maja 21, 2015

~117 W bzowym ogrodzie


Nie lubię pisać o sobie. Ale lubię pisać o tym, co mnie denerwuje, co kocham i co jak wiele rzeczy mam jeszcze dzisiaj do zrobienia. Dobrze jest mieć taki mały zakątek Internetu, tylko dla siebie. Może i jest mały, ale własny. Tak samo jak mieszkanie, nieważna jest wielkość, ale jednak samemu się na nie zarobiło, i tak dalej.
Wiele osób zadawało mi pytanie na temat współpracy z Dresslink.com. Odpowiem na nie teraz:
1. Czy jest to wiarygodna prośba o współpracę?
- Tak. Na początku rejestrujemy się u nich na stronie, a później wybieramy sobie coś za 20 dolarów + koszty przesyłki. Ponieważ poproszą nas o wybranie przesyłki z linkiem do śledzenia, wyjdzie trochę drożej, ale to nic, ponieważ można tam zamówić całkiem tanio różne rzeczy. Ja zamówiłam plecak i rajstopy z kotkami.
2. Czy wszystko jest za darmo?
- Tak. W mailu wysyłamy im numer naszego zamówienia, jest opłacane przez nich i wysyłane do nas. Do mnie przesyłka przyszła po ok. 3 tygodniach.
3. Ile postów trzeba napisać?
- Dwa. Przed otrzymaniem paczki i po. 

Jeżeli macie jeszcze jakieś pytania, możecie napisać do nich na maila, co prawda po angielsku, ale myślę, że to nie problem. ;) Moim zdaniem była to udana współpraca, rzeczy, które otrzymałam całkiem dobrze mi służą. 

 Ten à la bralet kupiłam w sh. Dawno nie robiłam żadnego polowania w second handzie. Rano muszę być w szkole (norma), a po południu już nic tam nie ma (norma). Po za tym nieczęsto da się tam trafić na coś ładnego, trzeba się trochę nachodzić.
 W ten narzutce właściwie nie chodzę. Kupiłyśmy z kuzynką takie same w New Yorkerze. Później jednak stwierdziłam, że trochę nie jest w moim stylu. Jednak tym razem postanowiłam ją założyć.
  Uwielbiam zapach bzu.W dodatku te kwiaty wyglądają cudownie. Zawsze chciałam mieć ogród pełen cudownych i barwnych roślin, owoców. Mam jednak w lecie jagody, truskawki i porzeczki, których właściwie nikt nie lubi.
 Zwykłe granatowe trampki. Wygodne i pasują raczej do wszystkiego.
 Ostatnio zapisałam się na warsztaty teatralne z koleżanką. Zajęcia mamy przez tydzień od 10:00 do 14:00. Myślę, że to będzie ciekawe doświadczenie. Zajęcia prowadzi aktor, a po tygodniu, chyba w niedzielę mamy przedstawiać na rynku naszą sztukę. Spodziewajcie się zdjęć. ;)

Wy również czekacie już na lato?
bralet - sh
jeans - House
cape - New Yorker

21 komentarzy:

  1. Coo ? Jak to nikt nie lubi truskawek i jagód, przecież to jedne z lepszych wakacyjnych owoców xD
    Fajnie, że odpowiedziałaś na pyt. dot. współpracy, zawsze można dowiedzieć się czegoś więcej. A warsztaty aktorskie to super pomysł ;)

    ♥zapraszam na malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodziło mi o porzeczki. :D Truskawki i jagody uwielbiamy. ^^

      Usuń
  2. Również współpracuję z Dresslink i bardzo lubię tę firmę ;)
    Czekam na zdjęcia ze sztuki ^^ Pięknie wyglądasz!

    Pozdrawiam ♥
    mypastel-garden.pl [klik]

    OdpowiedzUsuń
  3. też bardzo lubię zapach bzu ;)
    ślicznie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przydadzą mi się te odpowiedzi, gdyż zastanawiam się nad współpraca z tą firmą :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia, a opisane przez Ciebie zajęcia wydaje mi się, że mogą być ciekawe. ;)

    bgrenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. też uwielbiam bez, mam nawet sesje, którą możesz zobaczyć (chyba 3 posty wcześniej) :) zapraszam do mnie, jesteś mile widziana :) www.aleksandramoryn-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Warsztaty teatralne to fajna sprawa :) sama chodziłam i nauczyłam się przede wszystkim dystansu do siebie, gdy nauczycielka kazała udawać ... foke! ;)

    Buziaki i zapraszam do mnie
    www.xavilove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo, byłam ciekawa tej współpracy, dzięki za te informacje :) Ciuszki cudowne, ale znam ten ból, u mnie też nie da się praktycznie nic ciekawego wyhaczyć w SH, rzadkością są jakieś perełki... Stylizacja fajna, ładnie się prezentujesz :) Też uwielbiam bez :)
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjęcia faktycznie nastrajają na lato. Ja wole wiosnę/jesień ;3
    Ja chciałabym zapytać o Twoją opinie jakość ubrań z strony dresslink.com.

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :3

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję ! Zostałaś nominowana do LBA. Wszystkie szczegóły tutaj : http://fashionsiden.blogspot.com/2015/05/nominacja-do-lba-liebster-blog-awards.html#

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia :) Właśnie czekam na paczkę od Dresslink!
    ★ blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Beautiful photo !
    http://mosaictrends.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeju, jesteś bardzo fajną osobą i w dodatku wydajesz być się bardzo skromna! Dzisiaj siedziałam z nosem w kwiatach bzu, też uwielbiam ich zapach :) Czekam na post z przedstawienia :)
    Śliczne zdjęcia :*
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam bez ;) podoba mi się twoja stylizacja ! ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Kocham bez i także marzę o pięknym ogrodzie wypełnionym zapachem różnorodnych kwiatów i najlepiej wygodnym hamakiem wśród nich, ahh :) Gratuluję współpracy :*


    U mnie na blogu mini konkursik, będę bardzo wdzięczna za poklikanie w linki :) http://igajab.blogspot.com/2015/05/2-sposoby-na-dobry-dzien-kocia-paczka-z.html

    OdpowiedzUsuń
  16. piękny ten ogród ;) ja bardzo chciałam zrobić zdjęcia gdzieś w bzie ;d ale nigdzie nie mogę znaleźć tak fajnej miejscówki ;) http://creamshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Kocham bez! Fajne zdjęcia ;)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na nowy post.

    OdpowiedzUsuń
  18. kocham bez ! Ładne zdjęcia, jesteś bardzo ładna :))
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudne zdjęcia, podoba mi się ;)

    Buziaki

    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  20. Kocham bez! :)

    www.ankyls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Anna Sitek aka ladyaria

Anna Sitek aka ladyaria
Modowy freak, fanka mrocznych seriali i książek psychologicznych, horrorów, jednorożców i anime. Uwielbia rysować i testować wszelkie nowości. Miłośniczka zwierząt. Uwielbiam second handy i staram się dodawać przynajmniej jeden element z sh do styliacji. :) Mam także prywatnego fotografa - moją mamę. :) | 19 | Sprzęcik: Sony a65

INSTAGRAM

Blogaski

zblogowani

zBLOGowani.pl

Jestem tu:

SpisBlog