marca 16, 2015

~101 Zakupy i pomarańczowe smoothie

Cześć Wam! Czujecie już nadchodzącą wiosnę? Pogoda bardzo dopisywała. Ostatnio nawet kilka biedronek znalazło sobie na moim parapecie domek. Dziś miałam ochotę na coś słodkiego, ale chciałam, aby było to również zdrowe. Pomyślałam więc o pomarańczowym smoothie. Trochę jednak zmodyfikowałam ten przepis, ponieważ dodałam odrobinę cukru i wiórki mlecznej czekolady. W oryginale należało tylko posypać całość wiórkami gorzkiej czekolady.
 Obraną pomarańczę miksujemy razem z namokniętymi płatkami owsianymi, później dodałam trochę więcej mleka, wiórków czekoladowych i dwie łyżeczki cukru. U mnie wyszła porcja na trzy osoby.






 A to drobne zakupy z Sinsaya i House'a:
 Kotek do telefonu, narysowali mu nawet łapki. ;):
 Pędzelek:
 Czarne paski zawsze się przydają. ;) Niedawno okazało się, że wszystkie mi się zniszczyły, więc nie mogłam sobie odmówić kupienia go.

21 komentarzy:

  1. świetne zakupy, paski zawsze się przydają, racja :P mniamm muszę spróbować przygotować takiego smoothie! :) super post :)


    ~zapraszam na mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  2. miam... ale pychota!
    muszę spróbować to zrobić ♥

    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. super zakupy! już sobie wyobrażam jak ten pędzelek musi być mięciutki!
    http://martha33.blogspot.com/ zapraszam! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny pędzel :-)
    http://wixafine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Waaa, serduszkowy pędzelek! Taki piękny <3

    OdpowiedzUsuń
  6. o mniam <3 kocham smoothie ! <33 katie-about-katie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny pomysł z wykorzystaniem czekolady ^^

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Mmmmm to wygląda bardzo apetycznie.Na pewno spróbuje.
    pieguusek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ale pychota! narobiłas mi smaka

    OdpowiedzUsuń
  10. Kotek jest przesłodki! :3
    /ja zaraz idę robić truskawkowe smoothie :3

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę wypróbować ten przepis, a pędzelek genialny <3

    OdpowiedzUsuń
  12. co to za pędzelek serduszko ;o?

    OdpowiedzUsuń
  13. Chętnie bym wypróbowala , muszę w najlizszym czasie spróbować zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Co toza pyszne pyszności ? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Swietne zakupy ^^ chyba wyproboje twoj przepis na smoothie :3
    Pozdrawiam i zapraszam,
    wearealive111.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

INSTAGRAM

Copyright © 2016 lady-aria.blogspot.com , Blogger