kwietnia 23, 2015

~111 Nasi przyjaciele YouTuberzy

Witajcie! Myślę, że w życiu każdego blogera przychodzi taki moment, w którym zaczyna zastanawiać się nad stworzeniem jakiegoś filmiku. To z pewnością ubarwia nasze hobby i możemy pokazać się także od innej strony. Ja także o tym myślałam, ale do tej pory nie wzięłam się poważnie za ten pomysł i zrobiłam tylko kilka, małych filmików. No, ale nie o tym dziś mowa. Na wielu stronach zawrzało po ukazaniu się małego pisma "TubeNews". Jest to wydanie specjalne Bravo całkowicie poświęcone YouTuberom, Co prawda, Bravo już kilka razy o nich pisało, ale stwierdzili, że to za mało. Ta gazetka była już wcześniej dostępna w USA, Niemczech czy w Wielkiej Brytanii. Nie piszę często tego typu recenzji, ale tym razem musiałam. Co sprawiło, że TubeNews jest ostatnio najbardziej hejtowaną gazetą? Nie mogło się obyć bez kupienia jej i oceniania!
Jest dostępna pewnie w większości saloników prasowych i kosztuje 3,99zł. Sprawdźmy zatem co jest w środku!


Ale najpierw przyjrzyjmy się trochę bliżej majowemu Elle, który również, całkiem przypadkowo postanowił poświęcić kilka stron dla internetowych gwiazd:
Już na okładce możemy znaleźć tytuł: "Jak zarobić na YouTube". Jednak wydaje mi się, że kanał na tym serwisie zakłada się nie myśląc od razu o zysku, tylko bardziej jako o hobby. Przecież nikt od razu nie stanie się gwiazdą, a ciągle myśląc tylko o zarobku, niewiele się osiągnie. Owszem, fajnie jest zarabiać na swojej pasji, ale trzeba to potraktować, jako wynagrodzenie za pracę w to włożoną. W końcu: "Jeżeli jesteś w czymś dobry, nigdy nie rób tego za darmo." Myślę, a właściwie mam nadzieję, że ten tytuł to taki mały, chwyt marketingowy, aby przyciągnąć czytelników.
 No dobrze, teraz pora na to, na co wszyscy czekaliśmy! Chcesz zostać gwiazdą YouTube? Wystarczy, że wykonasz te 5, prostych kroków!
Plakat z Ajgorem trafi w ręce mojej znajomej. ;)

 Jego i Marzię akurat lubię! Tworzą zgraną parę, w dodatku mają kochane mopsy.
 Jak wyrwać faceta z YouTube..Hmm...

Jego też lubię! Widać, że się stara, w dodatku kocha psy. ♥
Kiedyś chciałam sobie to kupić, ale powoli zaczynam rezygnować.
A więc będzie kolejny numer! Myślałam, że to takie jednorazowe wydanie.
Mała stylizacja w stylu vintage:

Sweterek z sh, koszulka z New Yorkera, burgundowe spodnie z C&A, torebka chyba z sh oraz trampki z Deichmanna. 
Niedziałający, stary aparat: własność babci i dziadka.


Oraz moje różowo-szare trampki: 
Może i ta gazeta nie jest, aż taka zła, ale jednak, coś w tym jest, że nie potrafię wyrazić się o niej pochlebnie. Gdybym była wydawcą, zrobiłabym taki magazyn, ok, ale byłoby to trochę większe i jednorazowe. Może i, gdy dodaje się filmiki, jest to trochę pracochłonne, ale jednak nie aż tak bardzo. Co o tym sądzicie? Przesada, czy słusznie, że zrobili takie wydanie? Zostawiam Was z tym pytaniem. Jednak nasuwa się jeszcze jedno pytanie: Kiedy zrobią gazetę o nas, blogerach? :(
Ze szpitala już wróciłam, to nie było nic poważnego. :)

13 komentarzy:

  1. Cóż, nie ma uniwersalnego przepisu na sukces, każdy musi sam do niego dojść. Ja również myślałam kiedyś o nagrywaniu filmików, ale nie czuję się na to gotowa. Mimo to, można przynajmniej poczytać o swoich ulubionych youtuberach... :)
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie miałaby ona sens gdyby była inaczej napisana nie lubie już samego jej wygladu który daje wrażenie taniości i jakby pisały to przypadkowe osoby a szkoda bo chęcią poczytałabym na taki temat.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiedziałam o tej gazecie. Oglądam sporo vlogerek i vlogerów.
    http://alia-natalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny post! :DD

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Dużo słyszę o tej gazecie, jednak jeszcze nigdy takiej nie zakupiłam.
    MÓJ BLOG-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie słyszałam o takim czasopiśmie. Czasami czuje się bardzo zacofana. Nie mogę również powiedzieć że znam tych YouTuberów. Ale dobrze że odwiedzam blogi takie jak twój! X3 nadrabiam zaległości
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. jak masz ochotę zrobić jakiś filmik to po prostu zrób, nie od razu będzie super ale w końcu od czegoś trzeba zacząć :)

    http://lamodalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiedziałam że jest w ogóle taka gazeta! :)

    Odwdzięczę się za każdą obserwację lub komentarz, zapraszam!
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie słyszałam jeszcze o tej gazecie;)
    Masz piękną torebkę!

    OdpowiedzUsuń
  10. super sprawa, choć wymaga odwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gazeta wydaje mi się raczej robiąca z youtuberów gwiazdy jak w Bravo :/ Nie kupiłabym, ale dzięki za przybliżenie na czym ona polega :)
    http://cytrynowy-sorbett.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. również nie słyszałam o tej gazecie
    http://fashionbyalexandra1999.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

INSTAGRAM

Copyright © 2016 lady-aria.blogspot.com , Blogger