maja 27, 2015

~118 Solina i trochę o Projekt Runway Polska

Solina jest takim miejscem, do którego warto przyjechać, ale może nie w weekendy i wakacje... Dziwnie to brzmi, ale gdy nie lubimy tłoku, warto przyjechać w inny dzień.




Oglądaliście kiedyś Projekt Runway? Na pewno słyszeliście o tym programie, albo oglądaliście niekoniecznie polską wersję, ale np. amerykańską. W tym sezonie do finału przeszli Michał, Patryk i Ania, którzy łudząco przypominają mi uczestników pierwszego sezonu, tj. Lilianę, Jacoba i Macieja. Michał z charakteru jest odwzorowaniem Jacoba. Pewny siebie, nie cofnie się przed niczym, bardzo młody, zdawał przecież w tym roku maturę, w dodatku każdy jego projekt był bardzo oryginalny, no może poza niektórymi wyjątkami. Patryk jest jak Maciej, spokojny, trochę nieśmiały, ale za to bardzo utalentowany. Jego projekty same się bronią i nie musi nic o nich mówić. Ania ma duszę artystki i potrafi stworzyć bardzo inspirujące projekty. Wszyscy mają duże szanse, aby wygrać.

No, ale teraz coś bardziej subiektywnego. Niektóre zadanie były trochę bezsensu, np. odcinek, w którym demolowali restaurację, aby tworzenie projektów dla bardzo wysokich siatkarek (sama jestem wysoka, ale to z pewnością duże wyzwanie, aby zaprojektować coś dla bardzo wysokiej osoby, dlatego nie wszyscy projektanci podejmują się tego zadania). Wielu uczestników miało problemy z zachowaniem proporcji, co mnie wcale nie dziwi, bo jest to trudne. Przecież modelka ma idealne wymiary, wzrost itd. Demolowanie restauracji było z pewnością po to, aby przyciągnąć widzów, tak samo, jak tworzenie strojów dla specyficznych modeli.
 
Uwielbiam takie programy, więc z przyjemnością oglądałam wszystkie odcinki. Wiele z nich było bardzo inspirujących i sprawiały, że chciałabym osobiście poznać uczestników. Wydawali się być niesamowitymi ludźmi, takimi, którzy chcą pokazać swoją kreatywność i dążą do celu. Chociaż wiem, że wiele fragmentów jest wycinanych, to i tak nie ma znaczenia.
Tę bluzkę dostałam od cioci na święta. Bardzo ją lubię, chociaż na początku wydawało mi się, że nie jest w moim stylu, to teraz często ją zakładam. Tak samo było z tą kurteczką. Na początku nie potrafię przyzwyczaić się do nowego ubrania, ale później w końcu stwierdzam, że jest to z całą pewnością mój styl i nie popełniłam błędu, kupując to.
Moje włosy nadal są lekko rudawe, ten szampon koloryzujący jednak dobrze się trzyma.
Planuję zrobić coś nowego na blogu, może jak już wystawią oceny i tak dalej. Będzie to związane z rysunkiem. ;)


Moje włosy okropnie się kręcą z prawej strony. :(


Mniam!

blouse - gift
trousers - Sinsay
jacket - New Yorker

15 komentarzy:

  1. Dokładnie!! Czekam z niecierpliwością na finał ♥♥♥
    co do nowych rzeczy: mam identycznie... 3 tyg temu kupiłam nowe spodnie, wydawały się dość dziwne, ale jak założyłam je raz, drugi, trzeci stały sie moimi ulubionymi :D

    zapraszam Cię na nowy post :)
    olkoz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale masz śliczny plecaczek;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie oglądam tego programu, ale dobrze jest przeczytać i wiedzieć o co chodzi ^^ Dzięki Tobie nie jestem "w tyle".
    Nad Soliną byłam. Zimą. Kiedy byłam dzieckiem. Generalnie przyroda, widoki, natura - tak.
    Ośrodek i ludzie - nie. Ale nie poruszam tej kwestii.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie słyszałam o tym programie... O Solinie też o.O Chyba jestem trochę zacofana...
    http://kingas1blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Też często tak mam, że na początku jakieś ubranie mi się nie podoba, ale jak już poleży jakiś czas w szafie to jest idealne!
    http://kingas1blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. dobrze, że Michał wygrał project !

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mam Polskiej telewizji raz chyba ogladalam ten projekt z 5 min. Ale nawet nie wiem o co w tym za bardzo chodzi hahah :D

    http://comocarmen.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  8. Naprawdę urokliwe miejsce :)
    Śliczne zdjęcia :)
    MÓJ BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne zdjęcia! <3

    aandzelikaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. oglądałam projekt runway i cisze się ze michał wygrał,bo liczyłam na niego!

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Oglądałem PR i cieszę się, że Michał wygrał. Zresztą z Martą tworzyli maszynę do wygrywania. Świetne zdjecia! ;)

    http://bgrenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Watermelon looks so tasty!mmmm)

    Also I really like your blog) Would you like to follow each other?
    I looking for your answer)

    http://www.blueberriesblog.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nie lubię tego programu bardzo, jakoś tak :) Za to miejsce bardzo mi się spodobało, nie jestem pewna czy nie byłam tam kiedyś w dzieciństwie, bo jakoś tak mi się kojarzy znajomo :) Też często tak mam z ubraniami, że muszę się do nich przyzwyczaić :) Świetne zdjęcia, bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam ten program, obejrzałam całe dwa sezony! :)

    klikniesz mi w poście? http://czillen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgadzam się te osoby są odzwierciedleniem tych z 1 sezonu.
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/05/blog-post.html
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad u mnie <3

    OdpowiedzUsuń

INSTAGRAM

Copyright © 2016 lady-aria.blogspot.com , Blogger