrzyma, ponieważ nie lubię chlapy.

 Kotek mojej cioci. ;) W zimie każdy lubi się ogrzać.
 A to już mój kocur. Uwielbiam oczy kotów, są przepiękne.
 Zrobiłyśmy z mamą taki mały deser. Dawno nie jadłam biszkoptu, dlatego bardzo mi smakował, w dodatku w środku były jeszcze zamrożone malinki z naszego ogrodu. :)
 Wybrałam się na spacer z Daisy. Ona uwielbia śnieg, mogłaby się w nim tarzać godzinami.


 Wszystko ma taki niebieski odcień..

 Daisy naprawdę uwielbia śnieg. :)
Też macie jeszcze wolne? Ja zamierzam to wykorzystać na czytaniu książek, oglądaniu filmów i seriali (ostatnio wciągnął mnie Breaking Bad) oraz trochę na nauce. Pewnie zobaczę się także ze znajomymi, trochę się już za nimi stęskniłam.
Co u Was?

18 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia ! ♥ może obserwujemy daj znać u mnie ;)

    zapraszam http://rlywhie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. oh cute animals and i love the snow :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam wolne do 7 stycznia :p + Słodkie zwierzaki! ;*

    Zapraszamy do nas na poświąteczny giveaway, więcej informacji pod linkiem:
    http://crundiees.blogspot.com/2014/12/giveaway-u-crundiees-wygraj-bransoletke.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę Cię zmartwić... Chlapa już się pojawia :(

    http://panda-w-wielkim-miescie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Przesłodkie zwierzaczki :)
    Oby śnieg utrzymał się jak najdłużej!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę takiej ilości śniegu, u mnie też popadało, ale zdecydowanie mniej i szarozielona trawa cały czas przebija...

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę Ci śniegu, bo u mnie nie ma go wcale.
    Piękne zdjęcia! Również uwielbiam oczy kotów :3
    kikaa-blog.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja już nie mogę doczekać się przyszłorocznych świąt :):) U mnierównież jest już śnieg <33

    Zapraszam do mnie na nowy post:
    www.Anita-Turowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale u ciebie na blogu jest ślicznie!
    U mnie tez jest śnieg, jednak powoli topnieje. :c
    Śliczne kotki. :D
    love-inaczej-inna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. udanego Sylwestra Ci życzę!

    OdpowiedzUsuń
  11. Szczęśliwego nowego roku kochana! Oby 2015 był o wiele lepszy! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Z takim podejściem do spraw zajdziesz daleko! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. O matko! *-* To zdjęcie tego kotka mnie zauroczyło! *-*
    http://neversayneverbyjulia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz fascynującego bloga! Będę zaglądała, życzę dalszych sukcesów i wytrwałości :)

    http://mjrm-madeline.blogspot.com/2014/12/new-years-eve-with-sheinside.html zapraszam serdecznie na mój blog, każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane. Proszę o klikanie w banery po prawej stronie bloga, to dla mnie bardzo ważne .

    OdpowiedzUsuń
  15. Koteeeek <3 Zima jest u Ciebie przecudowna i patrząc na zdjęcia można ją pokochać :))
    Zapraszam na konkurs:
    http://teeneebree.blogspot.com/ ♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń

INSTAGRAM

Copyright © 2016 lady-aria.blogspot.com , Blogger