grudnia 31, 2014

~79 New Year's Eve + propozycja

Witajcie! Wiecie, czego najbardziej nie lubię w Sylwestrze? Tego, że ten rok już nigdy nie wróci, tylko raz mamy 2014 rok i od nas zależało jak go wykorzystaliśmy. Nie lubię także tego, że czuję się starsza, jeszcze dziś mam 17 lat, a już jutro będę mieć 18? Czy to nie za wcześnie? Czas wydaje się płynąć teraz szybciej, niż kiedyś, to niesamowite! Czemu tak jest? A może tylko mi się wydaje? To ostatnia notka w tym roku, ale cieszę się, że tak długo go prowadzę, poprzednie zamykałam dużo wcześniej. Bardzo się do niego przywiązałam i oczywiście do Was. Każdy czytelnik jest dla mnie bardzo ważny i bardzo mnie cieszy, gdy ktoś czyta moje notki. 2014 rok był pełen niesamowitych, ale także przykrych chwil, sprawmy, aby następny był jeszcze lepszy!
W każdym razie, życzę Wam, aby 2015 rok był cudowny, pełen wrażeń, abyście poznali wspaniałych ludzi i, aby każdy dzień zaczynał się uśmiechem. Cóż więcej mogę życzyć? A, taak, udanego Sylwestra, Kochani!
Ostatnio na Kwejku znalazłam najciekawsze tradycje sylwestrowe z różnych krajów, niektóre są naprawdę zwariowane.
 Pora zmienić kalendarz...
 Bawienie się kolorami trochę nie wyszło na dobre na tych zdjęciach, ale to nic. Moja propozycja sukienki na Sylwester. Co prawda, nie przepadam za obcisłymi ubraniami, ponieważ pokazują wszystkie moje niedoskonałości, ale to nic, czasami warto jest założyć coś obcisłego.

W Sylwester musi być brokatowo. Co powiecie na takie paznokcie? Nie są śliskie i przypominają w dotyku piasek. 


 Życzenia na Nowy Rok we wszystkich językach? Czemu nie! Otrzymałam właśnie list z Japonii, jego zawartość poznacie niebawem. :)
Macie jakieś szczególne postanowienia na Nowy Rok? A może wolicie poczekać na to, co szykuje dla Was los?

21 komentarzy:

  1. Nie tylko Tobie czas szybko leci. Też tak mam.
    Śliczne paznokcie! Idealnie pasują na sylwester!
    Życzę, aby ten nadchodzący rok był jeszcze lepszy od tego, który odchodzi :D
    http://kingas1blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. mega mi się podobają twoje paznokcie! :) szczęśliwego nowego roku! ♡

    Pozdrawiamy!
    ♡ Nasz blog (Twins Life) - kliik ♡

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna sukienka :)
    A czas leci szybko... i za niedługo będzie pędził 200km/h i szybciej ;d
    tak to już jest :)

    pozdrawiam
    http://edzia-photoamator.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ten post jest jeszcze lepszy od poprzedniego, pisanie ich coraz lepiej ci idzie,
    dlatego z niecierpliwością czekam aż opublikujesz kolejny post.
    Śliczny lakier :D

    paula-paulka.blogspot.com KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. lakier jest świetny
    zapraszam do mnie http://desinger-sasi.blogspot.com/2015/01/my-free-time.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny lakier i urocza kartka. :)
    zwyklyblog-zwyklejdziewczyny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna kreacja! ♥
    Ps.: Zapraszam do siebie na nowy rozdzialik: http://perfect-love-is-our-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Faktycznie szkoda, że ten rok już nigdy nie wróci, więc staramy się wykorzystać czas, który został nam dany jak najlepiej aby potem niczego nie żałować. Czas leci bardzo szybko, jak jedno mrugnięcie. ;)
    Śliczne paznokcie :) Mam trochę nowych postanowień i może czas je spełniać :)
    http://asia-asiaablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. niestety czas bardzo szybko leci i tylko zastanawianie się nam pozostaje.
    Chociaż ja z jednej strony chciałabym mieć już te 18 lat.
    Bardzo ładna sukienka :)


    Obserwuje (jako: Aleksandra Młodzińska) i zapraszam
    http://aleksandramlodzinska.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  11. Lakiery do paznokci przepiękne! Uwielbiam takie chropowate, brokatowe pazurki. Sukienka tez bardzo ładna, sama chętnie bym taką nosiła. Dzięki za odwiedziny na moim blogu :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. mega Ci zazdroszczę kształtu paznokci!
    http://mysteriousxworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny lakier i sukieneczka :*
    co powiesz na wspólną obserwację? ja już!
    wave-flow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja postanowień żadnych jak na razie nie mam ;) Śliczna sukienka ^^
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak zwykle lista 10 postanowień i lecimy z ich realizacją :)
    Wszystkiego co najlepsze w nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi też czas zaczął szybciej płynąć, gdy wkroczyłam w ten pełnoletni wiek, w tym roku będę miała już 19 lat i sama nie mogę w to uwierzyć :D Ah, to prawda - od nas zależy jaki ten rok będzie, dlatego trzeba sprawić aby był wyjątkowy :) Sukienka jest bardzo ładna, masz świetną figurę, więc pasuje Ci idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna sukienka, bardzo mi się podoba :)
    http://blog017.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna sukienka !
    http://olaabo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne pazurki i sukienka ;)
    zapraszam do mnie:
    zuzuopowiada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. cudowne paznokcie!
    obserwujemy?
    http://beansjolanta-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

INSTAGRAM

Copyright © 2016 lady-aria.blogspot.com , Blogger