marca 09, 2015

~99 Jak często siebie oszukujemy?

Witajcie! Stwierdziłam, że ostatnio niewiele było takich postów, w których zamieszczałam tematyczne rysunki. Ostatnio trochę rozmyślałam nad oszukiwaniem, nie innych, ale siebie. Ile było takich sytuacji w, których okłamaliśmy samego siebie? Przygotowałam dwa rysunki, w których pokażę Wam o co mi mniej, więcej chodzi. ;) Wiem, że nie są zbyt piękne i większość postaci wygląda na nich jak jakieś czupiradła, ale nie w tym rzecz, haha. Rysowałam je cienkopisem, a te bywają bardzo kapryśne.
Najbardziej utożsamiłabym się z pierwszą postacią. To zdarza mi się tak często, że jest mi aż głupio. Wiem, że powinnam w końcu zdać sobie sprawę, że uwielbiam spać i za nic w świecie nie wstanę o 5 rano po to, żeby się pouczyć. Moja zasada brzmi: Nigdy nie wstawaj wcześniej, niż potrzeba. Łóżko to najprzyjemniejsze miejsce na świecie. ♥

Myślicie, że co najmniej jedna z nich dotyczyła Was? Co dodalibyście jeszcze do tej listy?
Moje ostatnie odkrycie. ;) Mniam!
 A to mój ostatni obiadek. Sos serowy jest pyszny!

22 komentarze:

  1. Tak bardzo utożsamiam się z tymi obrazkami, że aż strach patrzeć i to sobie uświadamiać :'D
    http://panda-w-wielkim-miescie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. No tak, jak mamy nie oszukiwać innych, jak tak często oszukujemy samych siebie?
    Co to za odkrycie? Nie widzę papierka :/
    Pyszny obiadek.
    http://kingas1blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post. Widzę, że włożyłaś dużo pracy w niego ;))

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Te obrazki są takie prawdziwe <3
    :DDD
    Uśmialam się.
    Również lubię sos serowy- najlepiej z brokułami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialne obrazki, masz talent :)
    Ciekawy blog z miłą chęcią obserwuję: noamilandia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialne obrazki! ;)
    Świetny blog! <3

    Zapraszam mypassionpaula.blogspot.com ;)
    Obserwuje liczę na to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Te obrazki są takie prawdziwe ! :)
    Co to odkryłaś? :D wygląda smacznie :3

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam różne makarony! a ten batonik też jadłam, i jest pyszny!
    daryyl.blogspot.com
    wpadnij do mnie i oceń rysunki

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie rysujesz, a to co przedstawiłaś na swoich pracach jest naprawdę życiowe :)

    http://more-clouds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne rysunki. Ja najczęściej się oszukuję gdy zarywam nockę ..jutro muszę się szybciej położyć" a i tak koniec końców siedzę długo i śpię te kilka, 5-6h :P

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny pomysł z tym komiksem :D ja ostatnio też jadłam makaron z brokułami i sosem *__* najlepszy obiad ever <3
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, nowy post z OOTD z czerwoną sukienką w kratkę i czerwonymi ustami :3

    OdpowiedzUsuń
  12. Po pierwsze, masz niesamowity talent w palcach, mówił Ci ktoś? :)
    Świetnie się przeglądało te komiksy i aż żałuję, że nie ma ich dużo,
    dużo, dużo więcej.. Mogłabym tak siedzieć i przeglądać. :)

    Po drugie, choć raczej nie mam poruszonych problemów - ważne,
    żeby zwracać na to uwagę, pisać o tym i.. rysować to :) Narysowane
    prędzej wpadnie w pamięć i zostanie na dłużej. :)

    Po trzecie, matko..Jak mi się nagle zachciało makaronu penne. :):)
    najbardziej uwielbiam z serkiem, pieczrkami i białym winem. :)

    w wolnej chwili zapraszam do mnie,
    babeczka24.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. często siebie samego oszukujemy..

    obserwujemy?
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny post ;))
    Mam prośbe.. mogłabyś poklikac u mnie w linki? Byłabym bardzo wdzięczna i postaram się odwdzięczyć.
    http://kingaphotoography.blogspot.com/2015/03/choies.html

    OdpowiedzUsuń
  15. ciekawe obrazki!
    Jeśli możesz to poklikaj w nazwy poszczególnych kateegorii np. "płaszcze" na moim blogu!
    www.panmalofel.com/2015/03/must-have-spring-summer-2015.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie wyglada ten sos serowy :)
    Mogłabyś poklikać w linki choies na moim blogu ? :)
    To dla mnie ważne :)
    http://karrrblog.blogspot.com/2015/03/spring-with-choies.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń

INSTAGRAM

Copyright © 2016 lady-aria.blogspot.com , Blogger