~121 Czerwcowy Elle UK

Cześć! Shame on me! Od dawna nie dodawałam żadnych stylizacji, ani nie pokazywałam ciuszków, które kupiłam. Myślę, że to się jednak niedługo zmieni, ponieważ mam teraz wenę na tego typu posty.Jak wiecie, uwielbiam gazety o modzie. Zwłaszcza te zagraniczne, a ponieważ nie mam często dostępu do takich, zawsze liczę na pomoc znajomego. Ostatnio Daniel przeprowadził się do Londynu, a teraz ma urlop i przywiózł mi taką małą pamiątkę. Byłam baardzo ciekawa, jak wygląda brytyjskie Elle. Co prawda nie różni się bardzo od polskiego, ale można w nim znaleźć fajne próbki.



Tym razem są to kosmetyki od dość nowej firmy farmaceutycznej Malin + Getz. Jeszcze nawet ich nie wypróbowałam, ale coś czuję, że zrobię recenzję na ich temat. Do gazety był dołączony grejpfrutowy płyn do mycia twarz, pomadka nawilżająca i krem nawilżający. Trochę o firmie: została założona w 2004 roku w Nowym Jorku. Do produkcji kosmetyków używają tylko naturalnych składników, a ich produkty przeznaczone są dla skóry wrażliwej.
A teraz pokażę Wam kilka stron z gazety.

Próbka perfum

Mamuci płaszcz oraz nowa długość. Będzie modne wszystko, co puszyste. Szczerze, im puszyściej, tym lepiej. Oczywiście sztuczne futerko lub ze strzyżonej owieczki.
Przy długich spodniach i spódnicach ważne jest, aby zostawić kawałek niezakrytej skóry.
Sukienki na lato z wzorami.
Wyglądaj pięknie na plaży.
Uliczny styl.
Wywiad z Ellie Goulding. Trochę inaczej wygląda na tych zdjęciach.

A tutaj mamy sporo zdjęć Anji Rubik wykonane przez Marcina Tyszkę.
Kojarzycie diastemę? To przerwa między zębami, która jednym się podoba, a innym nie. Jedną ze słynniejszych modelek z taką cechą jest Georgia May Jagger. Kiedyś czytałam z nią wywiad w, którym śmiała się, że ktoś ją zapytał, czy w zębach schowa 5-centową monetę. Jednak prawda jest taka, że czasami taki defekt dodaje uroku i sprawia, że modelka ma jeszcze bardziej intrygującą twarz. Jednak przyznam się szczerze, że mi się coś takiego nie podoba. :)
Próbka szamponu do włosów.

Gazeta jest obszerniejsza, dlatego wybrałam tylko kilka zdjęć. Kiedy już ją przeczytam chociaż w połowie, trafi na moją półkę ulubionych gazet. Czasami niektórzy pytają, po co mi tyle gazet, przecież to makulatura. Ale wiecie co? Ja właśnie uwielbiam takie rzeczy! Martwi mnie tylko fakt, że mój pokój coraz bardziej zapełnia się pamiątkami z krajów w, których nie byłam, ale taka jest właśnie cecha Postcrosserów. :)

Komentarze

  1. Aww, zazdroszczę Ci, że masz znajomego, który przywiózł Ci takie cudeńko *O* Chętnie też bym ją przeczytała :P

    Kuszące te próbki, wiedzą, jak zachęcić kobiety :3 XD

    paulinayuki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny i ciekawy post, przede wszystkim fantastyczny blog! Na pewno będę tu zaglądać częściej! ;) Zapraszam do siebie! ;) http://ultraviolence-design.blogspot.com/
    Równiez licze na obserwacje i komentarz :)


    + PROSZE O KLIKNIECIE W TYM POSCIE NAPISU " SHEINSIDE " DZIEKUJE! :)
    http://ultraviolence-design.blogspot.com/2015/06/moda-zyje-zmiana.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam taki typ gazet, nie długo muszę się w takie wyposażyć :D
    Fajnie, że robisz takie oryginalne posty :)
    Pozdrawiam,
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Choć zazwyczaj nic nie wynoszę z takich gazet uwielbiam je przeglądać przy śniadaniu :3

    http://vaniless.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie przejrzałabym sobie te pisemko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze takie gazety przeglądam kilka razy ;))

    Mój blog - Klik.

    OdpowiedzUsuń
  7. Aaaaale bym chciała mieć angielski egzemplarz <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie przeczytałabym tą gazetę! ;3

    Pozdrawiam ♥
    www.mypastel-garden.pl [klik]

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja kiedyś miałam ''faze'' na gazety teraz internet mi wystarcza :)
    Czekamy na posty ze stylizacjami :)

    http://naataliam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Na pewno lepej Ci pójdzie niż mi!

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo lubię czytać takie gazety ;)
    http://mynameisdominica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Że też będąc w Anglii nie pomyślałam o żadnej gazecie... :(

    http://claudine-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Chętnie przeczytałabym tą gazetkę:)

    Pozdrawiamy cieplutko
    ♡✿ Twins Life. (klik)✿♡

    OdpowiedzUsuń
  14. Nice post as always! Kisses!

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Zazdroszczę takiego znajomego, haha :)
    Chętnie bym przeczytała :P

    domi-doomi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Kiedyś zatrzymywałam Bravo i podobne gazety, nadal zalegają w moim pokoju, a obecnie nie czytam żadnych-chyba nie produkują nic dla mnie ;)

    http://lazurytoweniebo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też uwielbiam mieć mnóstwo gazet, jednak jakiś czas temu zmuszona byłam zrobić porządki i zaczynam od nowa. ;p

    OdpowiedzUsuń
  18. też lubię czasem przeglądać takie " gazetowe inspiracje" :)
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/- zapraszam skomentuj jeśli coś Ci się spodoba, będzie mi bardzo miło :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem ciekawa Twoich stylizacji ;) Czekam na te wpisy ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten blog jest bardzo inspirujący ! Będę tu często zaglądać !:)
    http://ideasforday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Nice post, I love Elle. I'm your new follower # 286, if you like come on my blog. ^ - ^

    www.thebeautybymisst.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty

stylowanka na Instagramie