sierpnia 08, 2015

~133 Wizyta w Krakowie

Cześć! Właśnie wróciłam z krótkiego wyjazdu. Nie miałam dostępu do Internetu przez kilka dni, dlatego właśnie teraz dodaję notkę. Z jednej strony to jest bardzo odprężające, a z drugiej mamy wrażenie, że nie mamy dostępu do świata. Później jednak okazuje się, że w ciągu tych kilku dni naszej internetowej nieobecności nic się tam nie zmieniło i stwierdzamy, że jednak codziennie nie musimy być podłączeni do wi-fi. ;)


...
 Odwiedziłyśmy z mamą i siostrą rodzinkę. Miło spędziliśmy czas, ale niestety upały były trochę nie do zniesienia, dlatego byliśmy zmuszeni większość czasu spędzić, albo w domu, albo w galerii. Takie upały z pewnością nie są odpowiednie do spacerów po rynku!



 Chciałabym zrobić recenzję "Małego księcia". Jednak w tej chwili mogę każdemu polecić ten film, nie ważne, czy jest się dorosłym, czy dzieckiem. Po prostu film jest warty obejrzenia!
 Takie małe łupy. Na kapelusik i okulary polowałam już przez dłuższy czas, ale w końcu je kupiłam!
Natrafiłam ostatnio na całkiem fajny serial. Nazywa się "Baby Daddy" i jestem właśnie po pierwszym odcinku. Po seansie z serialowym Hannibalem miło jest obejrzeć taką lekką, 20-minutową, komediową serię. ;) Dzisiaj króciutko, ale jakoś to nadrobimy. :)

22 komentarze:

  1. Pięknie tam :) Byłam w KRK w tym roku, ale przejazdem, więc na długo tam nie zawitałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej zazdroszczę pobytu w Krakowie! Zawsze chciałam tam pojechać! Piekne zdjęcia, oddają uroki Krakowa.
    Pozdrawiam serdecznie,
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawno nie byłam w Krakowie :))

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Kraków to piękne miasto! Byłam tam jakiś czas temu z kolonią i chętnie do niego wrócę!
    http://written-by-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Kraków to naprawdę piekne miasto :)

    http://mikijiu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Byłem w Krakowie, ale kilka lat temu. Przydałoby się odwiedzić to miasto na nowo. Świetne zdjęcia! ;)
    bgrenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. nidy nie bylam w Krakowie , ale pewnie odwiedze nastepnym razem jak bede w Polsce :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Najpiękniejsze polskie miasto. Ogromnie ubolewam, że to aż 12 godzin od mojego miejsca zamieszkania.

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny Kraków :) często tam bywam :)
    potrzebuje kliknięć w tym poście do shein, pomożesz? oczywiście odwdzięczę się :)

    http://fashionelja.blogspot.com/2015/08/boho-and-chic.html

    OdpowiedzUsuń
  10. O, Kraków! Aż ciężko uwierzyć, że za jakieś półtora miesiąca znowu się tam przeprowadzę. Ale mimo wszystko to piękne miasto, jednak faktycznie w takie upały spacer po rynku to samobójstwo :) Piękne zdjęcia.

    Pozdrawiam,
    miniifluff

    OdpowiedzUsuń
  11. jejku uwielbiam to miasto, tyle się dzieje. Mam nadzieję, że kiedyś uda mi się tam pobyć na dłużej. :)

    http://odrobina-ciepla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie byłam na dłuzej w Krakowie, a szkoda bo na zdjęciach wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie przepadam za Krakowem, ale podobają mi się zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjecia,w Krakowie można dużo pozwiedzać;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zdjęcia ! Kocham Kraków.

    http://mylittlediarybyclauudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię Kraków, ale dawno tam nie byłam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Co rok marzę, aby w końcu zobaczyć Kraków, ale nigdy mi się to nie udało :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne zdjęcia! Oj upały już się robią męczące. Super kapelusz!
    W wolnej chwili zapraszam do siebie: http://zzyciawzietexd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. muszę powiedzieć super pomysl na nagłówek,podoba mi się,świetny blog,obserwacja za obserwacje?
    zapraszam http://agatabasiak.blogspot.com/ xx

    OdpowiedzUsuń
  20. Nigdy nie byłam w Krakowie, ale widać, że to piękne miasto! Będę musiała koniecznie kiedyś je odwiedzić :)
    Prześliczne zdjęcia!

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń

INSTAGRAM

Copyright © 2016 lady-aria.blogspot.com , Blogger