marca 13, 2015

~100 Otwarcie Galerii Sanok

 Witajcie! Dzisiejszy post jest bardzo spontaniczny i trochę nieprzygotowany, ale musiałam go dodać. ;) 100-tny post!!! A właściwie 102, bo kiedyś nie numerowałam. Powinnam coś zorganizować, ale don't worry, coś zrobię na pierwsze urodzinki bloga, które już niedługo. ^^ A więc, byłam wczoraj na otwarciu Galerii Sanok. A jak to na otwarciach bywa: duży tłok, dużo promocji i ogólny chaos. W dodatku po południu miał być jeszcze koncert Margaret, na który już nie zostałam. Było dużo atrakcji, pokaz mody, pokazy kulinarne i przede wszystkim wielkie zakupy. Trochę mnie to przerażało, nie jestem chyba typowym "łowcą okazji". Niestety sporą część stanowiły starsze panie, które przyszły po stosy baloników... Pogoda była paskudna, ciągle padało i było strasznie zimno. Na chwilkę odwiedziłam z mamą sh, niestety nic tam nie znalazłyśmy, więc poszłyśmy okupować w pierwszej kolejności Sinsay. Długa kolejka do kasy sprawiła, że kupiłam spódniczkę, spodnie, portfelik i dwie bransoletki. Na wszystko była promocja 20%. Bardzo żałuję, że nie kupiłam sobie takich ładnych pędzelków. Później poszłyśmy szukać mamie wiosennych botek, ale niestety nic ciekawego nie znalazłyśmy, ponieważ mama ma za chudą nogę. Też chciałabym mieć taki problem! ;) Myślę, że takie galerie się przydają, ponieważ dzięki temu wszystko mamy w jednym miejscu. Jedna na otwarcia trzeba być przygotowanym w co najmniej kilku znajomych i na zakupowe szaleństwo.


Różyczka, którą dostałam od kolegów z klasy na Dzień Kobiet. 


 Moje małe zakupy:
 Spódniczka:
 Trochę bonusów i zakupy z Rossmanna:


 Długo szukałam tych jogurtów!
 Moje zdjęcia z telefonu: Pokaz mody:
 Tak wygląda galeria zewnątrz:

17 komentarzy:

  1. mam niedaleko do Sanoka więc na pewno tam zajrzę :D
    http://jestemfolta.blogspot.com poklikasz w linki?♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna róża! *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Hello from Spain: I just discovered your blog and I love the variety of themes. Fashion and beauty are some of my hobbies together with the collection of Barbies. I have a blog dedicated to those dolls that invite you to visit: all4barbie.blogspot.com If you want to keep in touch. I became a follower of your blog. I like your pictures and your style.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna spódniczka :) Pozdrawiam cieplutko ;) Może zajrzysz do mnie i zaobserwujesz ? Ja się odwdzięczę :)
    daisy-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała spódnica. Moje koleżanki chwalą sobie SinSay'a. Wow, jesteś z Sanoka, ale blisko. Ja z okolic Brzozowa. Do galerii, kiedyś na pewno się wybiorę.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na nowy post.
    Tym razem mini kolekcja inspirowana YouTube'rkami.
    Jeśli post Ci się spodoba, to prosiłbym o +1 w Google.
    www.gabriel-data.blogspot.com - MY BLOG
    Fashion Projects

    OdpowiedzUsuń
  6. extra spodniczka :)
    wspólna obserwacja ? http://paperlifex33.blogspot.com/ zacznij i daj znać ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wpisy spontaniczne zawsze najlepiej wychodzą :)
    http://iolyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna spódniczka! :)

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, ale super spódniczka *-* Świetne rzeczy kupiłaś, u mnie galerię handlową otworzyli już jakieś 2 lata temu ;)

    Pozdrawiam!

    ♡ ✿ JULIA BLOG – KONKURS I NOWY POST KLIK ✿ ♡

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się zakupiona przez Ciebie spódniczka. Jest naprawdę śliczna! :)
    ☕ Czarna Kawaa - klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Cute skirt on the first photo :)
    xx Ama

    PHUCKITFASHION

    OdpowiedzUsuń
  12. Też chciałabym spróbować tych jogurtów, ale strasznie ciężko je znaleźć... :)

    OdpowiedzUsuń

INSTAGRAM

Copyright © 2016 lady-aria.blogspot.com , Blogger