czerwca 10, 2015

~120 Uroczy notes z Biedronki

Cześć! Dzisiaj kupiłam sobie taki zeszycik, było jeszcze kilka innych wzorów, m.in. notes podróżniczy i na przepisy, ale ja wybrałam taki. Moim zdaniem jest bardzo ładny i fajnie wkomponuje się w wystrój mojego pokoju. Od dawna szukam jakiejś papeterii, chociaż nie wysyłam już tylu listów, co kiedyś, nadal mam kilku stałych korespondentów. Kartki w tym notesie są bardzo ładne, więc użyję ich także w tym celu.

 Z plecaczkiem
 Coraz więcej u mnie truskawek, dlatego robimy z nich także koktajle i ozdoby do np. placków z galaretką.
 Jutro znowu idę na warsztaty, które są bardzo interesujące. Trochę źle się czuję, ale mam nadzieję, że w sobotę dobrze wypadniemy, chociaż ma być 30 stopni!

 Dzisiaj krótko, ale nadrobię długość następnym razem. :)
 Poziomek również nie brakuje.
 Mój mały koszyczek na drobiazgi, a właściwie zdjęcia, zeszyty, notesy itd. Kiedyś pokażę co się w nim kryje. ;)
Lubicie czasami kupić sobie taki ozdobny notes albo zeszyt? Ja uwielbiam takie rzeczy!

20 komentarzy:

  1. Bardzo ładny zeszyt i śliczny plecaczek <3

    Pozdrowionka ^^
    ✿by Sylwia - klik✿

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny ten zeszyt, mam nadzieję, że pokażesz go jak troszke go zapełnisz :)


    Zapraszam do mnie, pracuje nad odnową bloga, każdy komentarz to dla mnie wielka motywacja! :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie notes jest przepiękny. muszę koniecznie jakiś sobie też upolować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie notesy to skarb. Mnie jedynie szkoda w nich cokolwiek zapisywać, bo nie mam pięknego pisma. :< Ale same skoroszyty wyglądają wspaniale

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie śliczny, nie zauważyłam go w biedronce.

    Obserwuje i przy okazji zapraszam do mnie :) http://allifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny :*
    memoraably.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Widziałam go w Biedronce ostatnio i też mi się spodobał, w sumie wszystkie wzory były śliczne i nawet nie umiałabym wybrać jednego :) Ja uwielbiam ładne notesy, ale rzadko kupuję, bo zwykle po chwili odechciewa mi się coś w nim pisać i tak się walają po domu :) Śliczne zdjęcia :)
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

  8. Bardzo przejrzysty, estetyczny blog!

    Mogłabyś poklikać w linki do LUCLUC w ostatnim poście na moim blogu? Bardzo proszę, ponieważ zależy mi na utrzymaniu dalszej współpracy :)

    Mój blog

    POMOŻESZ?-Jeśli tak, to koniecznie napisz mi w komentarzu na moim blogu!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny notes! Mam taki sam plecaczek, tylko inny kolor :3

    Pozdrawiam ♥
    mypastel-garden.pl [klik]

    OdpowiedzUsuń
  10. Przydatny taki notesik ;)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Również uwielbiam takie papiernicze rzeczy. Śliczny notes :)
    liveteen17.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Notatnik super!

    Zapraszam na rozdanie - dużo nagród, 4 zwycięzców!
    ROZDANIE (KLIKNIJ TUTAJ)

    niktniewidzi.blogspot.com (KLIKNIJ TUTAJ)

    OdpowiedzUsuń
  13. super blog i cudny wpis !

    http://want-cant-must.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Notatnik świetny, ładne zdjęcia :)

    Pozdrawiam ! lifeee-is-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

INSTAGRAM

Copyright © 2016 lady-aria.blogspot.com , Blogger