~119 Resting Bitch Face



Wiecie, czym jest syndrom bitch face? Przyjazny inaczej wyraz twarzy Victorii Beckham z pewnością przybliży Wam sprawę
Takie osoby, nawet zanim wypowiedzą do nowo poznanej osoby pierwsze zdanie, ba, słowo, od razu mogą zostać uznane za chamskie i wredne. Mamy do czynienia z mimowolnym wyrazem twarzy, który sprawia, że dana osoba wygląda na znudzoną, zdenerwowaną i w ogóle, jakby miała dość całego świata.
Jeżeli jeszcze macie jakieś wątpliwości, zapraszam Was do obejrzenia tego filmu, który rozbawił mnie do łez. Powiedzmy nie syndromowi bitch face!





 Oj, ironio.


 Cersei Lannister jest idealnym przykładem osoby, która mimo, że posiada syndrom bitch face, to sama jest bitch.
 




 W gazetach o modzie można znaleźć sporo przykładów.


Czemu taki temat? Cóż, muszę przyznać, że chyba sama borykam się z problemem bitch face, ostatnio wszyscy uznali, że od razu można po mnie poznać, że jestem niezadowolona i coś mi nie pasuje, po prostu wystarczy spojrzeć na moją twarz. Brr, to takie przeszkadzające w życiu. Jak z tym się uporać? Częściej się uśmiechać? Mimo wszystko, są jakieś plusy posiadania takiej "niefortunnej twarzy".
Oto one:
  1. Jeżeli nie lubimy towarzystwa obcych osób, nie obawiajmy się, nikt do nas nie podejdzie mimowolnie.
  2. Turyści nie będą nam zawracać głowy pytaniem o drogę.
  3. Możemy spędzać czas tylko z tymi, których sobie wybierzemy.
  4. Nasza twarz wzbudza respekt.
  5. Każdy uważa nas za osoby bardzo pewne siebie.
  6. Idealne dla introwertyków!
Co z minusami?
  1. Na imprezie wszyscy będą się obawiali do nas podejść.
  2. Nauczyciele uważają nas za pyskatych.
  3. Jesteśmy wiecznie niezadowoleni.
  4. Każdy woli przebywać z osobami o sympatycznej twarzy.
  5. Nie wysilajmy się zbytnio, nawet uśmiech sprawia, że wyglądamy, jakbyśmy wzywały znajomych z bram piekieł.
  6. Cóż, nawet szczery śmiech może być uznany za niezbyt szczery.
Zatem, jak sobie z tym poradzić?
Nie mam pojęcia! Może po prostu często się uśmiechajmy, nie malujmy zbyt ostro... Zresztą, możemy też po prostu korzystać z naszego wyrazu twarzy i nie przejmować się nim!

Komentarze

  1. chyba każdy chcąc nie chcąc czasami ma taki wyraz twarzy;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post :)
    Ja staram się być miła i uśmiechnięta , ale można mnie też przyłapać z " odstraszającym wyrazem twarzy ":)
    http://www.khatstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahahahaha! :) No to dopiero sie porobilo.

    visit me soon on
    http://pearlinfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny kot
    http://fashionbyalexandra1999.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że poruszyłaś taki temat, widzę takową notkę po raz pierwszy ;)

    Mój blog | klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Ogólnie to chyba każdy czasem ma taki wyraz twarzy, ale rozumiem, że Ty masz tak "z natury" i jest to po prostu Twoja neutralna mina - też znam takich ludzi i szczerze mówiąc, gdybym ich nie znała, to uznałabym ich za właśnie klasyczne wredoty. Ale jak zauważyłaś, ma to też swoje plusy, ja osobiście czasem zazdroszczę komuś, kto ma taką minę, bo ja robiąc ją wyglądam chyba co najmniej komicznie :D
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. mówi się, że charakter odbija się na twarzy, może trzeba popracować nad charakterem ;)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. hahaha często z przyjaciółkami używamy tego zwrotu ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie znam osób o takim wyrazie twarzy :D Dobrze, że zauważyłaś tego plusy! ;)

    Pozdrawiam ♥
    mypastel-garden.pl [klik]

    OdpowiedzUsuń
  10. I ja miewam czasem taki wyraz twarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. haha, ja też się z taką gębą trochę urodziłam;-)))) I nie wiedziałam, że to ma nazwę;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. swietny post! zaciekawiłas mnie tym.. haha :) pozdrawiam. będe wpadac czesciej
    daryyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Haha, za takim wyrazem twarzy często kryje się całkiem fajna osoba. ;)
    bgrenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. hahaha genialny filmik, pierwszy raz o tym słyszę. to kolejny dowód, aby nie oceniać ludzi po wyglądzie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. pierwszy raz słyszę o czymś takim, filmik świetny!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. ooo nigdy o tym nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. This is my face, other people think that I am angry hahaha

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty

stylowanka na Instagramie